Volgens deskundigen neem je niks meer op na 10 PM ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:14 schreef NoelGallagher het volgende:
nog ff leren tot uurtje of 2 en dan slapen tot 5, jullie weten.
slaap lekker popjes
trustenquote:Op maandag 7 juni 2010 01:14 schreef NoelGallagher het volgende:
nog ff leren tot uurtje of 2 en dan slapen tot 5, jullie weten.
slaap lekker popjes
iddquote:Op maandag 7 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb weer zin in een fok! rel. Dat compleet fok! zich registreert op een website vol onzekere menschen en daar even gaat rellen.
beter morgenavondquote:Op maandag 7 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb weer zin in een fok! rel. Dat compleet fok! zich registreert op een website vol onzekere menschen en daar even gaat rellen.
Meh ik ben zelf al onzeker genoeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
Veel plezier met lerenquote:
trustenquote:Op maandag 7 juni 2010 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh ik ben zelf al onzeker genoeg.
Ik ga denk ik ook maar slapen en hopen dat ik morgen nog genoeg moed heb om 'haar' aan te spreken.
Ik ben ook onzeker. Maar op fok! een bikkel.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh ik ben zelf al onzeker genoeg.
Ik ga denk ik ook maar slapen en hopen dat ik morgen nog genoeg moed heb om 'haar' aan te spreken.
Ja ik ook maar daar heb je geen ruk aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben ook onzeker. Maar op fok! een bikkel.
Ik ben nog niet wegquote:
Tell 'bout it.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ook maar daar heb je geen ruk aan.
Meh, als ik zelfverzekerd genoeg was vast wel maar nu zeker nog niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:24 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dacht dat Jap wel een versierder was eigenlijk.
Dan ken je mij nog nietquote:Op maandag 7 juni 2010 01:25 schreef Broekpaling het volgende:
En ik maar denken dat je ze niet onzekerder dan mij kreeg.
Maar beter nog regel ik wat met dat ene meisje zodat ik deze chick helemaal niemand hoef te regelenquote:Op maandag 7 juni 2010 01:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet
Echt, eigenlijk moet ik deze vakantie keihard gaan proberen en desnoods afgaan, het zal me hoe dan ook wel zekerder maken.
Slaap zequote:Op maandag 7 juni 2010 01:26 schreef Broekpaling het volgende:
De neuk, en toen was het al half 2.![]()
Bed. Ciao!
Hoezo zet jij een wekker, boeren worden altijd tussen 5 en 7 wakker.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:23 schreef WillFerrell het volgende:
Ik besef nu pas wat voor een complete idioot ik ben door om 7 uur de wekker te zetten terwijl ik pas 12.45 les heb.
quote:Op maandag 7 juni 2010 07:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoezo zet jij een wekker, boeren worden altijd tussen 5 en 7 wakker.
Done.quote:
Ik sta elke ochtend op en dan denk ik: "Wat voor slechte grap zal ik nu eens gaan maken in de SC. DERPDERP"quote:
En het lukt ook nog.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sta elke ochtend op en dan denk ik: "Wat voor slechte grap zal ik nu eens gaan maken in de SC. DERPDERP"
Hier laten ze altijd vuil op straat liggen, dat valt dan tussen de vuilnisbakken en de vuilniswagen als ze die shit legen.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:55 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga ook eens wat vuilnismannen ontzet aanspreken op het feit dat ze niet elke week zo dicht langs de Getz te hoeven racen.
Dat doen ze in Almelo nog niet eens in de grootste pauperbuurten.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hier laten ze altijd vuil op straat liggen, dat valt dan tussen de vuilnisbakken en de vuilniswagen als ze die shit legen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 07:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat doen ze in Almelo nog niet eens in de grootste pauperbuurten.
quote:
Oke er is nog hoop, die telefoonnummers eraf halen mbv kabeltje naar mijn computer... probleem is dat hij wel aan moet dus moet ik iemand zoeken met een pincode zonder 1235, aangezien die het niet meer doenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:20 schreef MouzurX het volgende:
Mobiel kapotde helft van de toetsen doen het ineens niet meer .... al mijn nummers kwijt omdat ik nu niet mijn pin in kan toetsen.
Mijne is 8888, kom langs en ik fiks het.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke er is nog hoop, die telefoonnummers eraf halen mbv kabeltje naar mijn computer... probleem is dat hij wel aan moet dus moet ik iemand zoeken met een pincode zonder 1235, aangezien die het niet meer doen
Heb straks een presntatie voor 20 klasgenoten, vraag het daar wel ff.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijne is 8888, kom langs en ik fiks het.
Ja leuk hoor. Veel gezien, goed vermaakt, lekker gegetenquote:
Hmmm ik hoor daar niks bij om de een of andere reden? Andere video's doen het wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Begint goed, totdat die hoer komt. rond 1:15 dus
![]()
Dat had ik bij The Fugees, maar opeens vond ik het weer tof.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zijn liedjes heb ik kapot gedraaid.
Ik durf het voorlopig nog niet aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat had ik bij The Fugees, maar opeens vond ik het weer tof.
Satire.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mensen die verzonnen verhaaltjes zo leuk vinden.
watquote:
Die heeft vast een boeiend leven.quote:
Waar?quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HURDURDERP IK LOOP ACHTER DERPDERP
Wat kost dan per uur?quote:
Hoi.quote:
Waarom zou je ook parkeren bij het Centraal?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat kost dan per uur?
Heb een keer in Amsterdam Centraal geparkeerd. Was iets van 50 euro kwijt voor een dagje
1,30 per 12 minuten.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat kost dan per uur?
Heb een keer in Amsterdam Centraal geparkeerd. Was iets van 50 euro kwijt voor een dagje
Omdat ik achter collega's aan reed en zij ook daar parkeerden.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je ook parkeren bij het Centraal?
Parkeergarage hoop ik. Anders zwaar genaaid.quote:
Voor mijn fucking huisquote:Op maandag 7 juni 2010 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Parkeergarage hoop ik. Anders zwaar genaaid.
Pics van z'n zusje.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Voor mijn fucking huis. Het is dat ik zo toch ga fitnessen. Maar daarna zet ik hem gewoon op een bedrijventerrein ofzo
.
Heb je nou je AT list leeggehaald om vervolgens alle SC delen een TVP te geven?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef Allure_ het volgende:
Niemand die meedoet met mijn polonaise, wat is dit.
Nee? Ik post nergens anders behalve in de SC.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je nou je AT list leeggehaald om vervolgens alle SC delen een TVP te geven?
Ik was benieuwd.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee? Ik post nergens anders behalve in de SC.
Bovendien, waarom maak je je zo druk om mijn Myactive topics?
Als je verder kijkt zie je gewoon dat ik ook in andere topics heb gepost. Waarom zou ik alleen de SC's erin willen houden?quote:
Je kan voor 17 euro zoeen parkeerkaart kopen als je hier woont. Alleen duurt dat een week en over 2 weken kan ik de auto weer inleveren bij mijn tantequote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!1!! Daar heb je toch ontheffingen voor?
Als ik bij vrienden in Amsterdam wil parkeren kan ik 'm ook nergens kwijt omdat het overal blauwe zone's staan. Meot je om het uur die kutschijf verdraaien. Ik vraag meestal dan of ze hun eigen auto van hun terrein afhalen en ik er mag parkeren. Hun hebben toch die ontheffing.
Sowieso met de auto naar Amsterdam.quote:
Oh, kun je nu AT's verwijderen? Dan ga ik er ff wat uitflikkeren.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je verder kijkt zie je gewoon dat ik ook in andere topics heb gepost. Waarom zou ik alleen de SC's erin willen houden?
Gisteren dacht je ook al dat ik al mijn AT's had verwijderd.
Bij Buikslotermeerplein neerzetten en de bus pakken.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso met de auto naar Amsterdam.
Sowieso Amsterdam.
Ik heb een back-up gemaakt van al jouw AT's.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, kun je nu AT's verwijderen? Dan ga ik er ff wat uitflikkeren.
Ik wil wel polonaisen met jou. =$quote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef Allure_ het volgende:
Niemand die meedoet met mijn polonaise, wat is dit.
Thanks. Zal ik de volgende keer inderdaad doen. Maar kwam laatste tijd sowieso niet zoveel in Amsterdam met de auto.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bij Buikslotermeerplein neerzetten en de bus pakken.
Waarom?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb een back-up gemaakt van al jouw AT's.
Wil ik weten hoe polonaises met jou werkenquote:
Je weet maar nooit of het van pas kan komenquote:
Het is meer omdat er regelmatig oude topics worden gekicked zoals het lactacyd topic van die DJ en het poeptopic van Florian.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:38 schreef Allure_ het volgende:
Je weet maar nooit of het van pas kan komen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil ik weten hoe polonaises met jou werken?
Ohai.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is meer omdat er regelmatig oude topics worden gekicked zoals het lactacyd topic van die DJ en het poeptopic van Florian.
Ik dacht dat jij het was.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het was.Sorry lieffie.
[..]
quote:
[..]
Hey Bragi, mis je Lost al?quote:
Joah.quote:
Over vier dagen, ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:49 schreef Otis2.0 het volgende:
Lost missen terwijl het WK over 4 dagen begint
Topickillerquote:Op maandag 7 juni 2010 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
Fuu
Volgende week is de laatste van dit kwartaal en ik moet nog 3 projecten afronden![]()
Maar totaal geen zin
Dat is wel heel bruin.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:01 schreef Smart_ass het volgende:
Bohh ik ben bruin geworden 't weekend zeg. Lijk wel een blonde neger.
Ik moet het einde en de aflevering van de week ervoor nog steeds kijken.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Sneijder
van Persie
Robben
van der Vaart
de Jong
van Bommel
van der Wiel
Heitinga
Stekelenburg
Wilders¡¡quote:Op maandag 7 juni 2010 13:01 schreef Smart_ass het volgende:
Bohh ik ben bruin geworden 't weekend zeg. Lijk wel een blonde neger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had eerste eckte eckte van die oorbels, daar maakte ik m'n gaten groter mee in mn oor..
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:35 schreef WillFerrell het volgende:
Hoezee, ik heb het gepresteerd om met bureaustoel en al op me bek te gaan.
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
Ze is in haar oor gebeten door een krokodil met een gouden tand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is in haar oor gebeten door een krokodil met een gouden tand.
quote:Carlos Bilardo, the 71-year-old general manager of Argentina (pictured left), has made an unusual promise to whoever brings World Cup glory to his country.
Guardian reporter Sid Lowe has quoted the former international as saying, "If Argentina win the World Cup I'll let whoever scores the winning goal do me up the arse."
Wat, vertel. Verlicht me.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:55 schreef Allure_ het volgende:
God, wat moet ik me soms toch inhouden hier. Mongooltjes.
Wat ist, pop?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:55 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:55 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:35 schreef WillFerrell het volgende:
Hoezee, ik heb het gepresteerd om met bureaustoel en al op me bek te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CHECK DIE ROZENKRANS G!Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ze bedoelde jou, niet de bureaustoel.quote:
quote:
Een bureaustoel van gehard staal?quote:
op je werk¿quote:Op maandag 7 juni 2010 13:55 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een boerenomelet gemaakt en hij is echt heel mooi geworden.
HAHA DIE BOEREN TOCH.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een boerenomelet gemaakt en hij is echt heel mooi geworden.
Mensen die te lui zijn zelf dingen te doen en vervolgens gaan kankeren op de mensen die hun vuile werk opknappen.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Allure_ het volgende:
Zo'n kerel hier gaat me gewoon afkankeren. Hij schuift z'n klusjes af op een ander waardoor er verwarring ontstaat. Ik geef gewoon antwoord op de vraag die die chick me stelt, gaat ie me daarna bellen dat er niks van klopt. Tsja, dan moet je die kut niet al je taken geven (zonder enige uitleg) omdat je zelf te lui bent om het af te handelen.
Hij zegt 'wil je je voortaan erin verdiepen voordat je een antwoord geeft, want dit kost me allemaal extra tijd!'
Fucker.
En jij moet je smoel houden, anders krijg je nog meer op je flikker.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Allure_ het volgende:
Zo'n kerel hier gaat me gewoon afkankeren. Hij schuift z'n klusjes af op een ander waardoor er verwarring ontstaat. Ik geef gewoon antwoord op de vraag die die chick me stelt, gaat ie me daarna bellen dat er niks van klopt. Tsja, dan moet je die kut niet al je taken geven (zonder enige uitleg) omdat je zelf te lui bent om het af te handelen.
Hij zegt 'wil je je voortaan erin verdiepen voordat je een antwoord geeft, want dit kost me allemaal extra tijd!'
Fucker.
dikke boeremeidquote:
Ja, hij had het aan een chick gegeven om af te handelen, maar daarna wel op mij gaan bitchen terwijl die chick me de verkeerde vragen stelt.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die te lui zijn zelf dingen te doen en vervolgens gaan kankeren op de mensen die hun vuile werk opknappen.
Die gozer is nu al een paar maanden van het forum af en nog steeds hebben we het over hem.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef BobbyB het volgende:
Is ZH nog langs geweest?
Het lijkt wel een kotsomelet.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er echt nasty en eng uit. Een beetje een krater omelet.
Ik heb tegen hem gezegd dat ie z'n werk niet zo op anderen moet afschuiven en dat ik puur antwoord heb gegeven op wat die chick zegt. Ga toch godverdomme me niet 3 uur erin verdiepen als ik er niks mee te maken heb verder.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En jij moet je smoel houden, anders krijg je nog meer op je flikker.
Is dat niet gewoon kots dat je opbakt?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er echt nasty en eng uit. Een beetje een krater omelet.
Chapeau, je bent netjes gebleven.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb tegen hem gezegd dat ie z'n werk niet zo op anderen moet afschuiven en dat ik puur antwoord heb gegeven op wat die chick zegt. Ga toch godverdomme me niet 3 uur erin verdiepen als ik er niks mee te maken heb verder.
Recyclen doen we allemaal.quote:
Iemand nog updates van Krentenbol en/of Noorsbloed?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die gozer is nu al een paar maanden van het forum af en nog steeds hebben we het over hem.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iemand nog updates van Krentenbol en/of Noorsbloed?
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had 'm het liefst wel een smoel gegeven. Maarja, het is m'n stage.
Je hebt het gewoon al heel lang niet meer gegeten, ik vind het er altijd uitzien als kots.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ha, mijn mama lukt het zonder het naar kots er uit te laten zien.
Dat kan ook kloppen ja. =$quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon al heel lang niet meer gegeten, ik vind het er altijd uitzien als kots.
Mensen die zelf niet eens een ei kunnen bakken.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ha, mijn mama lukt het zonder het naar kots er uit te laten zien.
Ik heb er nog nooit moeite voor gedaan om een omelet te maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die zelf niet eens een ei kunnen bakken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef wise het volgende:
niet degene die we op tv zagen, maar goed......![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef BobbyB het volgende:
Normaal als iemand hier iets te eten post krijg ik trek. Nu hoef ik voorlopig ff niks meer.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef BobbyB het volgende:
Normaal als iemand hier iets te eten post krijg ik trek. Nu hoef ik voorlopig ff niks meer.
quote:
Sorry.quote:
Dankjewel.quote:
Oh weet ik veel, het komt uit een pakkie. Ik denk stukjes paprika en mais en van die kruiden, peterselie of zo.quote:
Is ze weer stout geweest?quote:
Lekker.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Oh weet ik veel, het komt uit een pakkie. Ik denk stukjes paprika en mais en van die kruiden, peterselie of zo.
Kijk, dat pakje's gedoe zal het wel zijn waarom het hier niet zulke kleuren heeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Oh weet ik veel, het komt uit een pakkie. Ik denk stukjes paprika en mais en van die kruiden, peterselie of zo.
1 fresh bay leafquote:Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef Allure_ het volgende:
Wat voor groenten zitten erin?
Het ligt gewoon aan mijn telefoon hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kijk, dat pakje's gedoe zal het wel zijn waarom het hier niet zulke kleuren heeft.
quote:
wise weet waar het om draait.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
1 fresh bay leaf
Sea salt
1 small fennel bulb, cut into small cubes
2 tender inner celery stalks, thinly sliced, plus a handful of celery leaves
1 pound large shrimp, peeled and deveined
1½ pounds small calamari, cleaned and cut into rings, the tentacles left whole
2 scallions, thinly sliced, using some of the tender green part
5 sprigs of thyme, the leaves chopped
A small handful of chervil sprigs
1 garlic clove, very thinly sliced
The juice from 1 small lemon
Extra-virgin olive oil, the best you’ve got
A few drops of Sambuca
Freshly ground black pepper
-
Ook lekker.
Grote gepelde garnalen in een pannetje doen, hier overheen bbq-sauce, op een laag pitje 5 a 10 minuten laten trekken en af en toe roeren.
In een wokpan rijst gooien met sesamzaadjes, wat wokgroenten er in. Wokketjap erbij, lekker wokken jongeh, dan pan met garnalen en bbq saus erbij. Goed roeren en nog even wokken tot de garnalen goed gaar zijn. In een kommetje doen.
BON APETITE![]()
![]()
![]()
ok.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan mijn telefoon hoor.
WAT DAN?!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fuck mang, jij hebt zelfs mijn woeste tarteling van het feestcomité hier gemist.
Hoezo perfect hoofd.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die oorbellen leuk?
Je moet ook geen telefoon meebakken, dat is niet lekker.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan mijn telefoon hoor.
nee, lijkt net of dat oor ettertquote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die oorbellen leuk?
Dan moet je wazig zicht hebben of scheel zijn wil je dat erin zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef wise het volgende:
[..]
nee, lijkt net of dat oor ettert, een soort van puistenklompje
Zegt meer over jou.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef wise het volgende:
[..]
nee, lijkt net of dat oor ettert, een soort van puistenklompje
of gewoon denken wat je ziet.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan moet je wazig zicht hebben of scheel zijn wil je dat erin zien.
ja, en 2 negers, 2 tieten en een negerlul die dat blonde meisje anaal neemtquote:Op maandag 7 juni 2010 14:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik postte een plaatje waarop toevallig ook punani aanwezig was.
watquote:
Ja. Maar ik zou ze zelf niet dragen, denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die oorbellen leuk?
Zulke plaatjes ben ik wel vaker tegen gekomen in de SC.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik postte een plaatje waarop toevallig ook punani aanwezig was.
Bijzaak.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en 2 negers, 2 tieten en een negerlul die dat blonde meisje anaal neemt[ afbeelding ]
Bohoho.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke plaatjes ben ik wel vaker tegen gekomen in de SC.
En wat deed die andere neger dan? Zeker weer te lui om te werken?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en 2 negers, 2 tieten en een negerlul die dat blonde meisje anaal neemt[ afbeelding ]
Indoen dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Maar ik zou ze zelf niet dragen, denk ik.
Ja, maar de coolste van de SC moet weer het voorbeeld zijn voor de rest en op de blaren zitten.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke plaatjes ben ik wel vaker tegen gekomen in de SC.
Eén negro toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |