Volgens deskundigen neem je niks meer op na 10 PM ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:14 schreef NoelGallagher het volgende:
nog ff leren tot uurtje of 2 en dan slapen tot 5, jullie weten.
slaap lekker popjes
trustenquote:Op maandag 7 juni 2010 01:14 schreef NoelGallagher het volgende:
nog ff leren tot uurtje of 2 en dan slapen tot 5, jullie weten.
slaap lekker popjes
iddquote:Op maandag 7 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb weer zin in een fok! rel. Dat compleet fok! zich registreert op een website vol onzekere menschen en daar even gaat rellen.
beter morgenavondquote:Op maandag 7 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb weer zin in een fok! rel. Dat compleet fok! zich registreert op een website vol onzekere menschen en daar even gaat rellen.
Meh ik ben zelf al onzeker genoeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
Veel plezier met lerenquote:
trustenquote:Op maandag 7 juni 2010 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh ik ben zelf al onzeker genoeg.
Ik ga denk ik ook maar slapen en hopen dat ik morgen nog genoeg moed heb om 'haar' aan te spreken.
Ik ben ook onzeker. Maar op fok! een bikkel.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh ik ben zelf al onzeker genoeg.
Ik ga denk ik ook maar slapen en hopen dat ik morgen nog genoeg moed heb om 'haar' aan te spreken.
Ja ik ook maar daar heb je geen ruk aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben ook onzeker. Maar op fok! een bikkel.
Ik ben nog niet wegquote:
Tell 'bout it.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ook maar daar heb je geen ruk aan.
Meh, als ik zelfverzekerd genoeg was vast wel maar nu zeker nog niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:24 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dacht dat Jap wel een versierder was eigenlijk.
Dan ken je mij nog nietquote:Op maandag 7 juni 2010 01:25 schreef Broekpaling het volgende:
En ik maar denken dat je ze niet onzekerder dan mij kreeg.
Maar beter nog regel ik wat met dat ene meisje zodat ik deze chick helemaal niemand hoef te regelenquote:Op maandag 7 juni 2010 01:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dan ken je mij nog niet
Echt, eigenlijk moet ik deze vakantie keihard gaan proberen en desnoods afgaan, het zal me hoe dan ook wel zekerder maken.
Slaap zequote:Op maandag 7 juni 2010 01:26 schreef Broekpaling het volgende:
De neuk, en toen was het al half 2.![]()
Bed. Ciao!
Hoezo zet jij een wekker, boeren worden altijd tussen 5 en 7 wakker.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:23 schreef WillFerrell het volgende:
Ik besef nu pas wat voor een complete idioot ik ben door om 7 uur de wekker te zetten terwijl ik pas 12.45 les heb.
quote:Op maandag 7 juni 2010 07:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hoezo zet jij een wekker, boeren worden altijd tussen 5 en 7 wakker.
Done.quote:
Ik sta elke ochtend op en dan denk ik: "Wat voor slechte grap zal ik nu eens gaan maken in de SC. DERPDERP"quote:
En het lukt ook nog.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik sta elke ochtend op en dan denk ik: "Wat voor slechte grap zal ik nu eens gaan maken in de SC. DERPDERP"
Hier laten ze altijd vuil op straat liggen, dat valt dan tussen de vuilnisbakken en de vuilniswagen als ze die shit legen.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:55 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ga ook eens wat vuilnismannen ontzet aanspreken op het feit dat ze niet elke week zo dicht langs de Getz te hoeven racen.
Dat doen ze in Almelo nog niet eens in de grootste pauperbuurten.quote:Op maandag 7 juni 2010 07:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hier laten ze altijd vuil op straat liggen, dat valt dan tussen de vuilnisbakken en de vuilniswagen als ze die shit legen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 07:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat doen ze in Almelo nog niet eens in de grootste pauperbuurten.
quote:
Oke er is nog hoop, die telefoonnummers eraf halen mbv kabeltje naar mijn computer... probleem is dat hij wel aan moet dus moet ik iemand zoeken met een pincode zonder 1235, aangezien die het niet meer doenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:20 schreef MouzurX het volgende:
Mobiel kapotde helft van de toetsen doen het ineens niet meer .... al mijn nummers kwijt omdat ik nu niet mijn pin in kan toetsen.
Mijne is 8888, kom langs en ik fiks het.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Oke er is nog hoop, die telefoonnummers eraf halen mbv kabeltje naar mijn computer... probleem is dat hij wel aan moet dus moet ik iemand zoeken met een pincode zonder 1235, aangezien die het niet meer doen
Heb straks een presntatie voor 20 klasgenoten, vraag het daar wel ff.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mijne is 8888, kom langs en ik fiks het.
Ja leuk hoor. Veel gezien, goed vermaakt, lekker gegetenquote:
Hmmm ik hoor daar niks bij om de een of andere reden? Andere video's doen het wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Begint goed, totdat die hoer komt. rond 1:15 dus
![]()
Dat had ik bij The Fugees, maar opeens vond ik het weer tof.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zijn liedjes heb ik kapot gedraaid.
Ik durf het voorlopig nog niet aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:56 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat had ik bij The Fugees, maar opeens vond ik het weer tof.
Satire.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mensen die verzonnen verhaaltjes zo leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |