Volgens deskundigen neem je niks meer op na 10 PM ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:14 schreef NoelGallagher het volgende:
nog ff leren tot uurtje of 2 en dan slapen tot 5, jullie weten.
slaap lekker popjes
trustenquote:Op maandag 7 juni 2010 01:14 schreef NoelGallagher het volgende:
nog ff leren tot uurtje of 2 en dan slapen tot 5, jullie weten.
slaap lekker popjes
iddquote:Op maandag 7 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb weer zin in een fok! rel. Dat compleet fok! zich registreert op een website vol onzekere menschen en daar even gaat rellen.
beter morgenavondquote:Op maandag 7 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb weer zin in een fok! rel. Dat compleet fok! zich registreert op een website vol onzekere menschen en daar even gaat rellen.
Meh ik ben zelf al onzeker genoeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
Veel plezier met lerenquote:
trustenquote:Op maandag 7 juni 2010 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh ik ben zelf al onzeker genoeg.
Ik ga denk ik ook maar slapen en hopen dat ik morgen nog genoeg moed heb om 'haar' aan te spreken.
Ik ben ook onzeker. Maar op fok! een bikkel.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh ik ben zelf al onzeker genoeg.
Ik ga denk ik ook maar slapen en hopen dat ik morgen nog genoeg moed heb om 'haar' aan te spreken.
Ja ik ook maar daar heb je geen ruk aan.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben ook onzeker. Maar op fok! een bikkel.
Ik ben nog niet wegquote:
Tell 'bout it.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ook maar daar heb je geen ruk aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |