Chapeau, je bent netjes gebleven.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb tegen hem gezegd dat ie z'n werk niet zo op anderen moet afschuiven en dat ik puur antwoord heb gegeven op wat die chick zegt. Ga toch godverdomme me niet 3 uur erin verdiepen als ik er niks mee te maken heb verder.
Recyclen doen we allemaal.quote:
Iemand nog updates van Krentenbol en/of Noorsbloed?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die gozer is nu al een paar maanden van het forum af en nog steeds hebben we het over hem.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iemand nog updates van Krentenbol en/of Noorsbloed?
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had 'm het liefst wel een smoel gegeven. Maarja, het is m'n stage.
Je hebt het gewoon al heel lang niet meer gegeten, ik vind het er altijd uitzien als kots.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ha, mijn mama lukt het zonder het naar kots er uit te laten zien.
Dat kan ook kloppen ja. =$quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon al heel lang niet meer gegeten, ik vind het er altijd uitzien als kots.
Mensen die zelf niet eens een ei kunnen bakken.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ha, mijn mama lukt het zonder het naar kots er uit te laten zien.
Ik heb er nog nooit moeite voor gedaan om een omelet te maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die zelf niet eens een ei kunnen bakken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef wise het volgende:
niet degene die we op tv zagen, maar goed......![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef BobbyB het volgende:
Normaal als iemand hier iets te eten post krijg ik trek. Nu hoef ik voorlopig ff niks meer.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef BobbyB het volgende:
Normaal als iemand hier iets te eten post krijg ik trek. Nu hoef ik voorlopig ff niks meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |