quote:Op maandag 7 juni 2010 13:35 schreef WillFerrell het volgende:
Hoezee, ik heb het gepresteerd om met bureaustoel en al op me bek te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CHECK DIE ROZENKRANS G!Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Ze bedoelde jou, niet de bureaustoel.quote:
quote:
Een bureaustoel van gehard staal?quote:
op je werk¿quote:Op maandag 7 juni 2010 13:55 schreef Allure_ het volgende:
God, wat moet ik me soms toch inhouden hier. Mongooltjes.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een boerenomelet gemaakt en hij is echt heel mooi geworden.
HAHA DIE BOEREN TOCH.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:06 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb een boerenomelet gemaakt en hij is echt heel mooi geworden.
Mensen die te lui zijn zelf dingen te doen en vervolgens gaan kankeren op de mensen die hun vuile werk opknappen.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Allure_ het volgende:
Zo'n kerel hier gaat me gewoon afkankeren. Hij schuift z'n klusjes af op een ander waardoor er verwarring ontstaat. Ik geef gewoon antwoord op de vraag die die chick me stelt, gaat ie me daarna bellen dat er niks van klopt. Tsja, dan moet je die kut niet al je taken geven (zonder enige uitleg) omdat je zelf te lui bent om het af te handelen.
Hij zegt 'wil je je voortaan erin verdiepen voordat je een antwoord geeft, want dit kost me allemaal extra tijd!'
Fucker.
En jij moet je smoel houden, anders krijg je nog meer op je flikker.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Allure_ het volgende:
Zo'n kerel hier gaat me gewoon afkankeren. Hij schuift z'n klusjes af op een ander waardoor er verwarring ontstaat. Ik geef gewoon antwoord op de vraag die die chick me stelt, gaat ie me daarna bellen dat er niks van klopt. Tsja, dan moet je die kut niet al je taken geven (zonder enige uitleg) omdat je zelf te lui bent om het af te handelen.
Hij zegt 'wil je je voortaan erin verdiepen voordat je een antwoord geeft, want dit kost me allemaal extra tijd!'
Fucker.
dikke boeremeidquote:
Ja, hij had het aan een chick gegeven om af te handelen, maar daarna wel op mij gaan bitchen terwijl die chick me de verkeerde vragen stelt.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mensen die te lui zijn zelf dingen te doen en vervolgens gaan kankeren op de mensen die hun vuile werk opknappen.
Die gozer is nu al een paar maanden van het forum af en nog steeds hebben we het over hem.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:08 schreef BobbyB het volgende:
Is ZH nog langs geweest?
Het lijkt wel een kotsomelet.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er echt nasty en eng uit. Een beetje een krater omelet.
Ik heb tegen hem gezegd dat ie z'n werk niet zo op anderen moet afschuiven en dat ik puur antwoord heb gegeven op wat die chick zegt. Ga toch godverdomme me niet 3 uur erin verdiepen als ik er niks mee te maken heb verder.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En jij moet je smoel houden, anders krijg je nog meer op je flikker.
Is dat niet gewoon kots dat je opbakt?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:09 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Het ziet er echt nasty en eng uit. Een beetje een krater omelet.
Chapeau, je bent netjes gebleven.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb tegen hem gezegd dat ie z'n werk niet zo op anderen moet afschuiven en dat ik puur antwoord heb gegeven op wat die chick zegt. Ga toch godverdomme me niet 3 uur erin verdiepen als ik er niks mee te maken heb verder.
Recyclen doen we allemaal.quote:
Iemand nog updates van Krentenbol en/of Noorsbloed?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die gozer is nu al een paar maanden van het forum af en nog steeds hebben we het over hem.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iemand nog updates van Krentenbol en/of Noorsbloed?
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik had 'm het liefst wel een smoel gegeven. Maarja, het is m'n stage.
Je hebt het gewoon al heel lang niet meer gegeten, ik vind het er altijd uitzien als kots.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ha, mijn mama lukt het zonder het naar kots er uit te laten zien.
Dat kan ook kloppen ja. =$quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt het gewoon al heel lang niet meer gegeten, ik vind het er altijd uitzien als kots.
Mensen die zelf niet eens een ei kunnen bakken.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ha, mijn mama lukt het zonder het naar kots er uit te laten zien.
Ik heb er nog nooit moeite voor gedaan om een omelet te maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die zelf niet eens een ei kunnen bakken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:14 schreef wise het volgende:
niet degene die we op tv zagen, maar goed......![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef BobbyB het volgende:
Normaal als iemand hier iets te eten post krijg ik trek. Nu hoef ik voorlopig ff niks meer.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:15 schreef BobbyB het volgende:
Normaal als iemand hier iets te eten post krijg ik trek. Nu hoef ik voorlopig ff niks meer.
quote:
Sorry.quote:
Dankjewel.quote:
Oh weet ik veel, het komt uit een pakkie. Ik denk stukjes paprika en mais en van die kruiden, peterselie of zo.quote:
Is ze weer stout geweest?quote:
Lekker.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Oh weet ik veel, het komt uit een pakkie. Ik denk stukjes paprika en mais en van die kruiden, peterselie of zo.
Kijk, dat pakje's gedoe zal het wel zijn waarom het hier niet zulke kleuren heeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel.
[..]
Oh weet ik veel, het komt uit een pakkie. Ik denk stukjes paprika en mais en van die kruiden, peterselie of zo.
1 fresh bay leafquote:Op maandag 7 juni 2010 14:16 schreef Allure_ het volgende:
Wat voor groenten zitten erin?
Het ligt gewoon aan mijn telefoon hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Kijk, dat pakje's gedoe zal het wel zijn waarom het hier niet zulke kleuren heeft.
quote:
wise weet waar het om draait.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef wise het volgende:
[..]
1 fresh bay leaf
Sea salt
1 small fennel bulb, cut into small cubes
2 tender inner celery stalks, thinly sliced, plus a handful of celery leaves
1 pound large shrimp, peeled and deveined
1½ pounds small calamari, cleaned and cut into rings, the tentacles left whole
2 scallions, thinly sliced, using some of the tender green part
5 sprigs of thyme, the leaves chopped
A small handful of chervil sprigs
1 garlic clove, very thinly sliced
The juice from 1 small lemon
Extra-virgin olive oil, the best you’ve got
A few drops of Sambuca
Freshly ground black pepper
-
Ook lekker.
Grote gepelde garnalen in een pannetje doen, hier overheen bbq-sauce, op een laag pitje 5 a 10 minuten laten trekken en af en toe roeren.
In een wokpan rijst gooien met sesamzaadjes, wat wokgroenten er in. Wokketjap erbij, lekker wokken jongeh, dan pan met garnalen en bbq saus erbij. Goed roeren en nog even wokken tot de garnalen goed gaar zijn. In een kommetje doen.
BON APETITE![]()
![]()
![]()
ok.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan mijn telefoon hoor.
WAT DAN?!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Fuck mang, jij hebt zelfs mijn woeste tarteling van het feestcomité hier gemist.
Hoezo perfect hoofd.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die oorbellen leuk?
Je moet ook geen telefoon meebakken, dat is niet lekker.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan mijn telefoon hoor.
nee, lijkt net of dat oor ettertquote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die oorbellen leuk?
Dan moet je wazig zicht hebben of scheel zijn wil je dat erin zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef wise het volgende:
[..]
nee, lijkt net of dat oor ettert, een soort van puistenklompje
Zegt meer over jou.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef wise het volgende:
[..]
nee, lijkt net of dat oor ettert, een soort van puistenklompje
of gewoon denken wat je ziet.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan moet je wazig zicht hebben of scheel zijn wil je dat erin zien.
ja, en 2 negers, 2 tieten en een negerlul die dat blonde meisje anaal neemtquote:Op maandag 7 juni 2010 14:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik postte een plaatje waarop toevallig ook punani aanwezig was.
watquote:
Ja. Maar ik zou ze zelf niet dragen, denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die oorbellen leuk?
Zulke plaatjes ben ik wel vaker tegen gekomen in de SC.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik postte een plaatje waarop toevallig ook punani aanwezig was.
Bijzaak.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en 2 negers, 2 tieten en een negerlul die dat blonde meisje anaal neemt[ afbeelding ]
Bohoho.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke plaatjes ben ik wel vaker tegen gekomen in de SC.
En wat deed die andere neger dan? Zeker weer te lui om te werken?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en 2 negers, 2 tieten en een negerlul die dat blonde meisje anaal neemt[ afbeelding ]
Indoen dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Maar ik zou ze zelf niet dragen, denk ik.
Ja, maar de coolste van de SC moet weer het voorbeeld zijn voor de rest en op de blaren zitten.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke plaatjes ben ik wel vaker tegen gekomen in de SC.
Eén negro toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |