Je moet ook geen telefoon meebakken, dat is niet lekker.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het ligt gewoon aan mijn telefoon hoor.
nee, lijkt net of dat oor ettertquote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die oorbellen leuk?
Dan moet je wazig zicht hebben of scheel zijn wil je dat erin zien.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef wise het volgende:
[..]
nee, lijkt net of dat oor ettert, een soort van puistenklompje
Zegt meer over jou.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef wise het volgende:
[..]
nee, lijkt net of dat oor ettert, een soort van puistenklompje
of gewoon denken wat je ziet.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan moet je wazig zicht hebben of scheel zijn wil je dat erin zien.
ja, en 2 negers, 2 tieten en een negerlul die dat blonde meisje anaal neemtquote:Op maandag 7 juni 2010 14:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik postte een plaatje waarop toevallig ook punani aanwezig was.
watquote:
Ja. Maar ik zou ze zelf niet dragen, denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn die oorbellen leuk?
Zulke plaatjes ben ik wel vaker tegen gekomen in de SC.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik postte een plaatje waarop toevallig ook punani aanwezig was.
Bijzaak.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en 2 negers, 2 tieten en een negerlul die dat blonde meisje anaal neemt[ afbeelding ]
Bohoho.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke plaatjes ben ik wel vaker tegen gekomen in de SC.
En wat deed die andere neger dan? Zeker weer te lui om te werken?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
ja, en 2 negers, 2 tieten en een negerlul die dat blonde meisje anaal neemt[ afbeelding ]
Indoen dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja. Maar ik zou ze zelf niet dragen, denk ik.
Ja, maar de coolste van de SC moet weer het voorbeeld zijn voor de rest en op de blaren zitten.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zulke plaatjes ben ik wel vaker tegen gekomen in de SC.
Eén negro toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |