Die heeft vast een boeiend leven.quote:
Waar?quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
HURDURDERP IK LOOP ACHTER DERPDERP
Wat kost dan per uur?quote:
Hoi.quote:
Waarom zou je ook parkeren bij het Centraal?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat kost dan per uur?
Heb een keer in Amsterdam Centraal geparkeerd. Was iets van 50 euro kwijt voor een dagje
1,30 per 12 minuten.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat kost dan per uur?
Heb een keer in Amsterdam Centraal geparkeerd. Was iets van 50 euro kwijt voor een dagje
Omdat ik achter collega's aan reed en zij ook daar parkeerden.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom zou je ook parkeren bij het Centraal?
Parkeergarage hoop ik. Anders zwaar genaaid.quote:
Voor mijn fucking huisquote:Op maandag 7 juni 2010 12:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Parkeergarage hoop ik. Anders zwaar genaaid.
Pics van z'n zusje.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Voor mijn fucking huis. Het is dat ik zo toch ga fitnessen. Maar daarna zet ik hem gewoon op een bedrijventerrein ofzo
.
Heb je nou je AT list leeggehaald om vervolgens alle SC delen een TVP te geven?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef Allure_ het volgende:
Niemand die meedoet met mijn polonaise, wat is dit.
Nee? Ik post nergens anders behalve in de SC.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb je nou je AT list leeggehaald om vervolgens alle SC delen een TVP te geven?
Ik was benieuwd.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee? Ik post nergens anders behalve in de SC.
Bovendien, waarom maak je je zo druk om mijn Myactive topics?
Als je verder kijkt zie je gewoon dat ik ook in andere topics heb gepost. Waarom zou ik alleen de SC's erin willen houden?quote:
Je kan voor 17 euro zoeen parkeerkaart kopen als je hier woont. Alleen duurt dat een week en over 2 weken kan ik de auto weer inleveren bij mijn tantequote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!1!! Daar heb je toch ontheffingen voor?
Als ik bij vrienden in Amsterdam wil parkeren kan ik 'm ook nergens kwijt omdat het overal blauwe zone's staan. Meot je om het uur die kutschijf verdraaien. Ik vraag meestal dan of ze hun eigen auto van hun terrein afhalen en ik er mag parkeren. Hun hebben toch die ontheffing.
Sowieso met de auto naar Amsterdam.quote:
Oh, kun je nu AT's verwijderen? Dan ga ik er ff wat uitflikkeren.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:28 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als je verder kijkt zie je gewoon dat ik ook in andere topics heb gepost. Waarom zou ik alleen de SC's erin willen houden?
Gisteren dacht je ook al dat ik al mijn AT's had verwijderd.
Bij Buikslotermeerplein neerzetten en de bus pakken.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso met de auto naar Amsterdam.
Sowieso Amsterdam.
Ik heb een back-up gemaakt van al jouw AT's.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, kun je nu AT's verwijderen? Dan ga ik er ff wat uitflikkeren.
Ik wil wel polonaisen met jou. =$quote:Op maandag 7 juni 2010 12:24 schreef Allure_ het volgende:
Niemand die meedoet met mijn polonaise, wat is dit.
Thanks. Zal ik de volgende keer inderdaad doen. Maar kwam laatste tijd sowieso niet zoveel in Amsterdam met de auto.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Bij Buikslotermeerplein neerzetten en de bus pakken.
Waarom?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb een back-up gemaakt van al jouw AT's.
Wil ik weten hoe polonaises met jou werkenquote:
Je weet maar nooit of het van pas kan komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |