Dat is wel heel bruin.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:01 schreef Smart_ass het volgende:
Bohh ik ben bruin geworden 't weekend zeg. Lijk wel een blonde neger.
Ik moet het einde en de aflevering van de week ervoor nog steeds kijken.quote:
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 7 juni 2010 12:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Sneijder
van Persie
Robben
van der Vaart
de Jong
van Bommel
van der Wiel
Heitinga
Stekelenburg
WildersĦĦquote:Op maandag 7 juni 2010 13:01 schreef Smart_ass het volgende:
Bohh ik ben bruin geworden 't weekend zeg. Lijk wel een blonde neger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had eerste eckte eckte van die oorbels, daar maakte ik m'n gaten groter mee in mn oor..
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:35 schreef WillFerrell het volgende:
Hoezee, ik heb het gepresteerd om met bureaustoel en al op me bek te gaan.
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:40 schreef wolvendagen het volgende:
Ze is in haar oor gebeten door een krokodil met een gouden tand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is in haar oor gebeten door een krokodil met een gouden tand.
quote:Carlos Bilardo, the 71-year-old general manager of Argentina (pictured left), has made an unusual promise to whoever brings World Cup glory to his country.
Guardian reporter Sid Lowe has quoted the former international as saying, "If Argentina win the World Cup I'll let whoever scores the winning goal do me up the arse."
Wat, vertel. Verlicht me.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:55 schreef Allure_ het volgende:
God, wat moet ik me soms toch inhouden hier. Mongooltjes.
Wat ist, pop?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:55 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:55 schreef Allure_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |