SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand al meer nieuws?
http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?f=14&t=63837&sid=6918cfbc5b121ef67ccc2759c352c3f0&start=15quote:Ik hoor net een mayday call. Weet iemand van wie die was?
Dude.quote:
250 pers. dus een passagiersvliegtuig.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Heb je het over een sportvliegtuig of een passagiersvliegtuig, of..?
niet via mobielquote:Op zondag 6 juni 2010 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daarvoor heb je tegenwoordig een mooi knopje! Volg topic
quote:
Gelukkigquote:
dat is het belangrijkstequote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef 9611Niels het volgende:
veilig geland volgens sommige Twitteraars
Maar wel veel tegenstrijdige verhalen nu.quote:
Waar zit die flat ongeveer?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef Ronalld het volgende:
Ik schrok me echt de pleuris joh. Hoor ineens tyfushard zo'n vliegtuig naderen, ik had bijna het idee dat ie m'n flat ging rammen. En ik woon op de 1ste verdieping..
Hoor inderdaad overal sirenes hier, maar zal wel goedkomen dan.
Grapje?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
klein passagiersvliegtuig neergestort in het weiland hier tegenover, vleugel staat nog wel in brand een beetje maar niet heel erg, ik denk dat er veel overlevende zijn want het vliegtuig kwam niet hard neer en schoof lang door
Dat is niet de eerste keer dat zo'n wagen op de A4 over de kop vliegt.quote:sarahstengs: Vliegtuig Royal Air Maroc geland na brand rechterkant. Brandweerwagen onderweg naar Schiphol over de kop op A4.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef TC_Artemis het volgende:
Landingsgestel in de fik, move on people.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |