Jaa, maar waarom kan ik mijn plaatje niet meer gebruiken danquote:Op zondag 6 juni 2010 20:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Webicons worden niet meer weergeven. [ afbeelding ] Dat krijg je dan te zien.
[..]
Naast invoeren. Aan de rechterkant kan je een topic volgen.
Een webicon kan een script bevatten, komt van een andere site af en daar heeft FOK! geen controle over. Een plaatje wordt op de server van FOK! geüpload en kan dus niets vreemds bevatten.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jaa, maar waarom kan ik mijn plaatje niet meer gebruiken dan
plaatje=plaatje
wtf is het verschil tussen een webicon en een plaatje
Hee, jij bent hier de nerd!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jaa, maar waarom kan ik mijn plaatje niet meer gebruiken dan
plaatje=plaatje
wtf is het verschil tussen een webicon en een plaatje
Oh op die fietsquote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een webicon kan een script bevatten, komt van een andere site af en daar heeft FOK! geen controle over. Een plaatje wordt op de server van FOK! geüpload en kan dus niets vreemds bevatten.
Te lang. En geen Engels dus niet cool.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh op die fiets, waarom noemen ze het niet een extern gehost plaatje
? dan snapt iedereen het.
quote:
Switch eens naar Silver, en dan harde refresh (ctrl F5), dan terug naar Bagger. Werkt dat?quote:
Wel dus.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Hyman het volgende:
jeeeemig, waarom mag je plaatje maar 10kb zijnwe leven toch niet meer in 1912?
Helaas niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Switch eens naar Silver, en dan harde refresh (ctrl F5), dan terug naar Bagger. Werkt dat?
In de nieuwe layout is dat verhoogd naar 30 Kb. Verder is voor jou 10 Kb niet veel. Maar doe dat eens keer 300.000.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Hyman het volgende:
jeeeemig, waarom mag je plaatje maar 10kb zijnwe leven toch niet meer in 1912?
Dan nogquote:Op zondag 6 juni 2010 20:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de nieuwe layout is dat verhoogd naar 30 Kb. Verder is voor jou 10 Kb niet veel. Maar doe dat eens keer 300.000.
Het aantal is nu 250 Mb zei GM laatst.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:13 schreef Hyman het volgende:
Zeker de helft van de geregistreerde users is toch niet meer actief. wedden dat dat getal aan UI's van heel fok dan nog niet boven 1gb komt?
Klopt. Daarom wordt het ook 30kb.quote:
quote:
Dat knopje van gebruik usericon doet het nietquote:Op zondag 6 juni 2010 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt. Daarom wordt het ook 30kb.
[..]
.
De mediamarkt heeft redelijk vaak 'Apple' acties.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:16 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil ook een iPod, maarja. Ik wil eigenlijk mijn geld sparen enzo.
Ja, ik moest even op dat knopje drukken in internet explorerquote:Op zondag 6 juni 2010 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zie nu iedereens UI behalve die van Heimen.
Ik zal er eens op letten! Dankje.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:18 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
De mediamarkt heeft redelijk vaak 'Apple' acties.
Krijg je een bepaald bedrag terug bij aankoop, of gewoon korting!
Ish verboden he!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:23 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Heeft Chrome ook een reclame blokker en twitter add-on?
Ja maar ik wil een abbo en ik ben nog geen 18 en mijn mama wil het niet op haar rekening hebben dus dat.quote:
Zelfs als ie uit staat krijg ik de afbeeldingen niet te zien.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ish verboden he!
Schakel die adblocker eens uit en kijk dan of je plaatjes het doen
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:23 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Heeft Chrome ook een reclame blokker en twitter add-on?
Ik vind twitter best goed werken, als je het gebruikt als 'RSS Feed'quote:Op zondag 6 juni 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel addblocker gedownload ja. Niet dattie nou heel goed is maar dan nog. Ik ben wel fan van Chrome geworden.
Oh, die afbeelding van mij komt ook uit zo'n thread.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:30 schreef Hyman het volgende:
ik zit trouwens nu ook net zo]n you fall in love, you lose topic te bekijken
Jawel, ik.quote:
Valt mee, valt mee! Wang kapot maar door lollystokje en beetje last ervan maar echt wat een helden zijn die uitvinders van magnesium.quote:
Ja, maar dom van jezelf om dat stokje in je mond te houdenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, ik.
[..]
Valt mee, valt mee! Wang kapot maar door lollystokje en beetje last ervan maar echt wat een helden zijn die uitvinders van magnesium.
Correctie: de stokjes.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar dom van jezelf om dat stokje in je mond te houden
Ja, weet ik.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Correctie: de stokjes.Maar daar had ik zin in man!
Ja deed ik ook, maar ga niet dom lopen nadenken over wat wel en niet slim is. Half pakje peuken oproken is ook niet slim. Care.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Maar je moet toch beter weten.
Ach, op zo'n avond raak je niet verslaafd aan roken, dat scheelt weer.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe ik merk nu wel dat ik maal soms.
[..]
Ja deed ik ook, maar ga niet dom lopen nadenken over wat wel en niet slim is. Half pakje peuken oproken is ook niet slim. Care.
Wat is dat voor onzin? Mijn lichaam snakt naar nicotine.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, op zo'n avond raak je niet verslaafd aan roken, dat scheelt weer.
You're kidding me, right?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Mijn lichaam snakt naar nicotine.
Al gedaan. Ziet er tof uit. Alleen er staat iemand voor de spiegelquote:
Je bent doable.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
MIJN KAMER!!!!
Mijn kamer leek 100 keer groter dan eerst.Ik houd van verf.
![]()
http://img706.imageshack.us/img706/8959/dscf7554.jpg
http://img714.imageshack.us/img714/6408/dscf7553.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/1452/dscf7552.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/9429/dscf7551.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/3773/dscf7550s.jpg
Hele grote foto's dus klikken.
En een filmpje (hoofd schuinhouden/scherm op z'n zij zetten voor optimaal resultaat):
http://img686.imageshack.us/img686/6613/dscf7555.mp4
OMG en nu?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Al gedaan. Ziet er tof uit. Alleen er staat iemand voor de spiegel.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Een beetje. Maar als ik er aan denk heb ik wel zin om een sigaret op te steken hoor.
Ik heb toen ook een pakje opgerookt toen ik aan de X zat (en uitgedeeld).quote:Op zondag 6 juni 2010 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo heel raar is dat toch niet trouwens?Ik rook heeeeeel sporadisch (max twee keer per jaar tot nu toe, met oud en nieuw ofzo en als ik heel dronken ben). Maar dan heb ik tot een week later nog wel zin in een sigaret.
Niks. Gewoon tof.quote:
Deze quoten we evenquote:
Ik heb er geen spijt van maar het is wel hard tegen mijn principes. Maar dat wil toch niet zeggen dat je er geen zin in hebt?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:49 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Ik heb toen ook een pakje opgerookt toen ik aan de X zat (en uitgedeeld).
Maar de volgende dag had ik er echt spijt van.
Ben jij dat bij die spiegel.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
MIJN KAMER!!!!
Mijn kamer leek 100 keer groter dan eerst.Ik houd van verf.
![]()
http://img706.imageshack.us/img706/8959/dscf7554.jpg
http://img714.imageshack.us/img714/6408/dscf7553.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/1452/dscf7552.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/9429/dscf7551.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/3773/dscf7550s.jpg
Hele grote foto's dus klikken.
En een filmpje (hoofd schuinhouden/scherm op z'n zij zetten voor optimaal resultaat):
http://img686.imageshack.us/img686/6613/dscf7555.mp4
Deze quoten we weer ffquote:Op zondag 6 juni 2010 20:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon deze foto combineren met gezichtfoto's.
Dat is waar.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb er geen spijt van maar het is wel hard tegen mijn principes. Maar dat wil toch niet zeggen dat je er geen zin in hebt?
Ik sta op geen van de foto's.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon deze foto combineren met gezichtfoto's.
Dat had ik gister.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik had er spijt van in de zin dat ik een smaak in m'n bek had om te kotsen door het roken.
Wie staat er voor de spiegel dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik sta op geen van de foto's.
[..]
Dat had ik gister.Zo'n teersmaak. En op een gegeven moment ook echt, toen MOEST ik naar buiten. En vervolgens, eenmaal buiten, weer een peuk opsteken.
Dat heb ik ook gehad dat eerstequote:Op zondag 6 juni 2010 20:55 schreef -SG- het volgende:
Ik liep donderdagnacht een steeg in om mijn fiets te pakken, had een peuk maar het was daar zo donker en ik was al zo dronken en stoned als wat. Dus stook dat ding aan de verkeerde kant aan. En ik maar afvragen waarom die sigaret niet aanging enzo.
Hoor ik oppeens allemaal mensen lachen, enzo van. Ja niet aan de verkeerde kant aansteken he! Kei vaag want ik zag niemand in de steeg, snapte er niks van. dus ik weer proberen, weer niet lukken. Weer mensen horen lachen. Kijk ik naar boven, staan daar 2 van die balletjes op het balkon mij keihard uit te lachen.
Toen had ik het door dat ik mijn sigaret aan de verkeerde kant aanstook.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:55 schreef -SG- het volgende:
Ik liep donderdagnacht een steeg in om mijn fiets te pakken, had een peuk maar het was daar zo donker en ik was al zo dronken en stoned als wat. Dus stook dat ding aan de verkeerde kant aan. En ik maar afvragen waarom die sigaret niet aanging enzo.
Hoor ik oppeens allemaal mensen lachen, enzo van. Ja niet aan de verkeerde kant aansteken he! Kei vaag want ik zag niemand in de steeg, snapte er niks van. dus ik weer proberen, weer niet lukken. Weer mensen horen lachen. Kijk ik naar boven, staan daar 2 van die balletjes op het balkon mij keihard uit te lachen.
Ja, het was nogal erg serieus...quote:Op zondag 6 juni 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
?De vriendin met wie ik vrijdag was? Is dit serieus trouwens?
Moet ik hem nog een keer quoten denk je?quote:
Wel een goede achterkant ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
?De vriendin met wie ik vrijdag was? Is dit serieus trouwens?
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:55 schreef -SG- het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ze is lekker. Bart vroeg of ze fotomodel was. Maar ze is heel klein.
Bart faalt!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ze is lekker. Bart vroeg of ze fotomodel was. Maar ze is heel klein.
Hehehehe, plons!quote:
Ik ben goed in stoken. Ken je Adam en Eva? Die zijn heul niet bij elkaar.quote:
Nee, de heilige geest zit ertussen!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben goed in stoken. Ken je Adam en Eva? Die zijn heul niet bij elkaar.
Amen.quote:
Zie PM.quote:
Kan toch? Het zijn nog steeds mensen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef RoBro het volgende:
boos worden op mensen van een forum moet niet gekker worden eigenlijk
Idd. Net als zeggen dat je je niets van mensen op het internet aan moet trekken omdat dat sneu is.quote:
als je op een forum om aandacht zoekt kan je ook verwachten dat mensen zo reageren daarom nooit jezelf aanstellen op een forum doe je maar op msn bij bij moeder theresaquote:
Ja, daarom. Als iemand in de SC vertelt dat hij kanker heeft en dat hij een chemo moet ondergaan dan leef je toch ook mee lijkt me? Of mag dat niet want 'hij is van internet'.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Idd. Net als zeggen dat je je niets van mensen op het internet aan moet trekken omdat dat sneu is.![]()
Flikker toch op.
Ligt er ook aan op wat voor forum.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je op een forum om aandacht zoekt kan je ook verwachten dat mensen zo reageren daarom nooit jezelf aanstellen op een forum doe je maar op msn bij bij moeder theresa
En wat nou als je haar msn niet hebt? Of ze is WoW aan het doen en dus niet online? Dan zit jequote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je op een forum om aandacht zoekt kan je ook verwachten dat mensen zo reageren daarom nooit jezelf aanstellen op een forum doe je maar op msn bij bij moeder theresa
is ook vergelijkbaar met iemand die drie keer kanker zegtquote:Op zondag 6 juni 2010 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, daarom. Als iemand in de SC vertelt dat hij kanker heeft en dat hij een chemo moet ondergaan dan leef je toch ook mee lijkt me? Of mag dat niet want 'hij is van internet'.
ze heeft bot op haar msn want extreem veel mensen spreken haar aanquote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En wat nou als je haar msn niet hebt? Of ze is WoW aan het doen en dus niet online? Dan zit je
Huh? Iemand die op een forum zit en vertelt dat hij kanker heeft vraagt om aandacht? Of begrijp ik dat nou verkeerd...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef RoBro het volgende:
[..]
is ook vergelijkbaar met iemand die drie keer kanker zegt
Oh chillquote:Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef RoBro het volgende:
[..]
ze heeft bot op haar msn want extreem veel mensen spreken haar aan
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Huh? Iemand die op een forum zit en vertelt dat hij kanker heeft vraagt om aandacht? Of begrijp ik dat nou verkeerd...
quote:
yeps maar ze is vandaag helaas ofline want ze is samen met de geliefde user schieganger een mod aan het produceren waardoor zelfs labiele mensen weer op het rechte pad kunnen komenquote:
McSchiegangster!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
yeps maar ze is vandaag helaas ofline want ze is samen met de geliefde user schieganger een mod aan het produceren waardoor zelfs labiele mensen weer op het rechte pad kunnen komen
Dat zie je niet, dus /carequote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Thanks.Vet he! Die balken zijn nep.
Wat doe je allemaal manquote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef Zeroku het volgende:
Ik snap het niet. Echt zo tyfuslangzaam gaat dit.
Ja. Kijken waar het aan ligt dat het forum onder welke layout dan ook achterlijk langzaam reageert.quote:
Oh, ik heb nergens last van.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Kijken waar het aan ligt dat het forum onder welke layout dan ook achterlijk langzaam reageert.
Ik nu ook niet meer.quote:
Ja. Was een vliegtuig dat brand had. Maar is veilig kunnen landenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef DeLuna het volgende:
Weet iemand hier al van een crash op Schiphol?
Wut?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
Nog maar even wat testen. Jullie zien nu het koekiemonster, right?
Ja, andere UI net.quote:
Gelukkig idd.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Was een vliegtuig dat brand had. Maar is veilig kunnen landen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, andere UI net.
http://www.fok.nl/gm/myattool.php
Hiermee kun je je MyAT leeggooien, als iemand daar behoefte aan heeft.
Bedankt GlowMouse maarquote:
Ja, ik snap er geen fuck van, want ik heb nergens last van. Wat ik ook niet snap trouwens.quote:
Luchtte dat op?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef mstr het volgende:
Zo, even iemand iets heel goed duidelijk gemaakt.
SG en Mark proberen grappig te zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik snap er geen fuck van, want ik heb nergens last van. Wat ik ook niet snap trouwens.
Dat scheelt dan weer.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk wel, al schiet ik er op zich nog niets mee op, maar het lucht wel op.
Ja, maar het lijkt me niet goed als je knokkel binnen 5 minuten blauw wordt als je er ergens mee tegenaan hebt geslagen...quote:
Daarom, eerst testen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar het lijkt me niet goed als je knokkel binnen 5 minuten blauw wordt als je er ergens mee tegenaan hebt geslagen...
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
Ja verdorie, nu heb ik dat deuntje van schapen neuken in mn hoofd.
Helaas zit ze al in d'r pyjamaquote:
Nu al hard aan de fap?quote:
Ik om 8.00u. We moeten nu op de fiets boodschappen doenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
WOW![]()
good night, morgen er weer om 6.30 uit..
Dan nog leg ik de link met je hand even nietquote:
Boos, muur, hand = boem.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan nog leg ik de link met je hand even niet
Ja. Want veel topics reageer je een keer en dan kijk je er nooit meerquote:
*Brave meldt!quote:
Ojaquote:
Jahoor, kilo's! Hoeveel heb je nodig?quote:
Ohja, inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Want veel topics reageer je een keer en dan kijk je er nooit meer
Wat kan je missen?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jahoor, kilo's! Hoeveel heb je nodig?
Daaromquote:
Kilo of 7, omdat jij het bentquote:
Komt dat bij mijn gewicht op? Want dan hoef ik het nietquote:
Nee, juist andersom! Bij mij komt er 7 bij en bij jou 7 kilo af!quote:Op zondag 6 juni 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Komt dat bij mijn gewicht op? Want dan hoef ik het niet
Oke, dealquote:Op zondag 6 juni 2010 23:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, juist andersom! Bij mij komt er 7 bij en bij jou 7 kilo af!
quote:
Ik ben in een heel vrijgevige bui atmquote:
Hoe dat?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef RoBro het volgende:
ik ben voor 11 euro opgelicht dat dit kan in nederlands podverdomme
TEST HET DAN EERST1quote:Op zondag 6 juni 2010 23:20 schreef RoBro het volgende:
ik ben voor 11 euro opgelicht dat dit kan in nederlands podverdomme
Blijft een goede truc.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
nou mensen die beweren dat ze iets opsturen maar het niet hebben gedaan
Bahquote:Op zondag 6 juni 2010 23:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
nou mensen die beweren dat ze iets opsturen maar het niet hebben gedaan
Zit je er mooi naast met je beeld.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef RoBro het volgende:
kijk ik net een filmpje moest ik een klein beetje aan mijn beeld van renesite denken![]()
Op 0.58quote:Op zondag 6 juni 2010 23:24 schreef RoBro het volgende:
kijk ik net een filmpje moest ik een klein beetje aan mijn beeld van renesite denken![]()
quote:Vandaag heb ik het toestel teruggekregen van TNT. Er zat volgens TNT 1
postzegel te weinig op. Ik heb het pakket vandaag opnieuw naar je toe
gestuurd. Excuses voor het ongemak.
quote:Ik begrijp er echt niks van, TNT had mij gebeld en vertelde dat voor zover in de computer gezien kon worden het pakketje gewoon in de afleverbox terecht is gekomen. Misschien is hij bij de buren terecht gekomen?
Mvg,
en dat allemaal voor 11 euro dat dit kan in nederlandquote:Ik was anderhalve dag in brussel waardoor ik zonet de telefoon op de post heb gedaan. De telefoon zal je dan morgen binnen krijgen. Houd je me op de hoogte?
Mvg,
Twee keer een postzegel te weinig?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:29 schreef RoBro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
en dat allemaal voor 11 euro dat dit kan in nederland
Eerste en derde mail is hetzelfde.quote:
Die gasten komen ook nooit buiten, dus hebben geen idee hoeveel postzegels er op moeten. Kan je hun niet kwaad nemen.quote:
Ik doe er altijd voor de zekerheid nog maar 1 op. Beter te veel dan te weinig, postzegels zat hierquote:Op zondag 6 juni 2010 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die gasten komen ook nooit buiten, dus hebben geen idee hoeveel postzegels er op moeten. Kan je hun niet kwaad nemen.
maar daardoor moet ik toch weer een cheapass telefoon gaan zoekenquote:Op zondag 6 juni 2010 23:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die gasten komen ook nooit buiten, dus hebben geen idee hoeveel postzegels er op moeten. Kan je hun niet kwaad nemen.
Hoezo dan en niet nu?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb op dit moment gewoon geen telefoon omdat ik er niet mee om kan gaan. En een nieuwe kopen heeft geen zin, want ik wil een abbo als ik 18 ben, da's al over 4 maanden - 5 dagen.
Ik kan toch geen abbo afsluiten als ik nog geen 18 ben.quote:
Grapjequote:
Op de naam van je ouders?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan toch geen abbo afsluiten als ik nog geen 18 ben.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |