Ish verboden he!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:23 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Heeft Chrome ook een reclame blokker en twitter add-on?
Ja maar ik wil een abbo en ik ben nog geen 18 en mijn mama wil het niet op haar rekening hebben dus dat.quote:
Zelfs als ie uit staat krijg ik de afbeeldingen niet te zien.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ish verboden he!
Schakel die adblocker eens uit en kijk dan of je plaatjes het doen
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:23 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Heeft Chrome ook een reclame blokker en twitter add-on?
Ik vind twitter best goed werken, als je het gebruikt als 'RSS Feed'quote:Op zondag 6 juni 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel addblocker gedownload ja. Niet dattie nou heel goed is maar dan nog. Ik ben wel fan van Chrome geworden.
Oh, die afbeelding van mij komt ook uit zo'n thread.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:30 schreef Hyman het volgende:
ik zit trouwens nu ook net zo]n you fall in love, you lose topic te bekijken
Jawel, ik.quote:
Valt mee, valt mee! Wang kapot maar door lollystokje en beetje last ervan maar echt wat een helden zijn die uitvinders van magnesium.quote:
Ja, maar dom van jezelf om dat stokje in je mond te houdenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, ik.
[..]
Valt mee, valt mee! Wang kapot maar door lollystokje en beetje last ervan maar echt wat een helden zijn die uitvinders van magnesium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |