Jaa, maar waarom kan ik mijn plaatje niet meer gebruiken danquote:Op zondag 6 juni 2010 20:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Webicons worden niet meer weergeven. [ afbeelding ] Dat krijg je dan te zien.
[..]
Naast invoeren. Aan de rechterkant kan je een topic volgen.
Een webicon kan een script bevatten, komt van een andere site af en daar heeft FOK! geen controle over. Een plaatje wordt op de server van FOK! geüpload en kan dus niets vreemds bevatten.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jaa, maar waarom kan ik mijn plaatje niet meer gebruiken dan
plaatje=plaatje
wtf is het verschil tussen een webicon en een plaatje
Hee, jij bent hier de nerd!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jaa, maar waarom kan ik mijn plaatje niet meer gebruiken dan
plaatje=plaatje
wtf is het verschil tussen een webicon en een plaatje
Oh op die fietsquote:Op zondag 6 juni 2010 20:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een webicon kan een script bevatten, komt van een andere site af en daar heeft FOK! geen controle over. Een plaatje wordt op de server van FOK! geüpload en kan dus niets vreemds bevatten.
Te lang. En geen Engels dus niet cool.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:07 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oh op die fiets, waarom noemen ze het niet een extern gehost plaatje
? dan snapt iedereen het.
quote:
Switch eens naar Silver, en dan harde refresh (ctrl F5), dan terug naar Bagger. Werkt dat?quote:
Wel dus.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Hyman het volgende:
jeeeemig, waarom mag je plaatje maar 10kb zijnwe leven toch niet meer in 1912?
Helaas niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Switch eens naar Silver, en dan harde refresh (ctrl F5), dan terug naar Bagger. Werkt dat?
In de nieuwe layout is dat verhoogd naar 30 Kb. Verder is voor jou 10 Kb niet veel. Maar doe dat eens keer 300.000.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Hyman het volgende:
jeeeemig, waarom mag je plaatje maar 10kb zijnwe leven toch niet meer in 1912?
Dan nogquote:Op zondag 6 juni 2010 20:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In de nieuwe layout is dat verhoogd naar 30 Kb. Verder is voor jou 10 Kb niet veel. Maar doe dat eens keer 300.000.
Het aantal is nu 250 Mb zei GM laatst.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:13 schreef Hyman het volgende:
Zeker de helft van de geregistreerde users is toch niet meer actief. wedden dat dat getal aan UI's van heel fok dan nog niet boven 1gb komt?
Klopt. Daarom wordt het ook 30kb.quote:
quote:
Dat knopje van gebruik usericon doet het nietquote:Op zondag 6 juni 2010 20:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt. Daarom wordt het ook 30kb.
[..]
.
De mediamarkt heeft redelijk vaak 'Apple' acties.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:16 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil ook een iPod, maarja. Ik wil eigenlijk mijn geld sparen enzo.
Ja, ik moest even op dat knopje drukken in internet explorerquote:Op zondag 6 juni 2010 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zie nu iedereens UI behalve die van Heimen.
Ik zal er eens op letten! Dankje.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:18 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
De mediamarkt heeft redelijk vaak 'Apple' acties.
Krijg je een bepaald bedrag terug bij aankoop, of gewoon korting!
Ish verboden he!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:23 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Heeft Chrome ook een reclame blokker en twitter add-on?
Ja maar ik wil een abbo en ik ben nog geen 18 en mijn mama wil het niet op haar rekening hebben dus dat.quote:
Zelfs als ie uit staat krijg ik de afbeeldingen niet te zien.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ish verboden he!
Schakel die adblocker eens uit en kijk dan of je plaatjes het doen
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:23 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Heeft Chrome ook een reclame blokker en twitter add-on?
Ik vind twitter best goed werken, als je het gebruikt als 'RSS Feed'quote:Op zondag 6 juni 2010 20:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel addblocker gedownload ja. Niet dattie nou heel goed is maar dan nog. Ik ben wel fan van Chrome geworden.
Oh, die afbeelding van mij komt ook uit zo'n thread.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:30 schreef Hyman het volgende:
ik zit trouwens nu ook net zo]n you fall in love, you lose topic te bekijken
Jawel, ik.quote:
Valt mee, valt mee! Wang kapot maar door lollystokje en beetje last ervan maar echt wat een helden zijn die uitvinders van magnesium.quote:
Ja, maar dom van jezelf om dat stokje in je mond te houdenquote:Op zondag 6 juni 2010 20:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jawel, ik.
[..]
Valt mee, valt mee! Wang kapot maar door lollystokje en beetje last ervan maar echt wat een helden zijn die uitvinders van magnesium.
Correctie: de stokjes.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar dom van jezelf om dat stokje in je mond te houden
Ja, weet ik.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Correctie: de stokjes.Maar daar had ik zin in man!
Ja deed ik ook, maar ga niet dom lopen nadenken over wat wel en niet slim is. Half pakje peuken oproken is ook niet slim. Care.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Maar je moet toch beter weten.
Ach, op zo'n avond raak je niet verslaafd aan roken, dat scheelt weer.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe ik merk nu wel dat ik maal soms.
[..]
Ja deed ik ook, maar ga niet dom lopen nadenken over wat wel en niet slim is. Half pakje peuken oproken is ook niet slim. Care.
Wat is dat voor onzin? Mijn lichaam snakt naar nicotine.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, op zo'n avond raak je niet verslaafd aan roken, dat scheelt weer.
You're kidding me, right?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Mijn lichaam snakt naar nicotine.
Al gedaan. Ziet er tof uit. Alleen er staat iemand voor de spiegelquote:
Je bent doable.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
MIJN KAMER!!!!
Mijn kamer leek 100 keer groter dan eerst.Ik houd van verf.
![]()
http://img706.imageshack.us/img706/8959/dscf7554.jpg
http://img714.imageshack.us/img714/6408/dscf7553.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/1452/dscf7552.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/9429/dscf7551.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/3773/dscf7550s.jpg
Hele grote foto's dus klikken.
En een filmpje (hoofd schuinhouden/scherm op z'n zij zetten voor optimaal resultaat):
http://img686.imageshack.us/img686/6613/dscf7555.mp4
OMG en nu?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Al gedaan. Ziet er tof uit. Alleen er staat iemand voor de spiegel.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Een beetje. Maar als ik er aan denk heb ik wel zin om een sigaret op te steken hoor.
Ik heb toen ook een pakje opgerookt toen ik aan de X zat (en uitgedeeld).quote:Op zondag 6 juni 2010 20:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zo heel raar is dat toch niet trouwens?Ik rook heeeeeel sporadisch (max twee keer per jaar tot nu toe, met oud en nieuw ofzo en als ik heel dronken ben). Maar dan heb ik tot een week later nog wel zin in een sigaret.
Niks. Gewoon tof.quote:
Deze quoten we evenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |