is ook vergelijkbaar met iemand die drie keer kanker zegtquote:Op zondag 6 juni 2010 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, daarom. Als iemand in de SC vertelt dat hij kanker heeft en dat hij een chemo moet ondergaan dan leef je toch ook mee lijkt me? Of mag dat niet want 'hij is van internet'.
ze heeft bot op haar msn want extreem veel mensen spreken haar aanquote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En wat nou als je haar msn niet hebt? Of ze is WoW aan het doen en dus niet online? Dan zit je
Huh? Iemand die op een forum zit en vertelt dat hij kanker heeft vraagt om aandacht? Of begrijp ik dat nou verkeerd...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef RoBro het volgende:
[..]
is ook vergelijkbaar met iemand die drie keer kanker zegt
Oh chillquote:Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef RoBro het volgende:
[..]
ze heeft bot op haar msn want extreem veel mensen spreken haar aan
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Huh? Iemand die op een forum zit en vertelt dat hij kanker heeft vraagt om aandacht? Of begrijp ik dat nou verkeerd...
quote:
yeps maar ze is vandaag helaas ofline want ze is samen met de geliefde user schieganger een mod aan het produceren waardoor zelfs labiele mensen weer op het rechte pad kunnen komenquote:
McSchiegangster!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
yeps maar ze is vandaag helaas ofline want ze is samen met de geliefde user schieganger een mod aan het produceren waardoor zelfs labiele mensen weer op het rechte pad kunnen komen
Dat zie je niet, dus /carequote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Thanks.Vet he! Die balken zijn nep.
Wat doe je allemaal manquote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef Zeroku het volgende:
Ik snap het niet. Echt zo tyfuslangzaam gaat dit.
Ja. Kijken waar het aan ligt dat het forum onder welke layout dan ook achterlijk langzaam reageert.quote:
Oh, ik heb nergens last van.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Kijken waar het aan ligt dat het forum onder welke layout dan ook achterlijk langzaam reageert.
Ik nu ook niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |