Hehehehe, plons!quote:
Ik ben goed in stoken. Ken je Adam en Eva? Die zijn heul niet bij elkaar.quote:
Nee, de heilige geest zit ertussen!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben goed in stoken. Ken je Adam en Eva? Die zijn heul niet bij elkaar.
Amen.quote:
Zie PM.quote:
Kan toch? Het zijn nog steeds mensen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef RoBro het volgende:
boos worden op mensen van een forum moet niet gekker worden eigenlijk
Idd. Net als zeggen dat je je niets van mensen op het internet aan moet trekken omdat dat sneu is.quote:
als je op een forum om aandacht zoekt kan je ook verwachten dat mensen zo reageren daarom nooit jezelf aanstellen op een forum doe je maar op msn bij bij moeder theresaquote:
Ja, daarom. Als iemand in de SC vertelt dat hij kanker heeft en dat hij een chemo moet ondergaan dan leef je toch ook mee lijkt me? Of mag dat niet want 'hij is van internet'.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Idd. Net als zeggen dat je je niets van mensen op het internet aan moet trekken omdat dat sneu is.![]()
Flikker toch op.
Ligt er ook aan op wat voor forum.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je op een forum om aandacht zoekt kan je ook verwachten dat mensen zo reageren daarom nooit jezelf aanstellen op een forum doe je maar op msn bij bij moeder theresa
En wat nou als je haar msn niet hebt? Of ze is WoW aan het doen en dus niet online? Dan zit jequote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je op een forum om aandacht zoekt kan je ook verwachten dat mensen zo reageren daarom nooit jezelf aanstellen op een forum doe je maar op msn bij bij moeder theresa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |