Ik heb er geen spijt van maar het is wel hard tegen mijn principes. Maar dat wil toch niet zeggen dat je er geen zin in hebt?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:49 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Ik heb toen ook een pakje opgerookt toen ik aan de X zat (en uitgedeeld).
Maar de volgende dag had ik er echt spijt van.
Ben jij dat bij die spiegel.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
MIJN KAMER!!!!
Mijn kamer leek 100 keer groter dan eerst.Ik houd van verf.
![]()
http://img706.imageshack.us/img706/8959/dscf7554.jpg
http://img714.imageshack.us/img714/6408/dscf7553.jpg
http://img718.imageshack.us/img718/1452/dscf7552.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/9429/dscf7551.jpg
http://img405.imageshack.us/img405/3773/dscf7550s.jpg
Hele grote foto's dus klikken.
En een filmpje (hoofd schuinhouden/scherm op z'n zij zetten voor optimaal resultaat):
http://img686.imageshack.us/img686/6613/dscf7555.mp4
Deze quoten we weer ffquote:Op zondag 6 juni 2010 20:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon deze foto combineren met gezichtfoto's.
Dat is waar.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb er geen spijt van maar het is wel hard tegen mijn principes. Maar dat wil toch niet zeggen dat je er geen zin in hebt?
Ik sta op geen van de foto's.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon deze foto combineren met gezichtfoto's.
Dat had ik gister.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik had er spijt van in de zin dat ik een smaak in m'n bek had om te kotsen door het roken.
Wie staat er voor de spiegel dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik sta op geen van de foto's.
[..]
Dat had ik gister.Zo'n teersmaak. En op een gegeven moment ook echt, toen MOEST ik naar buiten. En vervolgens, eenmaal buiten, weer een peuk opsteken.
Dat heb ik ook gehad dat eerstequote:Op zondag 6 juni 2010 20:55 schreef -SG- het volgende:
Ik liep donderdagnacht een steeg in om mijn fiets te pakken, had een peuk maar het was daar zo donker en ik was al zo dronken en stoned als wat. Dus stook dat ding aan de verkeerde kant aan. En ik maar afvragen waarom die sigaret niet aanging enzo.
Hoor ik oppeens allemaal mensen lachen, enzo van. Ja niet aan de verkeerde kant aansteken he! Kei vaag want ik zag niemand in de steeg, snapte er niks van. dus ik weer proberen, weer niet lukken. Weer mensen horen lachen. Kijk ik naar boven, staan daar 2 van die balletjes op het balkon mij keihard uit te lachen.
Toen had ik het door dat ik mijn sigaret aan de verkeerde kant aanstook.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:55 schreef -SG- het volgende:
Ik liep donderdagnacht een steeg in om mijn fiets te pakken, had een peuk maar het was daar zo donker en ik was al zo dronken en stoned als wat. Dus stook dat ding aan de verkeerde kant aan. En ik maar afvragen waarom die sigaret niet aanging enzo.
Hoor ik oppeens allemaal mensen lachen, enzo van. Ja niet aan de verkeerde kant aansteken he! Kei vaag want ik zag niemand in de steeg, snapte er niks van. dus ik weer proberen, weer niet lukken. Weer mensen horen lachen. Kijk ik naar boven, staan daar 2 van die balletjes op het balkon mij keihard uit te lachen.
Ja, het was nogal erg serieus...quote:Op zondag 6 juni 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
?De vriendin met wie ik vrijdag was? Is dit serieus trouwens?
Moet ik hem nog een keer quoten denk je?quote:
Wel een goede achterkant ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
?De vriendin met wie ik vrijdag was? Is dit serieus trouwens?
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:55 schreef -SG- het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ze is lekker. Bart vroeg of ze fotomodel was. Maar ze is heel klein.
Bart faalt!quote:Op zondag 6 juni 2010 20:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ze is lekker. Bart vroeg of ze fotomodel was. Maar ze is heel klein.
Hehehehe, plons!quote:
Ik ben goed in stoken. Ken je Adam en Eva? Die zijn heul niet bij elkaar.quote:
Nee, de heilige geest zit ertussen!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ben goed in stoken. Ken je Adam en Eva? Die zijn heul niet bij elkaar.
Amen.quote:
Zie PM.quote:
Kan toch? Het zijn nog steeds mensen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:15 schreef RoBro het volgende:
boos worden op mensen van een forum moet niet gekker worden eigenlijk
Idd. Net als zeggen dat je je niets van mensen op het internet aan moet trekken omdat dat sneu is.quote:
als je op een forum om aandacht zoekt kan je ook verwachten dat mensen zo reageren daarom nooit jezelf aanstellen op een forum doe je maar op msn bij bij moeder theresaquote:
Ja, daarom. Als iemand in de SC vertelt dat hij kanker heeft en dat hij een chemo moet ondergaan dan leef je toch ook mee lijkt me? Of mag dat niet want 'hij is van internet'.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Idd. Net als zeggen dat je je niets van mensen op het internet aan moet trekken omdat dat sneu is.![]()
Flikker toch op.
Ligt er ook aan op wat voor forum.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je op een forum om aandacht zoekt kan je ook verwachten dat mensen zo reageren daarom nooit jezelf aanstellen op een forum doe je maar op msn bij bij moeder theresa
En wat nou als je haar msn niet hebt? Of ze is WoW aan het doen en dus niet online? Dan zit jequote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je op een forum om aandacht zoekt kan je ook verwachten dat mensen zo reageren daarom nooit jezelf aanstellen op een forum doe je maar op msn bij bij moeder theresa
is ook vergelijkbaar met iemand die drie keer kanker zegtquote:Op zondag 6 juni 2010 21:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, daarom. Als iemand in de SC vertelt dat hij kanker heeft en dat hij een chemo moet ondergaan dan leef je toch ook mee lijkt me? Of mag dat niet want 'hij is van internet'.
ze heeft bot op haar msn want extreem veel mensen spreken haar aanquote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En wat nou als je haar msn niet hebt? Of ze is WoW aan het doen en dus niet online? Dan zit je
Huh? Iemand die op een forum zit en vertelt dat hij kanker heeft vraagt om aandacht? Of begrijp ik dat nou verkeerd...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef RoBro het volgende:
[..]
is ook vergelijkbaar met iemand die drie keer kanker zegt
Oh chillquote:Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef RoBro het volgende:
[..]
ze heeft bot op haar msn want extreem veel mensen spreken haar aan
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Huh? Iemand die op een forum zit en vertelt dat hij kanker heeft vraagt om aandacht? Of begrijp ik dat nou verkeerd...
quote:
yeps maar ze is vandaag helaas ofline want ze is samen met de geliefde user schieganger een mod aan het produceren waardoor zelfs labiele mensen weer op het rechte pad kunnen komenquote:
McSchiegangster!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
yeps maar ze is vandaag helaas ofline want ze is samen met de geliefde user schieganger een mod aan het produceren waardoor zelfs labiele mensen weer op het rechte pad kunnen komen
Dat zie je niet, dus /carequote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Thanks.Vet he! Die balken zijn nep.
Wat doe je allemaal manquote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef Zeroku het volgende:
Ik snap het niet. Echt zo tyfuslangzaam gaat dit.
Ja. Kijken waar het aan ligt dat het forum onder welke layout dan ook achterlijk langzaam reageert.quote:
Oh, ik heb nergens last van.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Kijken waar het aan ligt dat het forum onder welke layout dan ook achterlijk langzaam reageert.
Ik nu ook niet meer.quote:
Ja. Was een vliegtuig dat brand had. Maar is veilig kunnen landenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef DeLuna het volgende:
Weet iemand hier al van een crash op Schiphol?
Wut?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef Zeroku het volgende:
Nog maar even wat testen. Jullie zien nu het koekiemonster, right?
Ja, andere UI net.quote:
Gelukkig idd.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja. Was een vliegtuig dat brand had. Maar is veilig kunnen landen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, andere UI net.
http://www.fok.nl/gm/myattool.php
Hiermee kun je je MyAT leeggooien, als iemand daar behoefte aan heeft.
Bedankt GlowMouse maarquote:
Ja, ik snap er geen fuck van, want ik heb nergens last van. Wat ik ook niet snap trouwens.quote:
Luchtte dat op?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef mstr het volgende:
Zo, even iemand iets heel goed duidelijk gemaakt.
SG en Mark proberen grappig te zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, ik snap er geen fuck van, want ik heb nergens last van. Wat ik ook niet snap trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |