Bedankt!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:03 schreef Henk1056 het volgende:
http://video.foxnews.com/(...)t/?playlist_id=87485
http://nos.nl/artikel/162(...)e-verhoor-joran.htmlquote:Op zondag 6 juni 2010 21:09 schreef Stiggie het volgende:
Hmmm http://www.telegraaf.nl/b(...)_Joran_online__.html de link werkt niet bij mij. Heeft iemand een werkende link?
Jezus, je zou je eens een beetje moeten inlezen. Ze stond bekend als openlijk lesbisch of toch op zijn minst biseksueel en toen ze gevonden werd had ze haar kleren nog aan.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:56 schreef Bruno25 het volgende:
[..]
wat doet die meid dan op zijn hotelkamer??
nou die zal best wel gepaald zijn en anders verkracht
iemand die spaans kan en kan vertalen wat die agent op het laatst vraagt en wat zijn antwoord is?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Ah, je wil die nieuwe beelden zien. Here ya go
http://elcomercio.pe/player/490579
http://www.terrorjaap.nl/quote:Op zondag 6 juni 2010 21:27 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Komt die Jaap van DGK nog ergens met zijn 'grote onthulling' op tv?
Ja dat klopt, maar ergens moet je een grens stellen. Ik zie persoonlijk liever 30 moordenaars en 1 onschuldige in de gevangenis als bijna geen moordenaars en 0 onschuldige. Sowieso kun je in de gevangenis nog steeds procederen (neemt niet weg dat er alles op alles gezet moet worden om iemand onschuld aan te tonen).quote:Op zondag 6 juni 2010 21:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Er worden in Nederland mensen veroordeeld die de schijn tegen zich hebben, maar ook mensen niet eens gehoord die het gedaan hebben!! De politie is vaak gewoon al blij met een dader.
Verder pak je een mes, dat als moordwapen is gebruikt niet op alsof je ermee steekt. Dat pak je op tussen duim en wijsvinger. Als er dus een hele afdruk van jouw hand op zit, duidt dat eerder erop dat jij ermee gestoken hebt.
Een tennisracket is wat zwaarder, dat pak je gewoon op alsof je ermee gaat tennissen. En dan zit er ook je hele handafdruk op, maar toch is dat verklaarbaarder.
Die gast is ook ziek in zijn hoofd.quote:
Hij lult beter Spaans dan jij Duitsquote:Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef EllaN het volgende:
Hij spreekt inderdaad best vloeiend Spaans.
dat dusquote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef Gia het volgende:
[..]
iemand die spaans kan en kan vertalen wat die agent op het laatst vraagt en wat zijn antwoord is?
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die gast is ook ziek in zijn hoofd.
Die weet niet eens meer wie hij zelf nou eigenlijk is.
of ie een sigaret wilde hij zei jaquote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef Gia het volgende:
[..]
iemand die spaans kan en kan vertalen wat die agent op het laatst vraagt en wat zijn antwoord is?
Dat gebeurt normaalgesproken toch ook niet, waarom zou dat nu wel nodig zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:13 schreef xFriendx het volgende:
Ik ben wel benieuwd in hoeverre buitenlandse instanties eventueel de ware dna-monsters, beelden van de originele tapes en voorwerpen (bijv dat racket) mogen bekijken en onderzoeken.
Nou, stel er is op de video iemand anders te zien. Misschien hebben ze nu met Joran afgesproken dat hij nu de scapegoat is, zodat die andere persoon denkt dat hij veilig is, maar dat er stiekem met man en macht op hem wordt gejaagd.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Jesine het volgende:
Even voor degenen die sterk vermoeden dat het NIET Joran is geweest, maar iemand anders, dus dat scenario dat ik hier ergens heb gelezen dat hij nadat hij koffie is gaan halen haar opeens dood aantreft. ik heb aan diegene een vraag :
Is de dader dan een spook???? Want hoe komt het dan dat die dader niet op de 24/7 beelden van de video camera's te zien is???
En niet zeggen dat de beelden zijn gemanipuleerd, want dat is echt grote onzin natuurlijk, want anders hadden ze diegene ook wel aangehouden, of het nou Joran is of een ander, dus mijn vraag is, hoe is die gast dan onopgemerkt de kamer binnen gekomen en weer weggegaan?
Wie zegt dat wij alles te zien krijgen wat er in die periode op de beelden staat? De beelden hoeven niet gemanipuleerd te zijn, men kan gewoon die delen uitzenden waarvan men wil dat de wereld ze ziet.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Jesine het volgende:
Even voor degenen die sterk vermoeden dat het NIET Joran is geweest, maar iemand anders, dus dat scenario dat ik hier ergens heb gelezen dat hij nadat hij koffie is gaan halen haar opeens dood aantreft. ik heb aan diegene een vraag :
Is de dader dan een spook???? Want hoe komt het dan dat die dader niet op de 24/7 beelden van de video camera's te zien is???
En niet zeggen dat de beelden zijn gemanipuleerd, want dat is echt grote onzin natuurlijk, want anders hadden ze diegene ook wel aangehouden, of het nou Joran is of een ander, dus mijn vraag is, hoe is die gast dan onopgemerkt de kamer binnen gekomen en weer weggegaan?
Als je dan toch spaans spreekt, vertel dan ook ff wat joran tegen die lui zei op dat andere filmpje toen zijn spullen doorzocht werdenquote:
Dat dus.. maar het gaat over Joran he, dus ook al was er een video waarop te zien was dat Joran met een knuppel die Ramirez dood slaat zouden nog mensen beweren dat de video fake is en in elkaar is gemonteerd met 3ds maxquote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Jesine het volgende:
is de gehele video al vrijgegeven? Of alleen het deel waar Joran op staat? Misschien laat de politie dit zien puur om Joran aan de hotelkamer te linken en zijn ze nog op zoek naar andere mensen zonder die direct met de bakkes op wereldwijde televisie te zetten.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Jesine het volgende:
Hoe die politieagent op 3:52 nog zijn hand op Jorans schouder legt. Indrukwekkend!quote:
Het schijnt normaal te zijn daar om mensen zo snel te begraven. De autopsie is wel in sneltreinvaart uitgevoerd zo lijkt t.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef Stiggie het volgende:
Ik vind het alleen raar dat het slachtoffer zo snel is begraven. Hoort dat niet langer te duren helemaal ivm onderzoek en dergelijke?
ik bedoel hiermee niet dat ik dit het meest waarschijnlijk vind, maar iedereen is hier compleet afhankelijk van de informatie die de media ons overbrengen. Die kunnen informatie op een dusdanige manier presenteren dat het allemaal peanuts is om een moord op te lossen. Wellicht steekt het niet allemaal zo makkelijk in elkaar.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:08 schreef krapula het volgende:
[..]
is de gehele video al vrijgegeven? Of alleen het deel waar Joran op staat? Misschien laat de politie dit zien puur om Joran aan de hotelkamer te linken en zijn ze nog op zoek naar andere mensen zonder die direct met de bakkes op wereldwijde televisie te zetten.
Mee eens, goed verwoord!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het ontzettend goed dat ze beelden vrijgeven van wat er nu gebeurt met hem. Ook al is het op de Peruaanse manier (hem rondshowen), op deze manier krijg ik wel vertrouwen in een goed proces. In Nederland zouden ze er nóóit beelden van uitzenden. Ik vind dit toch wel bijzonder om te zien allemaal. Het komt gedegen en toch ook respectvol over.
Jij vindt het geboeid en al showen en bewust in gevaar brengen van een persoon die nog niet eens in staat van verdenking is gesteld, laat staan schuldig is bevonden, respectvol?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het ontzettend goed dat ze beelden vrijgeven van wat er nu gebeurt met hem. Ook al is het op de Peruaanse manier (hem rondshowen), op deze manier krijg ik wel vertrouwen in een goed proces. In Nederland zouden ze er nóóit beelden van uitzenden. Ik vind dit toch wel bijzonder om te zien allemaal. Het komt gedegen en toch ook respectvol over.
Ik denk dat hij doelt op de laatste 2 filmpjes, waarop we normaal met hem om wordt gegaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij vindt het geboeid en al showen en bewust in gevaar brengen van een persoon die nog niet eens in staat van verdenking is gesteld, laat staan schuldig is bevonden, respectvol?
En je hebt ook nog vertrouwen in een goed en objectief proces wanneer de hele wereld hem al veroordeeld heeft? Er zal daar geen rechter te vinden zijn die hem nu nog onschuldig durft te verklaren, dan krijgt ie het hele land op z'n dak
In het geval Joran is 't allemaal te toevallig?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef krapula het volgende:
[..]
ik bedoel hiermee niet dat ik dit het meest waarschijnlijk vind, maar iedereen is hier compleet afhankelijk van de informatie die de media ons overbrengen. Die kunnen informatie op een dusdanige manier presenteren dat het allemaal peanuts is om een moord op te lossen. Wellicht steekt het niet allemaal zo makkelijk in elkaar.
Als het rondshowen een Peruaans gebruik is, dan is dat nou eenmaal zo. Als ik de beelden zie van de overdracht, waarin op het eind nog iedereen keurig aan Joran wordt voorgesteld, als ik de beelden van het doorzoeken van zijn spullen zie, dan heb ik er wel vertrouwen in.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Jij vindt het geboeid en al showen en bewust in gevaar brengen van een persoon die nog niet eens in staat van verdenking is gesteld, laat staan schuldig is bevonden, respectvol?
En je hebt ook nog vertrouwen in een goed en objectief proces wanneer de hele wereld hem al veroordeeld heeft? Er zal daar geen rechter te vinden zijn die hem nu nog onschuldig durft te verklaren, dan krijgt ie het hele land op z'n dak
*kucht* Ik ben een zijquote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik denk dat hij doelt op de laatste 2 filmpjes, waarop we normaal met hem om wordt gegaan.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef xFriendx het volgende:
Vind Joran er nog wel rustig bij zitten, op die beelden dat al die agenten om hem heen staan.
Raar volk.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
hier op het eind van die filmpje zie je hoe ze ritueel op ene pop die Joran voorstelt zitten in te steken.
en wat als het inderdaad twee keer toevallig is? Gewoon preventief er vanuit gaan dat het zó toevallig is, dat je hem maar beter 25+ jaar in de hel op aarde gooit, just in case?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
In het geval Joran is 't allemaal te toevallig?
2x op de verkeerde tijd op de verkeerde plek?
Dit is hun cultuur! Zo uiten die mensen zich. Wat kennelijk schattig op reis is, is nu raar als je ziet dat het wordt toegepast. Het is de andere kant van de wereld (!).quote:
De 1e zaak is nooit bewezen en hij mocht vrolijk verder gaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef krapula het volgende:
[..]
en wat als het inderdaad twee keer toevallig is? Gewoon preventief er vanuit gaan dat het zó toevallig is, dat je hem maar beter 25+ jaar in de hel op aarde gooit, just in case?
Dat bedoel ik nu met enge mensenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
hier op het eind van die filmpje zie je hoe ze ritueel op ene pop die Joran voorstelt zitten in te steken.
Er zijn ook landen waar het gebruik is om verkrachte vrouwen te stenigen, moeten we daarvan ook zeggen dat dat "nou eenmaal zo is"? Ik vind het werkelijk mensonterend en het is een schending van praktisch alle mensenrechtenverdragen. Heel leuk en lief dat ze aan het eind vriendelijk tegen hem zijn, maar the damage is done; het volk ziet hem alleen nog maar als een gestoorde moordenaar en is al volledig overtuigd van zijn schuld.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als het rondshowen een Peruaans gebruik is, dan is dat nou eenmaal zo. Als ik de beelden zie van de overdracht, waarin op het eind nog iedereen keurig aan Joran wordt voorgesteld, als ik de beelden van het doorzoeken van zijn spullen zie, dan heb ik er wel vertrouwen in.
In Nederland waren die beelden nóóit getoond. (Hebben we nog iets gehoord van de Damschreeuwer bijvoorbeeld? Blijft ook maar zo vaag). Nu zie je wat er gebeurt met hem en dat hij respectvol wordt behandeld. En wat die rechter betreft: je kunt iemand niet vrijlaten omdat hij al veroordeeld zou zijn. Hoe had het anders gemoeten?
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het niet erg vinden als het geen eerlijk proces was ; voor mijn part schieten ze hem daar ter plekke kapot.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het echt belachelijk hoe ze hem overal rondshowen, dat is puur eigen politiek belang.
Geef hem gewoon een eerlijk proces en sluit hem langdurig op als hij schuldig is bevonden, al die onzin erom heen gaat werkelijk nergens over.
Want?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als het geen eerlijk proces was ; voor mijn part schieten ze hem daar ter plekke kapot.
neeheee! Das te simpel. Ik wil eerst nog weten waar holloway is.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als het geen eerlijk proces was ; voor mijn part schieten ze hem daar ter plekke kapot.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeheee! Das te simpel. Ik wil eerst nog weten waar holloway is.
Ene Jaap weet dat.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeheee! Das te simpel. Ik wil eerst nog weten waar holloway is.
Dan was de moord ervoor, kan haast niet anders dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Jesine het volgende:
UPDATE OVER DE KOFFIE :
Dames en heren speculeerders, ik hoorde van een verslaggever dat Joran met de 2 bekende kopjes koffie het hotel weer naar binnen is gegaan, en toen hij vervolgens weer (definitief) wegging had hij nog 1 kopje koffie bij zich....
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk mensonterend en het is een schending van praktisch alle mensenrechtenverdragen.
waarom denk je dat?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan was de moord ervoor, kan haast niet anders dan.
raam, nooduitgang. in sommige hotels kun je zonder via de gang te gaan via een soort van tussendeur naar een aangrenzende kamer. enz.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Jesine het volgende:
Oh nee, dat het nòg slechter had kunnen zijn maakt het natuurlijk goedquote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij het wel slechter had kunnen treffen!
omdat joran een seriemoordenaar is ; als hij hier mee weg kan komen vindt er over een paar jaar weer een begrafenis plaats.quote:
Rechter TLC in the housequote:Op zondag 6 juni 2010 22:48 schreef TLC het volgende:
[..]
omdat joran een seriemoordenaar is ; als hij hier mee weg kan komen vindt er over een paar jaar weer een begrafenis plaats.
Het beeld hangt bij mij ook van zo'n joint-rokende knul die grote praatjes ophangt voor z'n vrienden. Maar het begint er toch op te lijken dat ie wel wat meer uitvrat dan alleen kattekwaadquote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Rnnz het volgende:
Ik kan me nog steeds niet helemaal voorstellen dat Joran een moordenaar is. Sure, hij is niet helemaal 100% maar een moordenaar? Ik ben benieuwd wat de volgende weken ons voor nieuws zullen brengen.
Echt bijzonder al die rechters hierquote:
geen idee hoe het zit met tussendeuren, wat je wel duidelijk kon zien is dat het hele hotel van glas is, dus geen balkons ofzo, of iets waar je tegenaan kunt klimmen, en aan een vrij drukke weg, dus van buiten naar binnen klimmen en omgekeerd is uitgesloten bij dat hotelquote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
raam, nooduitgang. in sommige hotels kun je zonder via de gang te gaan via een soort van tussendeur naar een aangrenzende kamer. enz.
daarom vroeg ik eerder al een keer naar de situatie. hoe hoog was de kamer, was er een nooduitgang, was het mogelijk om via het raam binnen te komen enz.
bronquote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef johan555 het volgende:
Asimismo, la sangre hallada en la camisa del extranjero corresponde a la víctima.
In addition, blood found on the foreigner's shirt corresponds with the victim.
Ik ben echt onder de indruk van die beelden die zijn vrijgegeven. Dat hadden ze toch niet hoeven doen? En dat nog wel voor een Zuid-Amerikaans land. Het lijkt erop alsof ze willen laten zien dat ze geen bananenrepubliek zijn (de hele wereld kijkt mee). En ik ben het tot nu toe met hen eens.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh nee, dat het nòg slechter had kunnen zijn maakt het natuurlijk goedAls iemand verkracht en mishandeld wordt en aangifte wil doen, en ze zeggen: "Joh, je had het slechter kunnen treffen, hij had je ook kunnen vermoorden!" dan moet diegene het er lekker bij laten zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |