quote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
hier op het eind van die filmpje zie je hoe ze ritueel op ene pop die Joran voorstelt zitten in te steken.
Ik zou het niet erg vinden als het geen eerlijk proces was ; voor mijn part schieten ze hem daar ter plekke kapot.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het echt belachelijk hoe ze hem overal rondshowen, dat is puur eigen politiek belang.
Geef hem gewoon een eerlijk proces en sluit hem langdurig op als hij schuldig is bevonden, al die onzin erom heen gaat werkelijk nergens over.
Want?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als het geen eerlijk proces was ; voor mijn part schieten ze hem daar ter plekke kapot.
neeheee! Das te simpel. Ik wil eerst nog weten waar holloway is.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden als het geen eerlijk proces was ; voor mijn part schieten ze hem daar ter plekke kapot.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeheee! Das te simpel. Ik wil eerst nog weten waar holloway is.
Ene Jaap weet dat.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
neeheee! Das te simpel. Ik wil eerst nog weten waar holloway is.
Dan was de moord ervoor, kan haast niet anders dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Jesine het volgende:
UPDATE OVER DE KOFFIE :
Dames en heren speculeerders, ik hoorde van een verslaggever dat Joran met de 2 bekende kopjes koffie het hotel weer naar binnen is gegaan, en toen hij vervolgens weer (definitief) wegging had hij nog 1 kopje koffie bij zich....
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vind het werkelijk mensonterend en het is een schending van praktisch alle mensenrechtenverdragen.
waarom denk je dat?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan was de moord ervoor, kan haast niet anders dan.
raam, nooduitgang. in sommige hotels kun je zonder via de gang te gaan via een soort van tussendeur naar een aangrenzende kamer. enz.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Jesine het volgende:
Even voor degenen die sterk vermoeden dat het NIET Joran is geweest, maar iemand anders, dus dat scenario dat ik hier ergens heb gelezen dat hij nadat hij koffie is gaan halen haar opeens dood aantreft. ik heb aan diegene een vraag :
Is de dader dan een spook???? Want hoe komt het dan dat die dader niet op de 24/7 beelden van de video camera's te zien is???
En niet zeggen dat de beelden zijn gemanipuleerd, want dat is echt grote onzin natuurlijk, want anders hadden ze diegene ook wel aangehouden, of het nou Joran is of een ander, dus mijn vraag is, hoe is die gast dan onopgemerkt de kamer binnen gekomen en weer weggegaan?
Oh nee, dat het nòg slechter had kunnen zijn maakt het natuurlijk goedquote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat hij het wel slechter had kunnen treffen!
omdat joran een seriemoordenaar is ; als hij hier mee weg kan komen vindt er over een paar jaar weer een begrafenis plaats.quote:
Rechter TLC in the housequote:Op zondag 6 juni 2010 22:48 schreef TLC het volgende:
[..]
omdat joran een seriemoordenaar is ; als hij hier mee weg kan komen vindt er over een paar jaar weer een begrafenis plaats.
Het beeld hangt bij mij ook van zo'n joint-rokende knul die grote praatjes ophangt voor z'n vrienden. Maar het begint er toch op te lijken dat ie wel wat meer uitvrat dan alleen kattekwaadquote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef Rnnz het volgende:
Ik kan me nog steeds niet helemaal voorstellen dat Joran een moordenaar is. Sure, hij is niet helemaal 100% maar een moordenaar? Ik ben benieuwd wat de volgende weken ons voor nieuws zullen brengen.
Echt bijzonder al die rechters hierquote:
geen idee hoe het zit met tussendeuren, wat je wel duidelijk kon zien is dat het hele hotel van glas is, dus geen balkons ofzo, of iets waar je tegenaan kunt klimmen, en aan een vrij drukke weg, dus van buiten naar binnen klimmen en omgekeerd is uitgesloten bij dat hotelquote:Op zondag 6 juni 2010 22:45 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
raam, nooduitgang. in sommige hotels kun je zonder via de gang te gaan via een soort van tussendeur naar een aangrenzende kamer. enz.
daarom vroeg ik eerder al een keer naar de situatie. hoe hoog was de kamer, was er een nooduitgang, was het mogelijk om via het raam binnen te komen enz.
bronquote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef johan555 het volgende:
Asimismo, la sangre hallada en la camisa del extranjero corresponde a la víctima.
In addition, blood found on the foreigner's shirt corresponds with the victim.
Ik ben echt onder de indruk van die beelden die zijn vrijgegeven. Dat hadden ze toch niet hoeven doen? En dat nog wel voor een Zuid-Amerikaans land. Het lijkt erop alsof ze willen laten zien dat ze geen bananenrepubliek zijn (de hele wereld kijkt mee). En ik ben het tot nu toe met hen eens.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh nee, dat het nòg slechter had kunnen zijn maakt het natuurlijk goedAls iemand verkracht en mishandeld wordt en aangifte wil doen, en ze zeggen: "Joh, je had het slechter kunnen treffen, hij had je ook kunnen vermoorden!" dan moet diegene het er lekker bij laten zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |