Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dankjequote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders heb je ook deze nog, natuurlijk: http://www.thuisserver.net/foksearch/.
Ga je daar beter van leren als je op de ijskoude melk zitquote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zit nu op ijskoude melk te teren.... ijs als het maar melk en melk koud is
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je daar beter van leren als je op de ijskoude melk zit
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je daar beter van leren als je op de ijskoude melk zit
Het zijn maar 3 lettertjes die je hoeft te typenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:24 schreef Giertje het volgende:
tvp knop werkt niet dit topic komt dan niet in mijn AT te staan of moet je perse een bericht typen
Ja, maar dan kwam het niet zo mooi uitquote:
bij mij werkt het anders welquote:Op zondag 6 juni 2010 17:24 schreef Giertje het volgende:
tvp knop werkt niet dit topic komt dan niet in mijn AT te staan of moet je perse een bericht typen
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is vandaag iig niet meer zo benauwd als gisteren
huh?quote:
Al is er nu wel frisse windquote:Op zondag 6 juni 2010 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja het is nu juist veel benauwder dan gisteren
jij snapt hetquote:Op zondag 6 juni 2010 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
hier dus juist nietquote:Op zondag 6 juni 2010 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk de BBQ maar eens gaan aansteken het is droog hier en het ziet er niet naar uit dat het nog zal gaan regenen
Veel plezierquote:Op zondag 6 juni 2010 20:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk de BBQ maar eens gaan aansteken het is droog hier en het ziet er niet naar uit dat het nog zal gaan regenen
Hier niet!quote:
echt nietquote:
Wat voor nattigheid? Ik voel geen nattigheid?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, daar is die nattigheid dus gebleven!
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat voor nattigheid? Ik voel geen nattigheid?
quote:
dat zal wel lukkenquote:
Heeft ie vrouwelijk bezoek of alleen maar wat regen?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG wel, en dan bedoel ik niet de nattigheid uit zijn koffiekopje.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft ie vrouwelijk bezoek of alleen maar wat regen?
Da's ook sipquote:Op zondag 6 juni 2010 20:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als MPG al vrouwelijk bezoek heeft, dan is het de koffiejuffrouw!
Ik heb nu een vol-topic knopquote:Op zondag 6 juni 2010 20:33 schreef DaMart het volgende:
Tof, deze layout heeft nu ook een tvp-knop.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's ook sipMaar die zorgt dan wel voor voldoende nattigheid in de kopjes
quote:
Ik een volg-topicknop. Alleen staat die half over mijn HTML-knopquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik een volg-topicknop. Alleen staat die half over mijn HTML-knop.
Was het maar dat eerstequote:Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft ie vrouwelijk bezoek of alleen maar wat regen?
Nee, die heb ik na vijf minuten testen en 3 reboots maar weer uitgezetquote:Op zondag 6 juni 2010 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gebruik je ook de automatische F5-optie al?.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze maar niet naar de buurman gaat om verse koffiemelk te halen voor MPG.
[..]
Die bedoel ik ook.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Was het maar dat eerste...
Maar helaas het is het laatste.
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, die heb ik na vijf minuten testen en 3 reboots maar weer uitgezet.
"Schat wat eten we vanavond?"quote:Op zondag 6 juni 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]LOL
* Marijkezwolle mompelt iets over een sperma kookboek
quote:Alleen bedoel ik wel de versie met de g erachter, een vol topic knopje heb je weinig aan![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Schat wat eten we vanavond?"
"Amfibie anaal!"
"Wat?"
"Kikkerbillen met spermasaus!".
[..]
Dat is toch een knop die de postbot activeert die met jou gebruikersnaam iedere tien seconden een punt post om het topic zo snel mogelijk vol te krijgen?.
Kom op bezoek danquote:
Kan niet, auto is bij de garagequote:
quote:
Ja, dat was echt kut...quote:
meestal de ontstekkingquote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat was echt kut...Was voor de apk, 300 euro uitgegeven, rijd ik weg motorpech.... ik terug, gemaakt, ik weer weg.... uitlaat valt er half onderuit
ik terug, gemaakt en naar huis... woensdag onderweg weer motorpech
ben ik afgesleept door de pechhulp (gratis, van unive
), maar balen dus... nu houden ze em wat langer zodat ze zelf de storing kunnen ondervinden (want dat gebeurd soms wel soms niet) en dat ze em dan kunnen fixen hopelijk
quote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat was echt kut...Was voor de apk, 300 euro uitgegeven, rijd ik weg motorpech.... ik terug, gemaakt, ik weer weg.... uitlaat valt er half onderuit
ik terug, gemaakt en naar huis... woensdag onderweg weer motorpech
ben ik afgesleept door de pechhulp (gratis, van unive
), maar balen dus... nu houden ze em wat langer zodat ze zelf de storing kunnen ondervinden (want dat gebeurd soms wel soms niet) en dat ze em dan kunnen fixen hopelijk
dat lijkt dan weer op een kabel breuk of metaalsplinters bij de sensor.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Altijd leuk, technische problemen waarvan ze de oorzaak niet kunnen achterhalen.
Ik heb periodes gehad dat mijn ABS-waarschuwingslampje ging branden, zonder dat de ABS kapot was of zo. Ze zeggen dat je dan eigenlijk direct de auto stil moet zetten, omdat je een remprobleem hebt. Maar goed, aangezien het nu steeds vals alarm was, negeer ik dat lampje... wat op zich het hele nut ervan ook weer onderuit haalt, natuurlijk.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat lijkt dan weer op een kabel breuk of metaalsplinters bij de sensor.
(ik moet geld voor gaan rekenen)
als er een stroring in je abs zit en die werkt niet is er niets waarom je niet zou kunnen rijden.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, als de garage de sensors of contactpunten of zoiets heeft schoongemaakt, dan is het probleem weer een tijdje weg. Maar goed, van de winter ging het ook vanzelf ineens weg. Ik denk dat er dus wat vuil (pekel) of vocht op een sensor heeft gezeten of zo.
Maar het gevaar van dit soort dingen is dat je de volgende keer denkt: 'Daar heb je dat vals alarm weer!' terwijl het dan echt kapot is.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als er een stroring in je abs zit en die werkt niet is er niets waarom je niet zou kunnen rijden.
je weet waar ABS voor bedoeld is?
niet om eerder stil te staan, meestal wordt de remweg zelfs langer met abs.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef Fha het volgende:
Heuy sinds wanneer zit er een "volg topic" knop?
handigquote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds vandaag.
Als je daarop klikt, krijg je een melding van elke nieuwe post in het topic op je Twitteraccount.
Ah, en wat gebeurt als ik er op klik? Want ik heb geen Twitter gelukkigquote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds vandaag.
Als je daarop klikt, krijg je een melding van elke nieuwe post in het topic op je Twitteraccount.
Niet dus, alles is goed volgens de garage, ze hebben em zelfs aan zo'n computer ding gehangenquote:
helemaal goed, je wielen blokeren niet en daardoor kan je blijven sturen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blokkeren je wielen niet, toch? Maar zowel in het instructieboekje van de auto als bij de garage wordt gezegd dat je eigenlijk niet moet rijden als de ABS niet werkt. Maar goed, als hij remt, remt hij.
Ja, precies.. Da's ook kutquote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Altijd leuk, technische problemen waarvan ze de oorzaak niet kunnen achterhalen.
Ik heb periodes gehad dat mijn ABS-waarschuwingslampje ging branden, zonder dat de ABS kapot was of zo. Ze zeggen dat je dan eigenlijk direct de auto stil moet zetten, omdat je een remprobleem hebt. Maar goed, aangezien het nu steeds vals alarm was, negeer ik dat lampje... wat op zich het hele nut ervan ook weer onderuit haalt, natuurlijk.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah, en wat gebeurt als ik er op klik? Want ik heb geen Twitter gelukkig
Ik krijg de melding dat hij al MyAt staatquote:Op zondag 6 juni 2010 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan verschijnt het topic in je Myat, zonder dat je erin hoeft te hebben gepost... zoals bij iedereen trouwens.
leer mij lada's kennen, ik heb er 2 gehad en ook nog 2 opels. (GM, moter die in jouw lada hangt)quote:Op zondag 6 juni 2010 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet dus, alles is goed volgens de garage, ze hebben em zelfs aan zo'n computer ding gehangenMaar dat dacht ik ook hoor...
Volgens mijn rijinstructrice zorgt ABS er alleen voor dat je gecontroleerder remt zodat je controle over je voertuig behoudt. Dus je kunt dan nog een stuurcorrectie maken wat vaak niet meer kan zonder ABS. Dat is de uitleg die ik gekregen hadquote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan blokkeren je wielen niet, toch? Maar zowel in het instructieboekje van de auto als bij de garage wordt gezegd dat je eigenlijk niet moet rijden als de ABS niet werkt. Maar goed, als hij remt, remt hij.
Volgens hun was alles goed, terwijl ik zelf ook dacht dat het aan de bougies zou liggen.... Maar goed, ik hoop dat ze mijn klachten zelf kunnen voelen en dat ze dan opeens wel weten wat er moet gebeurenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
leer mij lada's kennen, ik heb er 2 gehad en ook nog 2 opels. (GM, moter die in jouw lada hangt)
als ze hem aan de computer hangen en hij loopt is er geen probleem.
ik zou het ding blind vervangen
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens hun was alles goed, terwijl ik zelf ook dacht dat het aan de bougies zou liggen.... Maar goed, ik hoop dat ze mijn klachten zelf kunnen voelen en dat ze dan opeens wel weten wat er moet gebeuren
En anders had mijn pappie al heel lief aangeboden om in de auto te rijden, omdat hij ook veel aan auto's geklust heeft en dan misschien weet wat te doen
Handig zulke pappiesquote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vraag het ook altijd eerst aan mijn vader. Die is heel lang geleden nog eens automonteur geweest, en die heeft er ook meer verstand van dan ik. Alleen tegenwoordig zit er zoveel elektronica in de auto's, dat je voor veel problemen wel naar de garage moet.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Handig zulke pappies
Ja, dat heeft mijn Lada dan weer nietEn alle techniek die er in zou moeten zitten is kapot
![]()
Ik zou m'n lampen moeten kunnen verstellen met een knop: doet het niet, de warmtemeter van de motor: doet het niet, de spanningsmeter van de accu: doet het niet. Gelukkig doet de benzinemeter het wel, maar die is niet nauwkeurig
Trusten wokquote:
Oeh dat is beroerd ja!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn vorige auto had ook een stuk minder computertechnologie aan boord. Maar dat was best angstig rijden toen de thermostaat kapot was en de temperatuurmeter van de auto wel erg hoog stond. Hartje zomer met de kachel aan en de ramen open (omdat het door de kachel helemaal heet werd), en dan ineens de verkoeling door de rijwind moeten missen door een file![]()
.
Het is een waardeloze kutfunctie die niks toevoegtquote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef Fha het volgende:
Heuy sinds wanneer zit er een "volg topic" knop?
Die conclusie had ik ook al getrokken jaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een waardeloze kutfunctie die niks toevoegt
Jawel, want dan is het als het goed is eindelijk eens afgelopen met die onzinnige tvp's!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een waardeloze kutfunctie die niks toevoegt
Dat denk je zelf?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel, want dan is het als het goed is eindelijk eens afgelopen met die onzinnige tvp's!
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trusten wok
[..]
Oeh dat is beroerd ja!Vooral in de zomer
Alexxxxx heeft een Lada Niva en daarvan was de verwarming stuk, het werd zo heet dat zelfs in de winter raampjes open gingen
Dan is het in elk geval terecht als ze verwijderd wordenquote:
maar de EER de tribuut om alle TVp's te zien als je een topic aanmaaktquote:Op zondag 6 juni 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan is het in elk geval terecht als ze verwijderd wordenEn dan hoop ik dat het effect heeft
Want wat is nou makkelijker? Drie letters typen en een knopje indrukken of alleen een knopje indrukken?
Positive thinking!
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
maar de EER de tribuut om alle TVp's te zien als je een topic aanmaakt
vertel dat in ONZ maarquote:Op zondag 6 juni 2010 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij open je een topic om een discussie te starten, niet om zo veel mogelijk erkenning te krijgen dat mensen je OP gaan volgen.
quote:
maak er zelf 1 johquote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kom ik eigenlijk nog maar heel zelden. Ik mis de echte leuke meedoetopics in ONZ tegenwoordig.
Ehm nee hoor, ik vind het gewoon ronduit irritant... Of voeg iets zinnigs toe of doe em bookmarkenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
In 2004 en 2008 jaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Been there, done that.
Marktplaatsgedichten
Afgekeurde kinderprogramma's
mee eensquote:Op zondag 6 juni 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm nee hoor, ik vind het gewoon ronduit irritant... Of voeg iets zinnigs toe of doe em bookmarkenEn nu kun je em gewoon volgen, dus wegwezen met die tvp's
Ja, sommige wel ja, dat ben ik met je eensquote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mee eensal zijn verkapte tvps soms melig
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In 2004 en 2008 jaIk zou het nog eens proberen
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mee eensal zijn verkapte tvps soms melig
Ja maar liefje, koekje, snoepje, dropje... dat zijn ook allemaal oude topics!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit waren anders wel twee geslaagde topics van mijn hand in ONZ... maar dan zijn er ook nog deze:
Neerlands meest bijzondere restaurants
Religies binnen Fok!
BN'ers op de rommelmarkt
300 smoezen om te laat te komen
[R&P] Alternatief advies
Gelukskoekjes van Fok!kers
Toch handig, die Bookmarkfunctie.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar liefje, koekje, snoepje, dropje... dat zijn ook allemaal oude topics!Maak dan weer eens een leuk topic aan, dan kunnen wij en een hele berg andere nieuwe kwaliteitsusers er van meegenieten
Okee, dan zijn de oude topics geoorloofdquote:Op zondag 6 juni 2010 22:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar ik wilde CGM even laten zien dat ik heus wel leuke topics in ONZ heb geopend... en ik heb me vroeger ook rotgelachen om de topics van bijvoorbeeld Bupatih en Croupouque.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, dan zijn de oude topics geoorloofd![]()
Maar een nieuwe mag best hoor
![]()
Jeuj!quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Dan ga ik nu maar eens slapen
Welterusten
trusten Marijkequote:Op zondag 6 juni 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Dan ga ik nu maar eens slapen
Welterusten
een goed topic zet je niet in ONZquote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welterusten.
En een goed topic vergt voorbereidingstijd, dus verwacht niet meteen morgen iets he.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een goed topic zet je niet in ONZ
of je moet creatief zijnquote:Op zondag 6 juni 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welterusten.
En een goed topic vergt voorbereidingstijd, dus verwacht niet meteen morgen iets he.
daar heb je niet veel tijd voor nodigquote:Op zondag 6 juni 2010 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard ook een goed ONZ-topic....
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je niet veel tijd voor nodig
tegenwoordig is dat in ONZ een uitzonderingquote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel als je een leuk meedoetopic wilt maken, zoals vroeger. Mensen als Bupatih en Croupuque besteedden veel aandacht aan een goede OP en een verzameling voorbeelden om het topic op gang te helpen... dat is dus wel nodig om er iets van te maken.
In een slowchatreeks jaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Croupouque was echt een genie jaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel als je een leuk meedoetopic wilt maken, zoals vroeger. Mensen als Bupatih en Croupuque besteedden veel aandacht aan een goede OP en een verzameling voorbeelden om het topic op gang te helpen... dat is dus wel nodig om er iets van te maken.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
tegenwoordig is dat in ONZ een uitzondering![]()
ze kunnen het beter BAGGER noemen ipv ONZ
Dit is een punt waar ik het GEHEEL mee eens benquote:Op zondag 6 juni 2010 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens moeten we wel constateren dat ONZ wel degelijk een nuttige functie vervult. Zo blijft de rest van Fok namelijk leuk voor de mensen die er komen
POIDHquote:Op zondag 6 juni 2010 23:44 schreef DaMart het volgende:
Onweer!.
Leuke paarsblauwe flits net buiten.
niks gezienquote:Op zondag 6 juni 2010 23:44 schreef DaMart het volgende:
Onweer!.
Leuke paarsblauwe flits net buiten.
quote:
ik denk het ookquote:Op zondag 6 juni 2010 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was iets te ver weg voor je, denk ik dan.
Vlak daarna volgde nog zo'n flits, trouwens. In beide gevallen direct gevolgd door geknetter en gedonder... en nu is het doodstil buiten.
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik denk het ook![]()
droge onweer heb ik het niet zo op
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Oh jawel hoor. 2 juni 2008, de dag dat ik naast 19 foto's ook 21 filmpjes maakte, en bijna 4 GB op 1 dag schoot. Legendarisch
weltrusten Damartquote:Op maandag 7 juni 2010 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je de camera nog moet pakken, dan ben je zeker niet op tijd.
En welterusten, ik ga ook eens slapen.
Weltrusten Flash , Hopelijk kom je gauw weer een uniek bordje tegenquote:
trusten flesquote:
jij ook DMquote:Op maandag 7 juni 2010 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je de camera nog moet pakken, dan ben je zeker niet op tijd.
En welterusten, ik ga ook eens slapen.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-06-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 053 DaMart
02. 040 Marijkezwolle
03. 029 goldfinger1963
04. 023 cablegunmaster
05. 021 Dr_Flash
06. 010 Fha
07. 009 wel.o.k
08. 008 marcb1974
09. 007 MPG
10. 004 Giertje
11. 004 friemelaar
12. 003 Papierversnipperaar
13. 001 BrandX
quote:Top 100 van zondag 6 juni 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
012. 229 Pheno
019. 174 Marijkezwolle
034. 145 suikertaartje
080. 094 BrandX
slaap ze kabelquote:
you are leaving the buildingquote:Op maandag 7 juni 2010 07:21 schreef BrandX het volgende:
ochtendkoffie
Goedemorgen al te saam. Ik ga er zo van tussen alweer, tot vanavond ergens
Jahquote:Op maandag 7 juni 2010 07:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
you are leaving the building
Werk ze![]()
quote:
komt door het weerquote:Op maandag 7 juni 2010 08:11 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
[..]
Lang geleden dat ik bovenaan die lijst stond... dat ik überhaupt zoveel posts heb gemaakt op 1 dag zelfs.
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komt door het weer![]()
was voor mij ook een zondag record
Marijkequote:Op maandag 7 juni 2010 08:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Ik heb zo slecht geslapen vannachtHet was veels te benauwd in huis
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk het ook, ja... als het stralend weer was geweest, had ik een stuk minder tijd achter de computer doorgebracht.
friemquote:Op maandag 7 juni 2010 08:43 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Wat een weekend, ik ben gebroken![]()
Gelukkig heeft 't hier gisteren pas ná de jaarmarkt écht geregend.
Anders was alles zeiknat geweest
Nou Normaal sta je onder het zeil van de kraam redelijk droog,quote:Op maandag 7 juni 2010 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
friem![]()
dat heb je met regen hé, dat alles nat wordt
dan heb je een beste bui gehadquote:Op maandag 7 juni 2010 08:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nou Normaal sta je onder het zeil van de kraam redelijk droog,![]()
hier kwam rond 6 uur de straat blank te staan en dan gaat alles eraan![]()
We hadden gelukkig toen alles net opgeruimd
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
friem![]()
dat heb je met regen hé, dat alles nat wordt
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de wijsheid van een oude dame op het strand afgelopen zaterdag. Die sprak met een andere oude dame en zei:
"Ik ga maar niet het water in, want dat is zo nat."
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Genius! , oh ja vannochtend nog een keer maar gaan slapen want ik vond 3-4,5 uur te weinig
![]()
Ja ik hoef pas om 1 uur op het werk te zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 09:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uit die opmerking sprak een hoop levenservaring.
quote:Op maandag 7 juni 2010 09:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja ik hoef pas om 1 uur op het werk te zijnDus kan het!
[ afbeelding ]
Nieuwe desktop achtergrond![]()
Maar dat is ook gewoon een hele hoop levenservaringquote:Op maandag 7 juni 2010 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het over de wateropmerking van die oude dame!
cgm leeft op een andere planeet volgens fha, ik geloof haarquote:Op maandag 7 juni 2010 09:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had het over de wateropmerking van die oude dame!
Mijn planeet is veel mooierquote:Op maandag 7 juni 2010 09:53 schreef wel.o.k het volgende:
CGM![]()
[..]
cgm leeft op een andere planeet volgens fha, ik geloof haar
en het plaatje bevestigt het
ik ben begonnen met het werk van vorige week dat is blijven liggen door een grote verstoring.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:40 schreef Symphonic het volgende:
Ik voel aan mijn water dat het een lange dag gaat worden vandaag.
Ik zou aan de gaan gaan met een nieuw project, maar helaas zijn de spullen nog niet geleverd.
Wachten dus maar
Succesquote:Op maandag 7 juni 2010 10:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben begonnen met het werk van vorige week dat is blijven liggen door een grote verstoring.
heeyquote:Op maandag 7 juni 2010 11:15 schreef Ladylike het volgende:
mogguh
Randall en ik hebben net de lunch op
verse scharreleitjes van bij GF zn kipjes
wat een verschil met de winkel eieren
zelfs de zgn scharreleieren zijn veeeeeeeeel kleiner en hebbben veeeeeeeel minder smaak
volgens mij worden we zelfs daarmee besodemieterd, maar das een heel andere discussie
iig HOIx
denk dat et aan jou ligt ik heb er geen last vanquote:Op maandag 7 juni 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
Gier
ligt het nou aan mij of is fok traag?
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
denk dat et aan jou ligt ik heb er geen last van
quote:
grinnik het verbaasd me dat ik het in zon snel tempo heb gehaaldquote:Op maandag 7 juni 2010 11:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]mijlpaal in je leven, dit vergeet je nooit meer
totdat iets echt belangrijks gebeurt dan toch...
en dan?quote:
Ladyquote:Op maandag 7 juni 2010 11:15 schreef Ladylike het volgende:
mogguh
zelfs de zgn scharreleieren zijn veeeeeeeeel kleiner en hebbben veeeeeeeel minder smaak
volgens mij worden we zelfs daarmee besodemieterd, maar das een heel andere discussie
iig HOIx
ben je zo johquote:
Hee LLquote:Op maandag 7 juni 2010 11:19 schreef Ladylike het volgende:
Gier
ligt het nou aan mij of is fok traag?
gemiddeld 27 per dag volgens mijn profiel dus nog 58 dagenquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:38 schreef Ladylike het volgende:
zo, dan maar niet draadloos
nu loopt het idd wel goed
jah, vraag me alleen af wrom mn laptop zo raar doetquote:
ja, inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
leg maar op de hoopquote:Op maandag 7 juni 2010 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah, vraag me alleen af wrom mn laptop zo raar doet
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat helaas niet.
ik heb 3 laptopjes thuis staan om na te kijken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het ook, maar ben met de nieuwe lay-out aan het stoeien.
Ik zette het linkje op 2 verschillende manieren neer, maar dat maakt dus geen zak uit
Juin uit Eigen Tuin!
zal ik even een snelle diagnostic uitvoeren ?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah, vraag me alleen af wrom mn laptop zo raar doet
very nice Tutorialquote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zal ik even een snelle diagnostic uitvoeren ?![]()
Opstarten opschonen
1.1. start ->uitvoeren -> (of nu bij dat zoekveld msconfig intypen)
dan krijg je een venster waar alle opgestarte dingen staan.
1.2. Klik je op services , Voor je iets uitzet eerst op "Hide all microsoft services " klikken . zo kan je niks verneuken wat je nodig bent om windows te draaien![]()
1.3. Vervolgens kijk je naar de manufacturer als je iets tegenkomt wat je kent en niet nodig bent bij het opstarten uitzetten! bij het tab blad Startup (opstarten) Doe je hetzelfde .
Mocht er iets nodig zijn de volgende keer dat je opstart wat je mist , dan moet je het even weer aanvinken.
Malwarebytes![]()
2.1 Ga naar de link -> http://www.malwarebytes.org/
2.2 druk op free download en installeer!
2.3 full system scan. alles verwijderen wat in het rood staat alles aanvinken en op fixen problemen drukken.
Pc schoon met ad-aware.
Ccleaner
Om je firefox / IE even te legen...
3.1 klik op http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ en download latest version.
NOTE: Let op dat je even wat vinkjes uit vinkt want hij wil nog een toolbar meeinstalleren.
Tip altijd de installer goed doorlezen.
3.2 Draai de cleaner LETOP alle wachtwoorden die je in firefox en IE als automatisch hebt neergezet zullen ook verwijdert worden, favorieten blijven bestaan de rest gaat de kliko in.
3.3 Klik op registry cleaner ( Blauwe blokjes ding en klik op Fixen ) als hij vraagt om backup te maken druk op JA en sla het bestand op . Mocht het door Ccleaner fout gaan dan kun je dubbel klikken op het bestand en zal het weer teruggezet worden![]()
Tutorial pc fixen Cablegunmaster
Ja dankje! , De diepere variant is hijackthis log erbij zettenquote:
ze hebben je stoel gejatquote:
bijna goedquote:
heb ik dit gekregenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
zo, analyse rapport is af.![]()
gelijk aan een doorgeladen geweer, dat kunnen ze prima gebruiken om de veroorzakers af te schieten.![]()
die overigens nog steeds volhouden dat het niet hun schuld is.
dat zit beroerd, maar het voelt wel lekkerquote:Op maandag 7 juni 2010 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna goed![]()
voor dit:
[..]
heb ik dit gekregen
[ afbeelding ]
het rapport dat ik geschreven heb is nu de basis voor een claim van bijna 9 tonquote:Op maandag 7 juni 2010 12:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit beroerd, maar het voelt wel lekker
de kippen hier krijgen ook heel ander eten dan in zo'n scharrelfabriekquote:Op maandag 7 juni 2010 11:15 schreef Ladylike het volgende:
mogguh
iig HOIx
krijg je daar 1 % vanquote:Op maandag 7 juni 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het rapport dat ik geschreven heb is nu de basis voor een claim van bijna 9 ton![]()
niet slecht voor 3 uur werk
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het rapport dat ik geschreven heb is nu de basis voor een claim van bijna 9 ton![]()
was het maar waarquote:
tja, het valt onder de categorie carričre verlengende keuzesquote:Op maandag 7 juni 2010 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hoeveel zie jij zelf terug van dat bedrag?.
ik ga dan toch liever voor die 1%quote:Op maandag 7 juni 2010 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was het maar waar![]()
[..]
tja, het valt onder de categorie carričre verlengende keuzes
handigquote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zal ik even een snelle diagnostic uitvoeren ?![]()
Opstarten opschonen
1.1. start ->uitvoeren -> (of nu bij dat zoekveld msconfig intypen)
dan krijg je een venster waar alle opgestarte dingen staan.
1.2. Klik je op services , Voor je iets uitzet eerst op "Hide all microsoft services " klikken . zo kan je niks verneuken wat je nodig bent om windows te draaien![]()
1.3. Vervolgens kijk je naar de manufacturer als je iets tegenkomt wat je kent en niet nodig bent bij het opstarten uitzetten! bij het tab blad Startup (opstarten) Doe je hetzelfde .
Mocht er iets nodig zijn de volgende keer dat je opstart wat je mist , dan moet je het even weer aanvinken.
Malwarebytes![]()
2.1 Ga naar de link -> http://www.malwarebytes.org/
2.2 druk op free download en installeer!
2.3 full system scan. alles verwijderen wat in het rood staat alles aanvinken en op fixen problemen drukken.
Pc schoon met ad-aware.
Ccleaner
Om je firefox / IE even te legen...
3.1 klik op http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ en download latest version.
NOTE: Let op dat je even wat vinkjes uit vinkt want hij wil nog een toolbar meeinstalleren.
Tip altijd de installer goed doorlezen.
3.2 Draai de cleaner LETOP alle wachtwoorden die je in firefox en IE als automatisch hebt neergezet zullen ook verwijdert worden, favorieten blijven bestaan de rest gaat de kliko in.
3.3 Klik op registry cleaner ( Blauwe blokjes ding en klik op Fixen ) als hij vraagt om backup te maken druk op JA en sla het bestand op . Mocht het door Ccleaner fout gaan dan kun je dubbel klikken op het bestand en zal het weer teruggezet worden![]()
Tutorial pc fixen Cablegunmaster
als ik die keus hadquote:Op maandag 7 juni 2010 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga dan toch liever voor die 1%
bij de volgende contract besprekingen meenemenquote:
dat zekerquote:Op maandag 7 juni 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij de volgende contract besprekingen meenemen
symquote:
ander onderwerp graagquote:Op maandag 7 juni 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij de volgende contract besprekingen meenemen
bij AT&T hadden ze wel zoietsquote:Op maandag 7 juni 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
jammer dat de meeste bedrijven daar alleen niet aan meewerken
dat is niet slimquote:Op maandag 7 juni 2010 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ander onderwerp graagmomenteel werk ik zonder contract
op zich wel terechtquote:Op maandag 7 juni 2010 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij AT&T hadden ze wel zoietsals je iets bedacht dat een besparing opleverde kreeg je 1% van wat het op jaar basis scheelde
een kameraad van mij werkt bij Heijmans hij heeft al verschillende dingen uitgevonden/bedacht die geld besparen/verbeteren maar krijgt er helemaal niks voorquote:Op maandag 7 juni 2010 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij AT&T hadden ze wel zoietsals je iets bedacht dat een besparing opleverde kreeg je 1% van wat het op jaar basis scheelde
dat valt meer onder het veel voorkomende contract stukje "alles wat in de baas zijn tijd en met spullen van de baas wordt bedacht danwel gemnaakt is van de baas"quote:Op maandag 7 juni 2010 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een kameraad van mij werkt bij Heijmans hij heeft al verschillende dingen uitgevonden/bedacht die geld besparen/verbeteren maar krijgt er helemaal niks voor
het probleem is dat er 3 partijen zijn die onderling moeten uitmaken naar wie de factuur gestuurd moet wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is niet slim![]()
maar je hebt iig werk
zolang hij maar betaald wordtquote:Op maandag 7 juni 2010 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het probleem is dat er 3 partijen zijn die onderling moeten uitmaken naar wie de factuur gestuurd moet worden
nâh, toch maar even wachtenquote:Van Amstelveen naar Diemen
Tussen afrit Ouderkerk aan de Amstel en knooppunt Holendrecht
drie rijstroken afgesloten
Vertragingstijd: 10 minuten.
Oorzaak: Defecte vrachtwagen
Spamhoerquote:
spammerquote:
Fhaquote:Op maandag 7 juni 2010 15:40 schreef Fha het volgende:
helluh
IT aan het kijken en ondertussen aan het opruimen
Fhaquote:Op maandag 7 juni 2010 15:40 schreef Fha het volgende:
helluh
idd een raar weertjequote:Op maandag 7 juni 2010 15:47 schreef Fha het volgende:
GF![]()
MPG![]()
Raar weertje vandaagene moment is het bloedheet van de zon die naar binnen schijnt, volgende moment denk ik dat het ineens 11 uur is geworden want donker
je keek hoe ik de a12 bereedquote:Op maandag 7 juni 2010 15:40 schreef Fha het volgende:
helluh
das nu met de A9quote:Op maandag 7 juni 2010 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter nu dan vanmorgen:
A12 potdicht door ongeluk
quote:
weerquote:
Nou nee hoorquote:
kort samengevat in 5 zinnetjes ?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk wel een goeie samenvattingquote:Op maandag 7 juni 2010 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kort samengevat in 5 zinnetjes ?
Ja hoiquote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nee hoorMijn wereld draait niet om jouw
![]()
maar wel een beetje hoor
![]()
1 2 3 4 5 | samengevat in 5 zinnetjes |
Dag asjequote:
Eet smakelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben weer weg![]()
lekker uit eten![]()
![]()
laterssssssssssssssssssss
* Dr_Flash gooit Sieneke's draaiorgel op hoofd van Sym en begint er (safety first) keihard op te stampen!!!! Whehehehe.quote:
Wel uit volle borst meezingen he!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k gaat de avondvierdaagse nog maar een keer achteruit lopen
had ik alquote:Op maandag 7 juni 2010 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kort samengevat in 5 zinnetjes ?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad.
[..]
analyse verslag major verstoring d.d. 28 mei 2010.
fail van externe partij door outsourcing en communicatie gebrek.
conclusie:
Het zuigt
verbeter punten:
zelf doen.
Valt wel mee toch? Mijnusse niet in ieder gevalquote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef wel.o.k het volgende:
wat wordt zo een acer laptop heet zeg![]()
ik moet hem steeds verschuifen want anders gaat het bijna zeer doen
hij wordt echt heet, misschien moet ik hem even tot rust laten komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Mijnusse niet in ieder geval
Welkom, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash gooit Sieneke's draaiorgel op hoofd van Sym en begint er (safety first) keihard op te stampen!!!! Whehehehe.
feli manquote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was een warm en vooral pijnlijk welkom
maar tnx
Je bent wel bekend met deze essential classic neem ik aanquote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was een warm en vooral pijnlijk welkom
maar tnx
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent wel bekend met deze essential classic neem ik aan![]()
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Ow dat wist ik nietquote:Op maandag 7 juni 2010 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben een oldbie in een nieuw jasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |