zal ik even een snelle diagnostic uitvoeren ?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jah, vraag me alleen af wrom mn laptop zo raar doet
very nice Tutorialquote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zal ik even een snelle diagnostic uitvoeren ?![]()
Opstarten opschonen
1.1. start ->uitvoeren -> (of nu bij dat zoekveld msconfig intypen)
dan krijg je een venster waar alle opgestarte dingen staan.
1.2. Klik je op services , Voor je iets uitzet eerst op "Hide all microsoft services " klikken . zo kan je niks verneuken wat je nodig bent om windows te draaien![]()
1.3. Vervolgens kijk je naar de manufacturer als je iets tegenkomt wat je kent en niet nodig bent bij het opstarten uitzetten! bij het tab blad Startup (opstarten) Doe je hetzelfde .
Mocht er iets nodig zijn de volgende keer dat je opstart wat je mist , dan moet je het even weer aanvinken.
Malwarebytes![]()
2.1 Ga naar de link -> http://www.malwarebytes.org/
2.2 druk op free download en installeer!
2.3 full system scan. alles verwijderen wat in het rood staat alles aanvinken en op fixen problemen drukken.
Pc schoon met ad-aware.
Ccleaner
Om je firefox / IE even te legen...
3.1 klik op http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ en download latest version.
NOTE: Let op dat je even wat vinkjes uit vinkt want hij wil nog een toolbar meeinstalleren.
Tip altijd de installer goed doorlezen.
3.2 Draai de cleaner LETOP alle wachtwoorden die je in firefox en IE als automatisch hebt neergezet zullen ook verwijdert worden, favorieten blijven bestaan de rest gaat de kliko in.
3.3 Klik op registry cleaner ( Blauwe blokjes ding en klik op Fixen ) als hij vraagt om backup te maken druk op JA en sla het bestand op . Mocht het door Ccleaner fout gaan dan kun je dubbel klikken op het bestand en zal het weer teruggezet worden![]()
Tutorial pc fixen Cablegunmaster
Ja dankje! , De diepere variant is hijackthis log erbij zettenquote:
ze hebben je stoel gejatquote:
bijna goedquote:
heb ik dit gekregenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:27 schreef wel.o.k het volgende:
zo, analyse rapport is af.![]()
gelijk aan een doorgeladen geweer, dat kunnen ze prima gebruiken om de veroorzakers af te schieten.![]()
die overigens nog steeds volhouden dat het niet hun schuld is.
dat zit beroerd, maar het voelt wel lekkerquote:Op maandag 7 juni 2010 12:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna goed![]()
voor dit:
[..]
heb ik dit gekregen
[ afbeelding ]
het rapport dat ik geschreven heb is nu de basis voor een claim van bijna 9 tonquote:Op maandag 7 juni 2010 12:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit beroerd, maar het voelt wel lekker
de kippen hier krijgen ook heel ander eten dan in zo'n scharrelfabriekquote:Op maandag 7 juni 2010 11:15 schreef Ladylike het volgende:
mogguh
Randall en ik hebben net de lunch op
verse scharreleitjes van bij GF zn kipjes
wat een verschil met de winkel eieren
zelfs de zgn scharreleieren zijn veeeeeeeeel kleiner en hebbben veeeeeeeel minder smaak
volgens mij worden we zelfs daarmee besodemieterd, maar das een heel andere discussie
iig HOIx
krijg je daar 1 % vanquote:Op maandag 7 juni 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het rapport dat ik geschreven heb is nu de basis voor een claim van bijna 9 ton![]()
niet slecht voor 3 uur werk
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het rapport dat ik geschreven heb is nu de basis voor een claim van bijna 9 ton![]()
was het maar waarquote:
tja, het valt onder de categorie carričre verlengende keuzesquote:Op maandag 7 juni 2010 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar hoeveel zie jij zelf terug van dat bedrag?.
ik ga dan toch liever voor die 1%quote:Op maandag 7 juni 2010 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was het maar waar![]()
[..]
tja, het valt onder de categorie carričre verlengende keuzes
handigquote:Op maandag 7 juni 2010 11:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zal ik even een snelle diagnostic uitvoeren ?![]()
Opstarten opschonen
1.1. start ->uitvoeren -> (of nu bij dat zoekveld msconfig intypen)
dan krijg je een venster waar alle opgestarte dingen staan.
1.2. Klik je op services , Voor je iets uitzet eerst op "Hide all microsoft services " klikken . zo kan je niks verneuken wat je nodig bent om windows te draaien![]()
1.3. Vervolgens kijk je naar de manufacturer als je iets tegenkomt wat je kent en niet nodig bent bij het opstarten uitzetten! bij het tab blad Startup (opstarten) Doe je hetzelfde .
Mocht er iets nodig zijn de volgende keer dat je opstart wat je mist , dan moet je het even weer aanvinken.
Malwarebytes![]()
2.1 Ga naar de link -> http://www.malwarebytes.org/
2.2 druk op free download en installeer!
2.3 full system scan. alles verwijderen wat in het rood staat alles aanvinken en op fixen problemen drukken.
Pc schoon met ad-aware.
Ccleaner
Om je firefox / IE even te legen...
3.1 klik op http://www.filehippo.com/download_ccleaner/ en download latest version.
NOTE: Let op dat je even wat vinkjes uit vinkt want hij wil nog een toolbar meeinstalleren.
Tip altijd de installer goed doorlezen.
3.2 Draai de cleaner LETOP alle wachtwoorden die je in firefox en IE als automatisch hebt neergezet zullen ook verwijdert worden, favorieten blijven bestaan de rest gaat de kliko in.
3.3 Klik op registry cleaner ( Blauwe blokjes ding en klik op Fixen ) als hij vraagt om backup te maken druk op JA en sla het bestand op . Mocht het door Ccleaner fout gaan dan kun je dubbel klikken op het bestand en zal het weer teruggezet worden![]()
Tutorial pc fixen Cablegunmaster
als ik die keus hadquote:Op maandag 7 juni 2010 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga dan toch liever voor die 1%
bij de volgende contract besprekingen meenemenquote:
dat zekerquote:Op maandag 7 juni 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij de volgende contract besprekingen meenemen
symquote:
ander onderwerp graagquote:Op maandag 7 juni 2010 13:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij de volgende contract besprekingen meenemen
bij AT&T hadden ze wel zoietsquote:Op maandag 7 juni 2010 13:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
jammer dat de meeste bedrijven daar alleen niet aan meewerken
dat is niet slimquote:Op maandag 7 juni 2010 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ander onderwerp graagmomenteel werk ik zonder contract
op zich wel terechtquote:Op maandag 7 juni 2010 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij AT&T hadden ze wel zoietsals je iets bedacht dat een besparing opleverde kreeg je 1% van wat het op jaar basis scheelde
een kameraad van mij werkt bij Heijmans hij heeft al verschillende dingen uitgevonden/bedacht die geld besparen/verbeteren maar krijgt er helemaal niks voorquote:Op maandag 7 juni 2010 13:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij AT&T hadden ze wel zoietsals je iets bedacht dat een besparing opleverde kreeg je 1% van wat het op jaar basis scheelde
dat valt meer onder het veel voorkomende contract stukje "alles wat in de baas zijn tijd en met spullen van de baas wordt bedacht danwel gemnaakt is van de baas"quote:Op maandag 7 juni 2010 13:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een kameraad van mij werkt bij Heijmans hij heeft al verschillende dingen uitgevonden/bedacht die geld besparen/verbeteren maar krijgt er helemaal niks voor
het probleem is dat er 3 partijen zijn die onderling moeten uitmaken naar wie de factuur gestuurd moet wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is niet slim![]()
maar je hebt iig werk
zolang hij maar betaald wordtquote:Op maandag 7 juni 2010 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het probleem is dat er 3 partijen zijn die onderling moeten uitmaken naar wie de factuur gestuurd moet worden
nâh, toch maar even wachtenquote:Van Amstelveen naar Diemen
Tussen afrit Ouderkerk aan de Amstel en knooppunt Holendrecht
drie rijstroken afgesloten
Vertragingstijd: 10 minuten.
Oorzaak: Defecte vrachtwagen
Spamhoerquote:
spammerquote:
Fhaquote:Op maandag 7 juni 2010 15:40 schreef Fha het volgende:
helluh
IT aan het kijken en ondertussen aan het opruimen
Fhaquote:Op maandag 7 juni 2010 15:40 schreef Fha het volgende:
helluh
idd een raar weertjequote:Op maandag 7 juni 2010 15:47 schreef Fha het volgende:
GF![]()
MPG![]()
Raar weertje vandaagene moment is het bloedheet van de zon die naar binnen schijnt, volgende moment denk ik dat het ineens 11 uur is geworden want donker
je keek hoe ik de a12 bereedquote:Op maandag 7 juni 2010 15:40 schreef Fha het volgende:
helluh
das nu met de A9quote:Op maandag 7 juni 2010 15:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter nu dan vanmorgen:
A12 potdicht door ongeluk
quote:
weerquote:
Nou nee hoorquote:
kort samengevat in 5 zinnetjes ?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:42 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk wel een goeie samenvattingquote:Op maandag 7 juni 2010 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kort samengevat in 5 zinnetjes ?
Ja hoiquote:Op maandag 7 juni 2010 16:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou nee hoorMijn wereld draait niet om jouw
![]()
maar wel een beetje hoor
![]()
1 2 3 4 5 | samengevat in 5 zinnetjes |
Dag asjequote:
Eet smakelijkquote:Op maandag 7 juni 2010 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben weer weg![]()
lekker uit eten![]()
![]()
laterssssssssssssssssssss
* Dr_Flash gooit Sieneke's draaiorgel op hoofd van Sym en begint er (safety first) keihard op te stampen!!!! Whehehehe.quote:
Wel uit volle borst meezingen he!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:19 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k gaat de avondvierdaagse nog maar een keer achteruit lopen
had ik alquote:Op maandag 7 juni 2010 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kort samengevat in 5 zinnetjes ?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad.
[..]
analyse verslag major verstoring d.d. 28 mei 2010.
fail van externe partij door outsourcing en communicatie gebrek.
conclusie:
Het zuigt
verbeter punten:
zelf doen.
Valt wel mee toch? Mijnusse niet in ieder gevalquote:Op maandag 7 juni 2010 20:20 schreef wel.o.k het volgende:
wat wordt zo een acer laptop heet zeg![]()
ik moet hem steeds verschuifen want anders gaat het bijna zeer doen
hij wordt echt heet, misschien moet ik hem even tot rust laten komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef Fha het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Mijnusse niet in ieder geval
Welkom, zullen we maar zeggenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash gooit Sieneke's draaiorgel op hoofd van Sym en begint er (safety first) keihard op te stampen!!!! Whehehehe.
feli manquote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was een warm en vooral pijnlijk welkom
maar tnx
Je bent wel bekend met deze essential classic neem ik aanquote:Op maandag 7 juni 2010 20:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het was een warm en vooral pijnlijk welkom
maar tnx
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent wel bekend met deze essential classic neem ik aan![]()
leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Ow dat wist ik nietquote:Op maandag 7 juni 2010 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben een oldbie in een nieuw jasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |