Nu ineens niet meer?quote:
Hoezo , dat deed ik in XFA ook al niet hoorquote:
Het is natuurlijk ook een onzin'regel'.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 16:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo , dat deed ik in XFA ook al niet hoor! Daar opende ik gewoon een topic voor de volgende vol was!
Nee dat niet maar weet niet precies wat al wel en wat al niet verteld mag worden, dingen die ik tot nu toe heb gezegd waren al bekend.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt over die layout een volledige geheimhoudingsplicht?
Ik volg dit topic dan maar gewoonquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee dat niet maar weet niet precies wat al wel en wat al niet verteld mag worden, dingen die ik tot nu toe heb gezegd waren al bekend.
Goed topicquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik volg dit topic dan maar gewoon
Thnx
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dropstok, en dan mij proberen op mijn plaats te zetten.
Buk, doe je broek omlaag zodat ik je op je aars kan kletsen!!
c_aquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker tomatensoep eten straks
en ik denk vroeg naar bed
Kindersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:27 schreef PetervdK het volgende:
Guttegut, vervelen de kinders zich? En het is nog wel zo'n mooi weer buiten.
Ga gauw lekker buiten spelen....
O ja het is al avondquote:
Werkse Kittykatquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, eerst werkdeel erop zitten, gegeten, en opgefrist, nu naar de trein voor het tweede deel werken!
Tot later
Ook nog maar een paar minuutjesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja het is al avond![]()
Strand was heerlijk, BBQ ook
Ik niet verbrand, oudste begon rood te worden dus meteen weggegaan toenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook nog maar een paar minuutjes
Niet verbrand?
Gelukkigwij aten pistoletje-gezonde-rotzooi
Hoi Miauwquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet verbrand, oudste begon rood te worden dus meteen weggegaan toen![]()
Pisto met gezonde rotzooi is ook lekker.
Heb nog gedeelte voetbal gezien op groot scherm in een strandtent![]()
Nou ja tot de eigen kopbal die werd afgekeurd
Ja nou ja, ik had niet verwacht iets te zullen zien dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar
ooooh, dus het leukstem gedeelte heb je gemist?
Ik heb nog steeds mijn internet niet terug op mijn mobiel, ga van de week even bellen dat ik mooi niet betaal voor internet zolang ze het niet kunnen leverenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
Hoi Kally!
jeetje wat een crisis Fokken op een mobiel. Het is bepaald geen Iphone...Maar zit lekker buiten met een wijntje
Leuke dag gehad?
Nja, het was een oefenwedstrijd dus het was sowieso niet echt bijzonder ofzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik had niet verwacht iets te zullen zien dus
Nee oke, maar het blijft leukquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het was een oefenwedstrijd dus het was sowieso niet echt bijzonder ofzo
Die kleuters in de buurt gingen na de wedstrijd uit hun dak alsof we al wereldkampioen waren... dat was wel grappig om horenquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
g
[..]
Ik heb nog steeds mijn internet niet terug op mijn mobiel, ga van de week even bellen dat ik mooi niet betaal voor internet zolang ze het niet kunnen leveren![]()
Ik heb een heerijke dag gehad, jij ook?
Ik hoor hier nog steeds toetersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die kleuters in de buurt gingen na de wedstrijd uit hun dak alsof we al wereldkampioen waren... dat was wel grappig om horen
Eetzequote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]das irritant!
Ja leuke dag, al is het in Almeloooo. De bbq begint en mijn nichtjes ook dus tot later!
T-mobile toch? Je kan 2 maanden terug krijgenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
g
[..]
Ik heb nog steeds mijn internet niet terug op mijn mobiel, ga van de week even bellen dat ik mooi niet betaal voor internet zolang ze het niet kunnen leveren![]()
Ik heb een heerijke dag gehad, jij ook?
Dat lijkt me wel het minste jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
T-mobile toch? Je kan 2 maanden terug krijgen
http://www.nu.nl/internet(...)nsatie-t-mobile.html
Inderdaad.quote:
Wij zijn niet gaan BBQ'enquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie zijn nog meer aan het bbq-en (geweest)?
Ik had ook BBQquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie zijn nog meer aan het bbq-en (geweest)?
Vertel even inhoudelijk over de bbq.
* Joooo-pi begint:
Wij (vriendin en ik) hebben vlak voor het avondeten besloten te gaan bbq-en. Snel nog stokbrood en sausjes gehaald.
Zelf wat stokjes (kip, paprika en ui) met sate-marinade gemaakt.
verder:
ei-salade
hamburger
runderlapje (ff proberen of dat wat wordt)
nog stokjes met gehaktballetjes (kant en klaar)
Om het af te maken een lekker biertje (jupiler)
Ohja, aanvulling, we hebben zo'n elektrisch dingetje, vandaar dat we op het laatste moment kunnen beslissen
Een dansend zusje voor dit topic!quote:
quote:
Da's dus echt shit. Goed koelen, he!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had ook BBQ![]()
Ik heb net mijn knie gestoten, maar zo hard dat hij helemaal dik is, loop een beetje rot nu
Ja komt wel goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Da's dus echt shit. Goed koelen, he!
Hoe was de bbq verder?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja komt wel goed![]()
Ik had zelf sate gemaakt, hamburgers en shaslick, verder griekse salade en stokbrood natuurlijk![]()
Het was heerlijk
Ik heb electrisch, ik woon op een flat dus moet welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Hadden jullie ook elektrisch, of old-style houtskool?
Houtskoolquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Hadden jullie ook elektrisch, of old-style houtskool?
Kanker ook?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is altijd wel een mannendingetje
Lekker met vuur bezig
Ik persoonlijk vind het lekkerder met houtskoolquote:
Het heeft zeker z'n charme, maar het is niet zo praktischquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het lekkerder met houtskool![]()
Maar ja om nu de bovenburen uit te walmen
Ja idd, zelfs appels geloof ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waar je allemaal kanker van kan krijgen
Dus dat, en aangezien ik zeer praktisch benquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het heeft zeker z'n charme, maar het is niet zo praktisch
quote:
Yoghurtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:
Het staat opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou van Holland, kijken er meer mensen?
We hebben net de bbq opgeruimd en ik moet nog ff grasmaaienquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou van Holland, kijken er meer mensen?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
We hebben net de bbq opgeruimd en ik moet nog ff grasmaaien
quote:
Ja was heerlijk en gezelligquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe was het strand, fijne dag gehad?
quote:
Ja lachen hequote:
Ik vind Persie steeds lelijker worden en Ruud knapper.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind Persie steeds lelijker worden en Ruud knapper.
Waarom staat die niet op 1?quote:
Ik vind ze beide niet echt topquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmm, misschien zijn er ook meer oudere vrouwen gevraagd, die kiezen meer voor Ruud dan broekie Persie natuurlijk.
quote:
quote:
Haha ja, heb die ook een lange tijd gehad.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey ik herken je nu pas door je andere avatar uit je profiel, stom toch dat je altijd eerder avatars meer onthoudt dan nicks
Of zoals Monique Smit zou zeggen: Yolanthe Cacao van de Kasberg.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasberg? Die meid van Stekelenburg is niet de slimste?Kasberg?
quote:
D.-manquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja, heb die ook een lange tijd gehad.
De meeste voetballers zijn dwergjesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat ie niet lekker genoeg is en een dwergje
Overmars was toen destijds nog best aantrekkelijk ondanks dat ie mini-midget isquote:
Nee hoor, heb je de film Inglourious Basterds gezien? Zij speelt een hoofdrol, Franse actrice Melanie Laurent.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wie het is, moet ik me erg schamen?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hoor, heb je de film Inglourious Basterds gezien? Zij speelt een hoofdrol, Franse actrice Melanie Laurent.
Ooooo, ja dat is River Phoenix, acteur.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel je vorige avatar, die ik in je profiel kan zien
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ooooo, ja dat is River Phoenix, acteur.
Volgens mij acteert ie niet meerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja een beetje. Alleen River was knapper.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, even opgezocht, nee die ken ik idd nietAls ik snel kijk zie ik er een beetje Boris (Idols) in
![]()
Dat ook.quote:
quote:
* Vergrootglas erbij paktquote:
quote:
Jij moet blozen van een pijp?quote:
-enquote:
Tja het is maar hoe je alles leestquote:
quote:
bron: wikipediaquote:Dutch X Factor Trivia, disputes and controversies
In May 2010, X-Factor judge, and popular Dutch singer Gordon decided to vote off popular candidate Sumera Espinel Martinez when she landed in the Bottom Two, explaining that he did not like her facial expressions. She was a Dutch audience favourite. In the official X-Factor rules, the role of the jury is to ensure that any exceptional singing talents make it through, judging solely on the voice quality of the contesters. Gordon had voted off Sumera Espinel Martinez because he felt her facial expressions (he perceived them as being too arrogant) were not fitting for a potential winner. as his own personal judgment. This was in contradiction to the X Factor rules, because the jury may not vote anyone off because of their appearance.
Sumera countered Gordon's criticism, by explaining that she had been criticized for being too humble and a bit insecure, and so, that "[she had been asked] to be secure and confident, which is what [she] did."
Sumera Espinel Martinez had received a great majority of the votes, in comparison to her fellow Bottom Two contestant Kelvin. Gordon's voting off of Sumera heaved great controversy among viewers; various petitions were created boycotting the show, and criticizing its format. In an interview with Dutch newspaper De Telegraaf, Gordon was quoted as saying she was too Nederland 3 (meaning that she was too arrogant). An initial article about the controversy was published on the Dutch MSN, at first in a fairly neutral light, but later edited in Gordon's favor. [[1]]
Stuur een mail naar RTL, of ze het seizoen over kunnen doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
bron: wikipedia
Volgens X-Factor regels had Gordon Sumera dus helemaal niet weg mogen stemmen
Sowieso iemand wegstemmen om gezichtsuitdrukkinge of lichaamstaal. Dan was Jaap er in de 1e ronde al uitgegaan met zijn Quasimodo nek.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Stuur een mail naar RTL, of ze het seizoen over kunnen doen
Ik heb nog ff een stukje ge-highlight... De bedoeling is dus dat de jury er voor staat dat er geen zangtalenten weggestemd worden...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Gordon zal verder ook wel meer voorkeur voor Kelvin (was het toch?) gehad hebben, dat mensen er nog over miepen, een jurylid mag toch gewoon kiezen, al is het om de kleur van de schoenen
Ik ben het wel vaker niet eens geweest, hoort bij het spelletje
Als een jurylid een kandidaat eruit pleurt om irrelevante zaken dan is hij het niet waard om jurylid te zijn. Ik kan daar ook wle gaan zittenen zeggen: ja sorry kelvin ik vind je schaamhaar baard lelijk dus je bent eruit, sorry.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Gordon zal verder ook wel meer voorkeur voor Kelvin (was het toch?) gehad hebben, dat mensen er nog over miepen, een jurylid mag toch gewoon kiezen, al is het om de kleur van de schoenen
Ik ben het wel vaker niet eens geweest, hoort bij het spelletje
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb nog ff een stukje ge-highlight... De bedoeling is dus dat de jury er voor staat dat er geen zangtalenten weggestemd worden...
Eenschquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als een jurylid een kandidaat eruit pleurt om irrelevante zaken dan is hij het niet waard om jurylid te zijn. Ik kan daar ook wle gaan zittenen zeggen: ja sorry kelvin ik vind je schaamhaar baard lelijk dus je bent eruit, sorry.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als een jurylid een kandidaat eruit pleurt om irrelevante zaken dan is hij het niet waard om jurylid te zijn. Ik kan daar ook wle gaan zittenen zeggen: ja sorry kelvin ik vind je schaamhaar baard lelijk dus je bent eruit, sorry.
true!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kennelijk vond hij Kelvin beter zingen ook, dat kan toch? Hij gaf dat alleen als argument op.
En het blijft een tv programma, daar klopt wel meer niet.
Seizoen na seizoen worden mensen afgeslacht, zwaar belachelijk gemaakt, want oh 2 kilo te zwaar, of geen goeie make-up en wie heeft er tot de finale aan toe gestaan?
Een dikke pad die wel 50 kilo teveel weegt en onverzorgd is.![]()
Nu ineens doet uiterlijk er niet toe, sinds wanneer is dat verzonnen dan?
Dus er klopt wel meer nietAls Sumera goed is komt ze er zelf toch wel?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:06 schreef Joooo-pi het volgende:
Kelvin is meer muzikaal- dan zangtalent.
Qua zangtalent lijkt me Sumera toch duidelijk beter
Doei Joooo-piquote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
En over zangtalent gesproken, wat deden die 2 metro-apen er week na week in dan, ze waren het minst goed met zang van alle 10.
Zo klopt er wel meer niet
Ik heb mezelf over de jaren genoeg verbaasd over deze wedstrijden, dat Jim doorging en niet Hind, of dat Maud tweede werd. Dat heb ik later allemaal geaccepteerd. Maar dit is en blijft gewoon een kutstreek en ik begrijp er nog steeds niets van.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan geen minuut naar Sumera luisteren, stem mierzoet, elke keer hetzelfde, op 1 nummer na, nee spreekt me niet aan en zo zijn er wel meer.
Wat is dat toch dat mensen er zo fanatiek in blijven, beetje sportiever worden zeg
Ik zie ook vaak genoeg favo's vertrekken, so be it, part of the game
Call of Duty.quote:
Idd. Dat waren de united natte slipjes.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
En over zangtalent gesproken, wat deden die 2 metro-apen er week na week in dan, ze waren het minst goed met zang van alle 10.
Zo klopt er wel meer niet
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb mezelf over de jaren genoeg verbaasd over deze wedstrijden, dat Jim doorging en niet Hind, of dat Maud tweede werd. Dat heb ik later allemaal geaccepteerd. Maar dit is en blijft gewoon een kutstreek en ik begrijp er nog steeds niets van.
Maar je hebt gelijk, Sumera komt er inderdaad zelf wel, die kwaliteiten heeft ze zeker.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Idd. Dat waren de united natte slipjes.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb mezelf over de jaren genoeg verbaasd over deze wedstrijden, dat Jim doorging en niet Hind, of dat Maud tweede werd. Dat heb ik later allemaal geaccepteerd. Maar dit is en blijft gewoon een kutstreek en ik begrijp er nog steeds niets van.
Maar je hebt gelijk, Sumera komt er inderdaad zelf wel, die kwaliteiten heeft ze zeker.
quote:
Het feit dat Hind toen niet door ging kwam echt door de united natte slipjes van 2003. Dat ging gewoon nergens over.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh over Hind hoor ik altijd dat ze niet sympathiek is, niemand vindt het een leuke meid, zou dat het geweest zijn of ging ze er niet uit met de thuisstemmers?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het feit dat Hind toen niet door ging kwam echt door de united natte slipjes van 2003. Dat ging gewoon nergens over.
yeah, hind was gewoon veruit de bestequote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het feit dat Hind toen niet door ging kwam echt door de united natte slipjes van 2003. Dat ging gewoon nergens over.
Ja Jim heeft zich ook op een ander gebied ontwikkeld, musical. Dat doen de meeste volgens mij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]United natte slipjes
Ja de meisjes van 15 stemmen het meest
Aan de andere kant is Jim wel ver gekomen en Hind is nog steeds niks....
is jim als zanger ver gekomen dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]United natte slipjes
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, hind was gewoon veruit de beste
hey allemaal btw
Dat komt omdat die meisjes van 15 ook zijn cd's kochten en niet die van Hindquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]United natte slipjes
uiteindelijk zien ze in dat ze t niet redden als zanger/zangeres en zoeken dan iets anders iddquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja Jim heeft zich ook op een ander gebied ontwikkeld, musical. Dat doen de meeste volgens mij.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:18 schreef gomi het volgende:
[..]
is jim als zanger ver gekomen dan?
hind heeft volgens mij van al die mensen uit dat jaar veruit de beste verkoopaantallen
Valt alweer mee gelukkig, alleen m'n armen een beetjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]![]()
Je moet ook smeren en blijven smeren nu, die zon is echt fel
Goedenavondquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, hind was gewoon veruit de beste
hey allemaal btw
hind heeft meer verkocht dan jim en jamai bijelkaar hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat komt omdat die meisjes van 15 ook zijn cd's kochten en niet die van Hind
Ik was blij dat ik mijn parasol bij me had, ben er echt onder gaan zitten op een gegeven moment, ik voelde hem echt brandenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Valt alweer mee gelukkig, alleen m'n armen een beetje.
ah k. maar jim is een derderangs musicallgeval hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar Jim speelt musical na musical en Hind hoor je zelden iets van... Probeert iets, en dan hoor je amper iets. Ik bedoelde gewoon succesvol in het algemeen
was zeker ook druk op t strand?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik mijn parasol bij me had, ben er echt onder gaan zitten op een gegeven moment, ik voelde hem echt branden
Ja ze zal vast meer verkocht hebben, maar toch zijn Jim en Jamai bekender voor de meeste mensenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar Jim speelt musical na musical en Hind hoor je zelden iets van... Probeert iets, en dan hoor je amper iets. Ik bedoelde gewoon succesvol in het algemeen
Het viel me nog mee, het was niet hutje mutjequote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:20 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. maar jim is een derderangs musicallgeval hoor.
hind gaat gewon door voor waar ze passie voor heeft. zang
ah k. maar ik heb t niet over bekendheid.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze zal vast meer verkocht hebben, maar toch zijn Jim en Jamai bekender voor de meeste mensen
beters danquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Het viel me nog mee, het was niet hutje mutje
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ze zal vast meer verkocht hebben, maar toch zijn Jim en Jamai bekender voor de meeste mensen
zou kunnen dat hij weer iets heeft uitgebracht. zal ws geen succes geen geweestquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jim heeft laatst toch ook weer een single/cd uitgebracht?
En ja ik vind hem ook geen geweldige zanger, is alleen verdomd sympathiek.
Bij Hind straalt er niks vanaf, al kan ze goed zingen, maar niet mijn ding...
ja maar ik zie dries roelvink ook te vaak op tvquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat ik Jim en Jamai om en om elke week wel op tv zie voor een musical of iets, Hind zie je nooit.
Jim symphatiekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jim heeft laatst toch ook weer een single/cd uitgebracht?
En ja ik vind hem ook geen geweldige zanger, is alleen verdomd sympathiek.
Bij Hind straalt er niks vanaf, al kan ze goed zingen, maar niet mijn ding...
Serieus? vertel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Jim symphatiek![]()
Die is helemaal uit zijn stekker gegaan omdat zijn naam verkeerd werd uitgesproken
Was op 538, ze zeiden het op zijn Engels wat dus niet goed isquote:
ik heb t altijd een kneus gevonden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Was op 538, ze zeiden het op zijn Engels wat dus niet goed is![]()
Was hij helemaal over de zeik en wilde niet meer komen, de DIVA
Ik vind er ook niks aanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:29 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb t altijd een kneus gevonden.
mag hem dan ook totaal niet
Wat een enge vent is het toch. Ook echt zo'n reus tussen al die Peruanen.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ook echt zo'n reus tussen al die Peruanen.
die haalt de 30 niet denk ikquote:
Jim in het Engels is ook gewoon veul mooier.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Was op 538, ze zeiden het op zijn Engels wat dus niet goed is![]()
Was hij helemaal over de zeik en wilde niet meer komen, de DIVA
maar dat is wat zei: ze kiest voor dr passie. niet voor iets andersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hind moet idd eens wat anders gaan zingen, maar ja als ze dit zo graag wilt
Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een enge vent is het toch. Ook echt zo'n reus tussen al die Peruanen.
Inderdaad, zal sowieso hard geneukt worden door Bubbaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar die gaat het zwaar krijgen, of het nu Peru of VS wordt
Ook dat, maar het zou me ook niet verbazen als hij ineens dood gevonden wordtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, zal sowieso hard geneukt worden door Bubba
Natuurlijke selectie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook dat, maar het zou me ook niet verbazen als hij ineens dood gevonden wordt
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
Samen zijn we sterk
Eendracht maakt machtig
Hoe een klein land groot kan zijn
Is dat niet prachtig
Nederland Oh Nederland
Jij bent een kampioen
Wij houden van Oranje
Om zijn daden en zijn doen
Straks als het rood wit blauw
Voor ons wordt gehesen
Dan zijn wij een groot gezin
Met goud zijn wij geprezen
Nederland Oh Nederland
Jij bent een kampioen
Wij houden van Oranje
Om zijn daden en zijn doen
Nou ja ik zal er ook geen traan om latenquote:
Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Die reclame...![]()
Net zo goed kan dansen als Beyonce, Lady Gaga...... of Jan Smit!
Verschrikkelijk.
doe ik eigenlijk sowieso niet bij mensen die ik niet kenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik zal er ook geen traan om laten
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, zal sowieso hard geneukt worden door Bubba
Okee, wel iemand met de nodige ervaring in het popcircuit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:43 schreef ranja het volgende:
Simone Walraven komt in de jury bij Popstars in plaats van Patricia Paay
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:43 schreef ranja het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 21:43 schreef ranja het volgende:
kunnen we die niet ook meteen inruilen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:43 schreef ranja het volgende:
popstars?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is de eerste show die er aan komt, Hollands got talent of iets?
Presenteerde vroeger Countdown bij Veronicaquote:
checkte dr wiki netquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Presenteerde vroeger Countdown bij Veronica![]()
Sipi Walraven
en ze ging er vandoor met de zanger van Johnny Hates Jazzquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Presenteerde vroeger Countdown bij Veronica![]()
Sipi Walraven
Preciesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
checkte dr wiki net
Simone "Siepie" Walraven
Volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:48 schreef ranja het volgende:
[..]
en ze ging er vandoor met de zanger van Johnny Hates JazzOverigens zijn ze nog steeds bij elkaar geloof ik.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
welke show komt er binnenkort aan btw?
las je reactie net in dat aanvraag topic
ah k.dacht dat ze t over een gewone reclame hadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
My name is...
Wat Bella net zei, is wel met dansen maar toch een talenten iets
Nee begint al snel ook , want de winnaar gaat in de herfst een theathertour doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.dacht dat ze t over een gewone reclame had
ik pas voor theaterbezoekje als die winnaar komt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee begint al snel ook , want de winnaar gaat in de herfst een theathertour doen
Popstars had 2 vervelende elementen, Paay en Joling. Eentje is wegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:45 schreef Bos81 het volgende:
Niet dat ik nu opeens wel ga kijken, maar goed
Nou ja dat, maar voor dat aparte forum kwam het wel van pasquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik pas voor theaterbezoekje als die winnaar komt.
voor de show ook wel eigenlijk
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Is het mogelijk dat één of meerdere organen wegrotten
quote:
idd. snelle reactie van je in aanvraag dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat, maar voor dat aparte forum kwam het wel van pas
Dat beenquote:
Dat hele topic.quote:
Jaquote:
dat mysterie gedoe vond ik zo idioot. verplicht die gasten ook gewoon om zich bekend te maken als ze ruit liggen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Popstars had 2 vervelende elementen, Paay en Joling. Eentje is weg
En al die audities hoeft voor mij ook niet, ben wel benieuwd of ze weer 'mystery popstars' zullen doen, dat gaf de vorige serie toch wel wat extras. Was ook de eerste serie Popstars die ik gevolgd heb.
Ik heb niet eens gekekenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
dat mysterie gedoe vond ik zo idioot. verplicht die gasten ook gewoon om zich bekend te maken als ze ruit liggen.
O nu zit je dus aan van alles vastquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:03 schreef gomi het volgende:
tering wil ik net mijn wk pool invullen.
althans een van de
zit er een reglement hij van 6 pagina's tekst.
ik heb maar gewoon ingevuld zonder te lezen
Normaal wil ik nog wel eens kijken, ik heb ook geen idee waarom ik hier niet naar keekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook niet. maar stond weleens aan
ik volg die shows eigenlijk nooit
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yups.
en heb geen flauw idee van de puntentelling.
ik ga dus winnen
Omdat Joling, Paay, Mistery Popstar, enz..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Normaal wil ik nog wel eens kijken, ik heb ook geen idee waarom ik hier niet naar keek
hehe, je wist gewoon bij voorbaat al dat t bagger zou zijn qua kwaliteitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Normaal wil ik nog wel eens kijken, ik heb ook geen idee waarom ik hier niet naar keek
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat Joling, Paay, Mistery Popstar, enz..
Mijn vooruitziende blikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, je wist gewoon bij voorbaat al dat t bagger zou zijn qua kwaliteit
zit nergens aan vast. is een pooltje van vrienden en kreeg vandaag de vraag een paar keer al waarom ik mijn voorspelling nog niet had doorgegeven. nu dus maar ff snel gedaanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je![]()
Maarwie weet waar je nu mee hebt toegestemd als je niet wint
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
zit nergens aan vast. is een pooltje van vrienden en kreeg vandaag de vraag een paar keer al waarom ik mijn voorspelling nog niet had doorgegeven. nu dus maar ff snel gedaan
Mooi hoe je daar nog steeds mee kan zittenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
IBENNY JONGE KUT, GE BENT WEER TERUG KAPOT JONGUUUUUUUUquote:
Bennyquote:
yeah, is er 1 die t altijd regelt. zal wel zijn hobby zijn ofzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Van vrienden, die hebben er dan nogal werk van gemaakt met die 6 pagina's, zou ze er even op aanspreken
Hoe die peruanen iemand zo in de schijnwerpers zetten zonder er ook maar enig belastend bewijs isquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, is er 1 die t altijd regelt. zal wel zijn hobby zijn ofzo
of gewoon tacktiek. niemand leest t gokt hij en wint hij dus. zit ws ergens een addertje onder t gras waardoor je meteen 1000 bonuspunten krijgt ofzo. en dat zal alleen hij weten omdat niemand t leest
Bella beerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IBENNY JONGE KUT, GE BENT WEER TERUG KAPOT JONGUUUUUUUU
whahaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, nog tips voor mijn volgende wk pool?
en hey benny btw
is dat hier zo anders dan tbh?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe die peruanen iemand zo in de schijnwerpers zetten zonder er ook maar enig belastend bewijs is
Nou het was natuurlijk wel zijn kamer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe die peruanen iemand zo in de schijnwerpers zetten zonder er ook maar enig belastend bewijs is
Maar daarmee is nog niet bewezen dat hij het ook echt is... al denk ik van welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou het was natuurlijk wel zijn kamer.
ach ik ken zaken hier in nl waar t net zo ging hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]ze hebben daar extra uitzendingen over zijn arrestatie
Natuurlijk niet, maar het is wél belastend materiaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daarmee is nog niet bewezen dat hij het ook echt is... al denk ik van wel
Ik vind afpersing van Beth Holloway eigenlijk al genoeg om hem weg te laten rotten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou het was natuurlijk wel zijn kamer.
yeah idd dat was ook echt zwaar ziekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind afpersing van Beth Holloway eigenlijk al genoeg om hem weg te laten rotten.
Ik bedoel of hij haar nu wel of niet vermoord heeft, het is gewoon ziek
Hey Kittykatquote:
Sowieso had hij allang vast moeten zittenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind afpersing van Beth Holloway eigenlijk al genoeg om hem weg te laten rotten.
Ik bedoel of hij haar nu wel of niet vermoord heeft, het is gewoon ziek
Hmm, dat vind ik wel iets anders...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ach ik ken zaken hier in nl waar t net zo ging hoor.
sander v stond ook al overal met foto en al zonder vonnis. holleeder net zo, het passageproces nu is alleen maar zo and so on
Dat zeker jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso had hij allang vast moeten zitten
Weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
oh en waarom dan?
of t hele endtsra verhaal bv, zonder dat hij ergens voor veroordeeld was
Wat een freak.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had net zoiets raars in de trein..![]()
We waren bij de een-na-laatste halte voor mij.. komt er een 40+ man bij me zitten, en die gaat tegen me praten, ik geirriteerd mijn koptelefoon afdoen: WAT? en toen rook ik de alcohollucht al,
Nouja... hij vroeg dus of ik ook naar delfzijl ging, ik zo: nou..eh.. jaa(was de laatste halte dus).. hij zo: ik zit toch vaker met jou in de trein?
Ik heel droog: nou geen idee, die rotkoppen ban ik zo snel mogelijk uit...
ik koptelefoon weer op, met ene geirriteerde blik en: ewefhhfdjewdjcdsz mompelend..
gaat ie op mn knie tikken, en als ik iets haat , is het dat iemand aan me zit die ik niet ken...
vraagt ie: wat is dat?
ik: een mp3.., en wil je niet aan me zitten?
*doet koptelefoon op, pakt alvast telefoon en tikt 112 voor de zekerheid in..*
*verrekte mongol tikt weer op mijn knie*
ik: WIL JE AUB VAN ME AF BLIJVEN, ANDERS GEEF IK JE EEN SCHOP.. ik werd lichtelijk agressief....
verrekte mongol: wat is dat?
ik: hiermee bestuur ik de trein, nou goed?
verrekte mongol: KAN DAT?![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
tijdje stil.. zit niet aan me...
*verrekte mongol tikt op knie*
* ik haal uit, scheld een potje*
*verlaat trein, want ik ben op mijn halte...
zo snel mogelijk naar huis gelopen...brrrr
maar, ik had 'm gewaarschuwd!
ah k. ik ken een aantal van de mensen in die zaken en zaken uit t verleden. was imo vaak gewoon hetzelfde.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had net zoiets raars in de trein..![]()
We waren bij de een-na-laatste halte voor mij.. komt er een 40+ man bij me zitten, en die gaat tegen me praten, ik geirriteerd mijn koptelefoon afdoen: WAT? en toen rook ik de alcohollucht al,
Nouja... hij vroeg dus of ik ook naar delfzijl ging, ik zo: nou..eh.. jaa(was de laatste halte dus).. hij zo: ik zit toch vaker met jou in de trein?
Ik heel droog: nou geen idee, die rotkoppen ban ik zo snel mogelijk uit...
ik koptelefoon weer op, met ene geirriteerde blik en: ewefhhfdjewdjcdsz mompelend..
gaat ie op mn knie tikken, en als ik iets haat , is het dat iemand aan me zit die ik niet ken...
vraagt ie: wat is dat?
ik: een mp3.., en wil je niet aan me zitten?
*doet koptelefoon op, pakt alvast telefoon en tikt 112 voor de zekerheid in..*
*verrekte mongol tikt weer op mijn knie*
ik: WIL JE AUB VAN ME AF BLIJVEN, ANDERS GEEF IK JE EEN SCHOP.. ik werd lichtelijk agressief....
verrekte mongol: wat is dat?
ik: hiermee bestuur ik de trein, nou goed?
verrekte mongol: KAN DAT?![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
tijdje stil.. zit niet aan me...
*verrekte mongol tikt op knie*
* ik haal uit, scheld een potje*
*verlaat trein, want ik ben op mijn halte...
zo snel mogelijk naar huis gelopen...brrrr
maar, ik had 'm gewaarschuwd!
Dat dan weer welquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
en nu verveel ik mij... geen reet op tv natuurlijk...
quote:
Hoef ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen mongool noemen, verdienen geen respect..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |