checkte dr wiki netquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Presenteerde vroeger Countdown bij Veronica![]()
Sipi Walraven
en ze ging er vandoor met de zanger van Johnny Hates Jazzquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Presenteerde vroeger Countdown bij Veronica![]()
Sipi Walraven
Preciesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
checkte dr wiki net
Simone "Siepie" Walraven
Volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:48 schreef ranja het volgende:
[..]
en ze ging er vandoor met de zanger van Johnny Hates JazzOverigens zijn ze nog steeds bij elkaar geloof ik.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
welke show komt er binnenkort aan btw?
las je reactie net in dat aanvraag topic
ah k.dacht dat ze t over een gewone reclame hadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
My name is...
Wat Bella net zei, is wel met dansen maar toch een talenten iets
Nee begint al snel ook , want de winnaar gaat in de herfst een theathertour doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.dacht dat ze t over een gewone reclame had
ik pas voor theaterbezoekje als die winnaar komt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee begint al snel ook , want de winnaar gaat in de herfst een theathertour doen
Popstars had 2 vervelende elementen, Paay en Joling. Eentje is wegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:45 schreef Bos81 het volgende:
Niet dat ik nu opeens wel ga kijken, maar goed
Nou ja dat, maar voor dat aparte forum kwam het wel van pasquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik pas voor theaterbezoekje als die winnaar komt.
voor de show ook wel eigenlijk
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Is het mogelijk dat één of meerdere organen wegrotten
quote:
idd. snelle reactie van je in aanvraag dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat, maar voor dat aparte forum kwam het wel van pas
Dat beenquote:
Dat hele topic.quote:
Jaquote:
dat mysterie gedoe vond ik zo idioot. verplicht die gasten ook gewoon om zich bekend te maken als ze ruit liggen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Popstars had 2 vervelende elementen, Paay en Joling. Eentje is weg
En al die audities hoeft voor mij ook niet, ben wel benieuwd of ze weer 'mystery popstars' zullen doen, dat gaf de vorige serie toch wel wat extras. Was ook de eerste serie Popstars die ik gevolgd heb.
Ik heb niet eens gekekenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
dat mysterie gedoe vond ik zo idioot. verplicht die gasten ook gewoon om zich bekend te maken als ze ruit liggen.
O nu zit je dus aan van alles vastquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:03 schreef gomi het volgende:
tering wil ik net mijn wk pool invullen.
althans een van de
zit er een reglement hij van 6 pagina's tekst.
ik heb maar gewoon ingevuld zonder te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |