Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat een enge vent is het toch. Ook echt zo'n reus tussen al die Peruanen.

Inderdaad, zal sowieso hard geneukt worden door Bubbaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar die gaat het zwaar krijgen, of het nu Peru of VS wordt

Ook dat, maar het zou me ook niet verbazen als hij ineens dood gevonden wordtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, zal sowieso hard geneukt worden door Bubba

Natuurlijke selectie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook dat, maar het zou me ook niet verbazen als hij ineens dood gevonden wordt

quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:36 schreef gomi het volgende:
Samen zijn we sterk
Eendracht maakt machtig
Hoe een klein land groot kan zijn
Is dat niet prachtig
Nederland Oh Nederland
Jij bent een kampioen
Wij houden van Oranje
Om zijn daden en zijn doen
Straks als het rood wit blauw
Voor ons wordt gehesen
Dan zijn wij een groot gezin
Met goud zijn wij geprezen
Nederland Oh Nederland
Jij bent een kampioen
Wij houden van Oranje
Om zijn daden en zijn doen

Nou ja ik zal er ook geen traan om latenquote:

Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:38 schreef Bellatrix het volgende:
Die reclame...![]()
Net zo goed kan dansen als Beyonce, Lady Gaga...... of Jan Smit!
Verschrikkelijk.

doe ik eigenlijk sowieso niet bij mensen die ik niet kenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik zal er ook geen traan om laten

quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad, zal sowieso hard geneukt worden door Bubba

Okee, wel iemand met de nodige ervaring in het popcircuit.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:43 schreef ranja het volgende:
Simone Walraven komt in de jury bij Popstars in plaats van Patricia Paay

quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:43 schreef ranja het volgende:

Wie?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 21:43 schreef ranja het volgende:

kunnen we die niet ook meteen inruilen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:43 schreef ranja het volgende:

popstars?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is de eerste show die er aan komt, Hollands got talent of iets?

Presenteerde vroeger Countdown bij Veronicaquote:

checkte dr wiki netquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Presenteerde vroeger Countdown bij Veronica![]()
Sipi Walraven

en ze ging er vandoor met de zanger van Johnny Hates Jazzquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Presenteerde vroeger Countdown bij Veronica![]()
Sipi Walraven

Preciesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:48 schreef gomi het volgende:
[..]
checkte dr wiki net
Simone "Siepie" Walraven

Volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:48 schreef ranja het volgende:
[..]
en ze ging er vandoor met de zanger van Johnny Hates JazzOverigens zijn ze nog steeds bij elkaar geloof ik.

quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:50 schreef gomi het volgende:
[..]
welke show komt er binnenkort aan btw?
las je reactie net in dat aanvraag topic

ah k.dacht dat ze t over een gewone reclame hadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
My name is...
Wat Bella net zei, is wel met dansen maar toch een talenten iets

Nee begint al snel ook , want de winnaar gaat in de herfst een theathertour doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k.dacht dat ze t over een gewone reclame had

ik pas voor theaterbezoekje als die winnaar komt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee begint al snel ook , want de winnaar gaat in de herfst een theathertour doen

Popstars had 2 vervelende elementen, Paay en Joling. Eentje is wegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:45 schreef Bos81 het volgende:
Niet dat ik nu opeens wel ga kijken, maar goed

Nou ja dat, maar voor dat aparte forum kwam het wel van pasquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik pas voor theaterbezoekje als die winnaar komt.
voor de show ook wel eigenlijk

quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef Bellatrix het volgende:
Is het mogelijk dat één of meerdere organen wegrotten

quote:

idd. snelle reactie van je in aanvraag dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dat, maar voor dat aparte forum kwam het wel van pas

Dat beenquote:

Dat hele topic.quote:

Jaquote:

dat mysterie gedoe vond ik zo idioot. verplicht die gasten ook gewoon om zich bekend te maken als ze ruit liggen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:57 schreef ranja het volgende:
[..]
Popstars had 2 vervelende elementen, Paay en Joling. Eentje is weg
En al die audities hoeft voor mij ook niet, ben wel benieuwd of ze weer 'mystery popstars' zullen doen, dat gaf de vorige serie toch wel wat extras. Was ook de eerste serie Popstars die ik gevolgd heb.

Ik heb niet eens gekekenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:01 schreef gomi het volgende:
[..]
dat mysterie gedoe vond ik zo idioot. verplicht die gasten ook gewoon om zich bekend te maken als ze ruit liggen.

O nu zit je dus aan van alles vastquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:03 schreef gomi het volgende:
tering wil ik net mijn wk pool invullen.
althans een van de
zit er een reglement hij van 6 pagina's tekst.
ik heb maar gewoon ingevuld zonder te lezen

Normaal wil ik nog wel eens kijken, ik heb ook geen idee waarom ik hier niet naar keekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook niet. maar stond weleens aan
ik volg die shows eigenlijk nooit

Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yups.
en heb geen flauw idee van de puntentelling.
ik ga dus winnen

Omdat Joling, Paay, Mistery Popstar, enz..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Normaal wil ik nog wel eens kijken, ik heb ook geen idee waarom ik hier niet naar keek

hehe, je wist gewoon bij voorbaat al dat t bagger zou zijn qua kwaliteitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Normaal wil ik nog wel eens kijken, ik heb ook geen idee waarom ik hier niet naar keek

quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat Joling, Paay, Mistery Popstar, enz..

Mijn vooruitziende blikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, je wist gewoon bij voorbaat al dat t bagger zou zijn qua kwaliteit

zit nergens aan vast. is een pooltje van vrienden en kreeg vandaag de vraag een paar keer al waarom ik mijn voorspelling nog niet had doorgegeven. nu dus maar ff snel gedaanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je![]()
Maarwie weet waar je nu mee hebt toegestemd als je niet wint

quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
zit nergens aan vast. is een pooltje van vrienden en kreeg vandaag de vraag een paar keer al waarom ik mijn voorspelling nog niet had doorgegeven. nu dus maar ff snel gedaan

Mooi hoe je daar nog steeds mee kan zittenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
bron: wikipedia
Volgens X-Factor regels had Gordon Sumera dus helemaal niet weg mogen stemmen

IBENNY JONGE KUT, GE BENT WEER TERUG KAPOT JONGUUUUUUUUquote:

Bennyquote:

yeah, is er 1 die t altijd regelt. zal wel zijn hobby zijn ofzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Van vrienden, die hebben er dan nogal werk van gemaakt met die 6 pagina's, zou ze er even op aanspreken

Hoe die peruanen iemand zo in de schijnwerpers zetten zonder er ook maar enig belastend bewijs isquote:

quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, is er 1 die t altijd regelt. zal wel zijn hobby zijn ofzo
of gewoon tacktiek. niemand leest t gokt hij en wint hij dus. zit ws ergens een addertje onder t gras waardoor je meteen 1000 bonuspunten krijgt ofzo. en dat zal alleen hij weten omdat niemand t leest

Bella beerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IBENNY JONGE KUT, GE BENT WEER TERUG KAPOT JONGUUUUUUUU

whahaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, nog tips voor mijn volgende wk pool?
en hey benny btw

is dat hier zo anders dan tbh?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe die peruanen iemand zo in de schijnwerpers zetten zonder er ook maar enig belastend bewijs is

Nou het was natuurlijk wel zijn kamer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe die peruanen iemand zo in de schijnwerpers zetten zonder er ook maar enig belastend bewijs is

Maar daarmee is nog niet bewezen dat hij het ook echt is... al denk ik van welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou het was natuurlijk wel zijn kamer.

ach ik ken zaken hier in nl waar t net zo ging hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]ze hebben daar extra uitzendingen over zijn arrestatie

Natuurlijk niet, maar het is wél belastend materiaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daarmee is nog niet bewezen dat hij het ook echt is... al denk ik van wel

Ik vind afpersing van Beth Holloway eigenlijk al genoeg om hem weg te laten rotten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou het was natuurlijk wel zijn kamer.

yeah idd dat was ook echt zwaar ziekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind afpersing van Beth Holloway eigenlijk al genoeg om hem weg te laten rotten.
Ik bedoel of hij haar nu wel of niet vermoord heeft, het is gewoon ziek

Hey Kittykatquote:

Sowieso had hij allang vast moeten zittenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind afpersing van Beth Holloway eigenlijk al genoeg om hem weg te laten rotten.
Ik bedoel of hij haar nu wel of niet vermoord heeft, het is gewoon ziek

Hmm, dat vind ik wel iets anders...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ach ik ken zaken hier in nl waar t net zo ging hoor.
sander v stond ook al overal met foto en al zonder vonnis. holleeder net zo, het passageproces nu is alleen maar zo and so on

Dat zeker jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sowieso had hij allang vast moeten zitten

Weet ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
oh en waarom dan?
of t hele endtsra verhaal bv, zonder dat hij ergens voor veroordeeld was

Wat een freak.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had net zoiets raars in de trein..![]()
We waren bij de een-na-laatste halte voor mij.. komt er een 40+ man bij me zitten, en die gaat tegen me praten, ik geirriteerd mijn koptelefoon afdoen: WAT? en toen rook ik de alcohollucht al,
Nouja... hij vroeg dus of ik ook naar delfzijl ging, ik zo: nou..eh.. jaa(was de laatste halte dus).. hij zo: ik zit toch vaker met jou in de trein?
Ik heel droog: nou geen idee, die rotkoppen ban ik zo snel mogelijk uit...
ik koptelefoon weer op, met ene geirriteerde blik en: ewefhhfdjewdjcdsz mompelend..
gaat ie op mn knie tikken, en als ik iets haat , is het dat iemand aan me zit die ik niet ken...
vraagt ie: wat is dat?
ik: een mp3.., en wil je niet aan me zitten?
*doet koptelefoon op, pakt alvast telefoon en tikt 112 voor de zekerheid in..*
*verrekte mongol tikt weer op mijn knie*
ik: WIL JE AUB VAN ME AF BLIJVEN, ANDERS GEEF IK JE EEN SCHOP.. ik werd lichtelijk agressief....
verrekte mongol: wat is dat?
ik: hiermee bestuur ik de trein, nou goed?
verrekte mongol: KAN DAT?![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
tijdje stil.. zit niet aan me...
*verrekte mongol tikt op knie*
* ik haal uit, scheld een potje*
*verlaat trein, want ik ben op mijn halte...
zo snel mogelijk naar huis gelopen...brrrr
maar, ik had 'm gewaarschuwd!

ah k. ik ken een aantal van de mensen in die zaken en zaken uit t verleden. was imo vaak gewoon hetzelfde.quote:

quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik had net zoiets raars in de trein..![]()
We waren bij de een-na-laatste halte voor mij.. komt er een 40+ man bij me zitten, en die gaat tegen me praten, ik geirriteerd mijn koptelefoon afdoen: WAT? en toen rook ik de alcohollucht al,
Nouja... hij vroeg dus of ik ook naar delfzijl ging, ik zo: nou..eh.. jaa(was de laatste halte dus).. hij zo: ik zit toch vaker met jou in de trein?
Ik heel droog: nou geen idee, die rotkoppen ban ik zo snel mogelijk uit...
ik koptelefoon weer op, met ene geirriteerde blik en: ewefhhfdjewdjcdsz mompelend..
gaat ie op mn knie tikken, en als ik iets haat , is het dat iemand aan me zit die ik niet ken...
vraagt ie: wat is dat?
ik: een mp3.., en wil je niet aan me zitten?
*doet koptelefoon op, pakt alvast telefoon en tikt 112 voor de zekerheid in..*
*verrekte mongol tikt weer op mijn knie*
ik: WIL JE AUB VAN ME AF BLIJVEN, ANDERS GEEF IK JE EEN SCHOP.. ik werd lichtelijk agressief....
verrekte mongol: wat is dat?
ik: hiermee bestuur ik de trein, nou goed?
verrekte mongol: KAN DAT?![]()
Ik:![]()
![]()
![]()
tijdje stil.. zit niet aan me...
*verrekte mongol tikt op knie*
* ik haal uit, scheld een potje*
*verlaat trein, want ik ben op mijn halte...
zo snel mogelijk naar huis gelopen...brrrr
maar, ik had 'm gewaarschuwd!

Dat dan weer welquote:

Uiteraardquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:33 schreef PatriQue89 het volgende:
en nu verveel ik mij... geen reet op tv natuurlijk...

quote:

Hoef ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen mongool noemen, verdienen geen respect..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |