Normaal wil ik nog wel eens kijken, ik heb ook geen idee waarom ik hier niet naar keekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook niet. maar stond weleens aan
ik volg die shows eigenlijk nooit
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yups.
en heb geen flauw idee van de puntentelling.
ik ga dus winnen
Omdat Joling, Paay, Mistery Popstar, enz..quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Normaal wil ik nog wel eens kijken, ik heb ook geen idee waarom ik hier niet naar keek
hehe, je wist gewoon bij voorbaat al dat t bagger zou zijn qua kwaliteitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Normaal wil ik nog wel eens kijken, ik heb ook geen idee waarom ik hier niet naar keek
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat Joling, Paay, Mistery Popstar, enz..
Mijn vooruitziende blikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, je wist gewoon bij voorbaat al dat t bagger zou zijn qua kwaliteit
zit nergens aan vast. is een pooltje van vrienden en kreeg vandaag de vraag een paar keer al waarom ik mijn voorspelling nog niet had doorgegeven. nu dus maar ff snel gedaanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je![]()
Maarwie weet waar je nu mee hebt toegestemd als je niet wint
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:09 schreef gomi het volgende:
[..]
zit nergens aan vast. is een pooltje van vrienden en kreeg vandaag de vraag een paar keer al waarom ik mijn voorspelling nog niet had doorgegeven. nu dus maar ff snel gedaan
Mooi hoe je daar nog steeds mee kan zittenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
bron: wikipedia
Volgens X-Factor regels had Gordon Sumera dus helemaal niet weg mogen stemmen
IBENNY JONGE KUT, GE BENT WEER TERUG KAPOT JONGUUUUUUUUquote:
Bennyquote:
yeah, is er 1 die t altijd regelt. zal wel zijn hobby zijn ofzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Van vrienden, die hebben er dan nogal werk van gemaakt met die 6 pagina's, zou ze er even op aanspreken
Hoe die peruanen iemand zo in de schijnwerpers zetten zonder er ook maar enig belastend bewijs isquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, is er 1 die t altijd regelt. zal wel zijn hobby zijn ofzo
of gewoon tacktiek. niemand leest t gokt hij en wint hij dus. zit ws ergens een addertje onder t gras waardoor je meteen 1000 bonuspunten krijgt ofzo. en dat zal alleen hij weten omdat niemand t leest
Bella beerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IBENNY JONGE KUT, GE BENT WEER TERUG KAPOT JONGUUUUUUUU
whahaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, nog tips voor mijn volgende wk pool?
en hey benny btw
is dat hier zo anders dan tbh?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe die peruanen iemand zo in de schijnwerpers zetten zonder er ook maar enig belastend bewijs is
Nou het was natuurlijk wel zijn kamer.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe die peruanen iemand zo in de schijnwerpers zetten zonder er ook maar enig belastend bewijs is
Maar daarmee is nog niet bewezen dat hij het ook echt is... al denk ik van welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou het was natuurlijk wel zijn kamer.
ach ik ken zaken hier in nl waar t net zo ging hoor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
[..]ze hebben daar extra uitzendingen over zijn arrestatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |