Dat ook.quote:
quote:
* Vergrootglas erbij paktquote:
quote:
Jij moet blozen van een pijp?quote:
-enquote:
Tja het is maar hoe je alles leestquote:
quote:
bron: wikipediaquote:Dutch X Factor Trivia, disputes and controversies
In May 2010, X-Factor judge, and popular Dutch singer Gordon decided to vote off popular candidate Sumera Espinel Martinez when she landed in the Bottom Two, explaining that he did not like her facial expressions. She was a Dutch audience favourite. In the official X-Factor rules, the role of the jury is to ensure that any exceptional singing talents make it through, judging solely on the voice quality of the contesters. Gordon had voted off Sumera Espinel Martinez because he felt her facial expressions (he perceived them as being too arrogant) were not fitting for a potential winner. as his own personal judgment. This was in contradiction to the X Factor rules, because the jury may not vote anyone off because of their appearance.
Sumera countered Gordon's criticism, by explaining that she had been criticized for being too humble and a bit insecure, and so, that "[she had been asked] to be secure and confident, which is what [she] did."
Sumera Espinel Martinez had received a great majority of the votes, in comparison to her fellow Bottom Two contestant Kelvin. Gordon's voting off of Sumera heaved great controversy among viewers; various petitions were created boycotting the show, and criticizing its format. In an interview with Dutch newspaper De Telegraaf, Gordon was quoted as saying she was too Nederland 3 (meaning that she was too arrogant). An initial article about the controversy was published on the Dutch MSN, at first in a fairly neutral light, but later edited in Gordon's favor. [[1]]
Stuur een mail naar RTL, of ze het seizoen over kunnen doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
bron: wikipedia
Volgens X-Factor regels had Gordon Sumera dus helemaal niet weg mogen stemmen
Sowieso iemand wegstemmen om gezichtsuitdrukkinge of lichaamstaal. Dan was Jaap er in de 1e ronde al uitgegaan met zijn Quasimodo nek.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
bron: wikipedia
Volgens X-Factor regels had Gordon Sumera dus helemaal niet weg mogen stemmen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Stuur een mail naar RTL, of ze het seizoen over kunnen doen
Ik heb nog ff een stukje ge-highlight... De bedoeling is dus dat de jury er voor staat dat er geen zangtalenten weggestemd worden...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Gordon zal verder ook wel meer voorkeur voor Kelvin (was het toch?) gehad hebben, dat mensen er nog over miepen, een jurylid mag toch gewoon kiezen, al is het om de kleur van de schoenen
Ik ben het wel vaker niet eens geweest, hoort bij het spelletje
Als een jurylid een kandidaat eruit pleurt om irrelevante zaken dan is hij het niet waard om jurylid te zijn. Ik kan daar ook wle gaan zittenen zeggen: ja sorry kelvin ik vind je schaamhaar baard lelijk dus je bent eruit, sorry.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Gordon zal verder ook wel meer voorkeur voor Kelvin (was het toch?) gehad hebben, dat mensen er nog over miepen, een jurylid mag toch gewoon kiezen, al is het om de kleur van de schoenen
Ik ben het wel vaker niet eens geweest, hoort bij het spelletje
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb nog ff een stukje ge-highlight... De bedoeling is dus dat de jury er voor staat dat er geen zangtalenten weggestemd worden...
Eenschquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als een jurylid een kandidaat eruit pleurt om irrelevante zaken dan is hij het niet waard om jurylid te zijn. Ik kan daar ook wle gaan zittenen zeggen: ja sorry kelvin ik vind je schaamhaar baard lelijk dus je bent eruit, sorry.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als een jurylid een kandidaat eruit pleurt om irrelevante zaken dan is hij het niet waard om jurylid te zijn. Ik kan daar ook wle gaan zittenen zeggen: ja sorry kelvin ik vind je schaamhaar baard lelijk dus je bent eruit, sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |