Nu ineens niet meer?quote:
Hoezo , dat deed ik in XFA ook al niet hoorquote:
Het is natuurlijk ook een onzin'regel'.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 @ 16:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoezo , dat deed ik in XFA ook al niet hoor! Daar opende ik gewoon een topic voor de volgende vol was!
Nee dat niet maar weet niet precies wat al wel en wat al niet verteld mag worden, dingen die ik tot nu toe heb gezegd waren al bekend.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt over die layout een volledige geheimhoudingsplicht?
Ik volg dit topic dan maar gewoonquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee dat niet maar weet niet precies wat al wel en wat al niet verteld mag worden, dingen die ik tot nu toe heb gezegd waren al bekend.
Goed topicquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik volg dit topic dan maar gewoon
Thnx
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:54 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Dropstok, en dan mij proberen op mijn plaats te zetten.
Buk, doe je broek omlaag zodat ik je op je aars kan kletsen!!
c_aquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
Lekker tomatensoep eten straks
en ik denk vroeg naar bed
Kindersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:27 schreef PetervdK het volgende:
Guttegut, vervelen de kinders zich? En het is nog wel zo'n mooi weer buiten.
Ga gauw lekker buiten spelen....
O ja het is al avondquote:
Werkse Kittykatquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, eerst werkdeel erop zitten, gegeten, en opgefrist, nu naar de trein voor het tweede deel werken!
Tot later
Ook nog maar een paar minuutjesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:04 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja het is al avond![]()
Strand was heerlijk, BBQ ook
Ik niet verbrand, oudste begon rood te worden dus meteen weggegaan toenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook nog maar een paar minuutjes
Niet verbrand?
Gelukkigwij aten pistoletje-gezonde-rotzooi
Hoi Miauwquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik niet verbrand, oudste begon rood te worden dus meteen weggegaan toen![]()
Pisto met gezonde rotzooi is ook lekker.
Heb nog gedeelte voetbal gezien op groot scherm in een strandtent![]()
Nou ja tot de eigen kopbal die werd afgekeurd
Ja nou ja, ik had niet verwacht iets te zullen zien dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelukkig maar
ooooh, dus het leukstem gedeelte heb je gemist?
Ik heb nog steeds mijn internet niet terug op mijn mobiel, ga van de week even bellen dat ik mooi niet betaal voor internet zolang ze het niet kunnen leverenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
Hoi Kally!
jeetje wat een crisis Fokken op een mobiel. Het is bepaald geen Iphone...Maar zit lekker buiten met een wijntje
Leuke dag gehad?
Nja, het was een oefenwedstrijd dus het was sowieso niet echt bijzonder ofzoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik had niet verwacht iets te zullen zien dus
Nee oke, maar het blijft leukquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het was een oefenwedstrijd dus het was sowieso niet echt bijzonder ofzo
Die kleuters in de buurt gingen na de wedstrijd uit hun dak alsof we al wereldkampioen waren... dat was wel grappig om horenquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
g
[..]
Ik heb nog steeds mijn internet niet terug op mijn mobiel, ga van de week even bellen dat ik mooi niet betaal voor internet zolang ze het niet kunnen leveren![]()
Ik heb een heerijke dag gehad, jij ook?
Ik hoor hier nog steeds toetersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die kleuters in de buurt gingen na de wedstrijd uit hun dak alsof we al wereldkampioen waren... dat was wel grappig om horen
Eetzequote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]das irritant!
Ja leuke dag, al is het in Almeloooo. De bbq begint en mijn nichtjes ook dus tot later!
T-mobile toch? Je kan 2 maanden terug krijgenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:23 schreef Kally het volgende:
g
[..]
Ik heb nog steeds mijn internet niet terug op mijn mobiel, ga van de week even bellen dat ik mooi niet betaal voor internet zolang ze het niet kunnen leveren![]()
Ik heb een heerijke dag gehad, jij ook?
Dat lijkt me wel het minste jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
T-mobile toch? Je kan 2 maanden terug krijgen
http://www.nu.nl/internet(...)nsatie-t-mobile.html
Inderdaad.quote:
Wij zijn niet gaan BBQ'enquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie zijn nog meer aan het bbq-en (geweest)?
Ik had ook BBQquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:09 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie zijn nog meer aan het bbq-en (geweest)?
Vertel even inhoudelijk over de bbq.
* Joooo-pi begint:
Wij (vriendin en ik) hebben vlak voor het avondeten besloten te gaan bbq-en. Snel nog stokbrood en sausjes gehaald.
Zelf wat stokjes (kip, paprika en ui) met sate-marinade gemaakt.
verder:
ei-salade
hamburger
runderlapje (ff proberen of dat wat wordt)
nog stokjes met gehaktballetjes (kant en klaar)
Om het af te maken een lekker biertje (jupiler)
Ohja, aanvulling, we hebben zo'n elektrisch dingetje, vandaar dat we op het laatste moment kunnen beslissen
Een dansend zusje voor dit topic!quote:
quote:
Da's dus echt shit. Goed koelen, he!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had ook BBQ![]()
Ik heb net mijn knie gestoten, maar zo hard dat hij helemaal dik is, loop een beetje rot nu
Ja komt wel goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Da's dus echt shit. Goed koelen, he!
Hoe was de bbq verder?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja komt wel goed![]()
Ik had zelf sate gemaakt, hamburgers en shaslick, verder griekse salade en stokbrood natuurlijk![]()
Het was heerlijk
Ik heb electrisch, ik woon op een flat dus moet welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Hadden jullie ook elektrisch, of old-style houtskool?
Houtskoolquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:37 schreef Joooo-pi het volgende:
Hadden jullie ook elektrisch, of old-style houtskool?
Kanker ook?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Is altijd wel een mannendingetje
Lekker met vuur bezig
Ik persoonlijk vind het lekkerder met houtskoolquote:
Het heeft zeker z'n charme, maar het is niet zo praktischquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind het lekkerder met houtskool![]()
Maar ja om nu de bovenburen uit te walmen
Ja idd, zelfs appels geloof ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waar je allemaal kanker van kan krijgen
Dus dat, en aangezien ik zeer praktisch benquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het heeft zeker z'n charme, maar het is niet zo praktisch
quote:
Yoghurtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:
Het staat opquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou van Holland, kijken er meer mensen?
We hebben net de bbq opgeruimd en ik moet nog ff grasmaaienquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hou van Holland, kijken er meer mensen?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
We hebben net de bbq opgeruimd en ik moet nog ff grasmaaien
quote:
Ja was heerlijk en gezelligquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe was het strand, fijne dag gehad?
quote:
Ja lachen hequote:
Ik vind Persie steeds lelijker worden en Ruud knapper.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind Persie steeds lelijker worden en Ruud knapper.
Waarom staat die niet op 1?quote:
Ik vind ze beide niet echt topquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmm, misschien zijn er ook meer oudere vrouwen gevraagd, die kiezen meer voor Ruud dan broekie Persie natuurlijk.
quote:
quote:
Haha ja, heb die ook een lange tijd gehad.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey ik herken je nu pas door je andere avatar uit je profiel, stom toch dat je altijd eerder avatars meer onthoudt dan nicks
Of zoals Monique Smit zou zeggen: Yolanthe Cacao van de Kasberg.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Yolanthe Cabau van Kasberg? Die meid van Stekelenburg is niet de slimste?Kasberg?
quote:
D.-manquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haha ja, heb die ook een lange tijd gehad.
De meeste voetballers zijn dwergjesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat ie niet lekker genoeg is en een dwergje
Overmars was toen destijds nog best aantrekkelijk ondanks dat ie mini-midget isquote:
Nee hoor, heb je de film Inglourious Basterds gezien? Zij speelt een hoofdrol, Franse actrice Melanie Laurent.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wie het is, moet ik me erg schamen?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee hoor, heb je de film Inglourious Basterds gezien? Zij speelt een hoofdrol, Franse actrice Melanie Laurent.
Ooooo, ja dat is River Phoenix, acteur.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel je vorige avatar, die ik in je profiel kan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |