ik wou zeggen "nu al" maar het is al 2231quote:
Ik wilde ook zeggen nu al, en zie nu pas dat het al 22:30 is. WTF?? When did that happen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik wou zeggen "nu al" maar het is al 2231
Slaap lekker hertzielein!
Die dusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet die zeikmusical!
De film met Cate Blanchett
ze hadden wel wat groter gemogen ja, maar ik ga voor michaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:37 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind de MrGay foto's nie zo geweldig eigenlijk
Stomme witte onderbroekjes, maar ook gewoon onduidelijke foto's af en toe...
de vrijdag avonden gaan alijd vlugquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde ook zeggen nu al, en zie nu pas dat het al 22:30 is. WTF?? When did that happen?
jij doet mee aan n dragrace?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef Xiance het volgende:
zow... mix 'n match!
nu heb ik een leuk jurkje, me leuke schoenen, mooie sieraden die weer prima combineren met de schoeen, en een heel leuk petit tasje dat er uitsekend bij past
en als we een geel/blauw/groen/whatever jurkje kopen, past he er ook bij
Ja, zeker als je pas rond half 10 / 10 van sporten terug bentquote:
da's laat ja.. ik heb dan altijd t gevoel dat ik avond tekort komquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, zeker als je pas rond half 10 / 10 van sporten terug bent
Hm. Ervaring mee of gewoon een "tip" voor de jongen hierboven?quote:
Jammer van die oorbelquote:
Jammer van die grote plakplaat op z'n rug...quote:
Net wat ik zeg, dodelijk saaiquote:
Mwoah. Dit kan nog net. Z'n hand zit er ook voor, dus je kunt niet goed zien of het een enorme bos lang uitgegroeid haar is (quote:
quote:
Dat vind ik beide echt totaal niet ergquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jammer van die grote plakplaat op z'n rug...
Helemaal weg vind ik echt dodelijk lelijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:24 schreef wonderer het volgende:
Weghalen gaat alleen maar schuren, of je moet elke dag scheren.
Hangt er vanaf waar. Op http://www.accuweather.com/ kun je een hour by hour forecast bekijken.quote:
Dan moet je het maar niet doen, dan durf je niet meer naar jezelf in de spiegel te kijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal weg vind ik echt dodelijk lelijk.
Ik ben nogal visueel ingesteldquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je het maar niet doen, dan durf je niet meer naar jezelf in de spiegel te kijken
toen he net uit was met mijn ex, en ik echt last had van een gebroken hart, dan zette ik dat nummer echt volume voluit op.. HEERLIJK!quote:
helemaal kaal is engquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat was snelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:29 schreef Beach het volgende:
Ik moet maar eens gaan slapen voordat het fout gaat, welterusten.
Ja nou, ik knap sowieso onwijs af op een kerel met (een) oorbel(len).quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik beide echt totaal niet erg
Tenzij het zo'n pats blingknopje is
Of een eenhoorntattoo of iets dergelijk tokkies.
Alsof je met een puberjochie van 13 in bed ligtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nja die oorbellen, daar kan ik echt niet omheen kijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:41 schreef wonderer het volgende:
Ben ik nou de enige persoon die (bijna) niks van te voren uitsluit omdat er altijd een fijne uitzondering kan zijn die je dan misloopt?
blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:41 schreef wonderer het volgende:
Ben ik nou de enige persoon die (bijna) niks van te voren uitsluit omdat er altijd een fijne uitzondering kan zijn die je dan misloopt?
saved by the bell van de wekker ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:29 schreef Beach het volgende:
Ik moet maar eens gaan slapen voordat het fout gaat, welterusten.
Denk het niet hoor. Al heb jij vast ook dingen die je over het algemeen vaak minder mooi (nuancering ftwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:41 schreef wonderer het volgende:
Dus jij zegt... "gewoon die 13-jarige proberen, want misschien heb je gewoon de juiste nog niet gevonden en is er een heel volwassen puber die misschien wel perfect bij jou past"quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk het niet hoor. Al heb jij vast ook dingen die je over het algemeen vaak minder mooi (nuancering ftw) vindt. Enwat iemand nu zegt kan natuurlijk in een situatie dat je het tegenkomt ook nog veranderen. Principes zijn leuk, maar je weet het soms van tevoren niet.
Een koude douche nemen voor het slapen gaan en je kamer/huis af laten koelen door het hele gebeuren op de tocht te zetten tegen de avond aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:27 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb nauwelijks geslapen want ik werd telkens badend in het zweet wakker
Mijn keel maakt me bijna dood, maar ik kan niet bij de pijnstillers en het is allemaal vet zwaar
En waar ligt de grens?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou het het viel te verwachten dat iemand zoals jij het in het absurde zou trekken. Het ging hier toch overduidelijk niet over 13-jarige jongetjes, maar over oorbellen, tattoo's en andere uiterlijke kenmerken/versiersels.
oh poesje, wat aardig dat je me knap vind.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als schoonheid je enige talent is ga je je daar vanzelf naar gedragen.
Roeltje toch, je weet toch ook dat je niet lelijk bent?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:58 schreef Dosadi het volgende:
[..]
oh poesje, wat aardig dat je me knap vind.
Oh honey, I'm hideous, trust me.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Roeltje toch, je weet toch ook dat je niet lelijk bent?
tis niet meer hetzelfde sinds Mike... die ene amazing aanbieding naar het hiernamaals heeft aangenomen voor maar 98.99!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:14 schreef Keukenkast het volgende:
Tell Sell blijft geniaal. Ik blijf erbij.
Macaberquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:26 schreef Dosadi het volgende:
[..]
tis niet meer hetzelfde sinds Mike... die ene amazing aanbieding naar het hiernamaals heeft aangenomen voor maar 98.99!
Vind je? Ik vind het echt een verkrachting van een sterk nummer tbhquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:38 schreef TheVulture het volgende:
En die single van Jaap van X-Factor is me ook een leuke plaat
Weet ik veel waar de grens ligt. En ik kan niet voor wonderer praten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:57 schreef Dosadi het volgende:
[..]
En waar ligt de grens?
Nu meen ik me te herinneren dat Wonderer een in het verleden ook al iets te melden had over jonge jongetjes... met als redenering "er zitten ook heel volwassen pubers tussen hoor"
Jaap isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het echt een verkrachting van een sterk nummer tbh.
quote:
Was ie z'n ene oog kwijt, dat ze dat er zo ingezet hebben met photoshop?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo even mijn persoonlijke fetisj kenbaar maken. Jongens met krulletjes
[ afbeelding ]
Ja er is van alles mis mee, maar dat interesseert me geen flikker.
Hij is wel een beetje jong, niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo even mijn persoonlijke fetisj kenbaar maken. Jongens met krulletjes
[ afbeelding ]
Ja er is van alles mis mee, maar dat interesseert me geen flikker.
Sowieso is een modellenfoto beoordelen en keuren iets heel anders dan vanwege die kritiek een echte jongen niet de kans geven.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Al heb jij vast ook dingen die je over het algemeen vaak minder mooi (nuancering ftw) vindt. Enwat iemand nu zegt kan natuurlijk in een situatie dat je het tegenkomt ook nog veranderen. Principes zijn leuk, maar je weet het soms van tevoren niet.
Wat heb je nou aan een mooie alvleesklier?quote:
En dus mag je ze ook zo beoordelenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:11 schreef Keukenkast het volgende:
Ik kan me dus vrij weinig voorstellen bij die modellenfoto's, hoor.
Ze zijn wel geil of zo, maar dat is dan ook echt alles
Stukken vlees.
Niks, vandaar ook dequote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een mooie alvleesklier?
Ik ben dan ook heel lelijk van binnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er zelf ook van moet braken
Het wil allemaal naar buiten....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel lelijk van binnen
Ja maar dat sta ik natuurlijk niet toequote:
Dus jij bent de hele dag misselijk?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat sta ik natuurlijk niet toe
En straalt dat uit naar buiten of ben je daar supermodel?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel lelijk van binnen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:20 schreef Keukenkast het volgende:
Ik verdien van buiten én van binnen geen schoonheidsprijs
quote:
Dat mag je zelf bepalenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En straalt dat uit naar buiten of ben je daar supermodel?
Ik dacht al, wat ruik ik tochquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zo douchen, daarna ben ik ook een schoonheid [ afbeelding ].
Ik ben te jong om te verwelken, ik ben gewoon met niets begonnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nietBeide kanten beginnen te verwelken bij me!
Ik heb een vriendinnetje die Interpol praktisch aanbidt.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een vriendinnetje die Interpol praktisch aanbidt.
Heb je er zin in?
Interpol is best geniaal, dat weet ik. Maar ik ben nooit echt begonnen met ernaar luisterenquote:
Het is nooit te laat voor goeie muziekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Interpol is best geniaal, dat weet ik. Maar ik ben nooit echt begonnen met ernaar luisteren
En nu is het te laat.
Nee ik ben goed begonnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben te jong om te verwelken, ik ben gewoon met niets begonnen
Ik was een onwijs lief, witblond kindje ooitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik ben goed begonnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was ook blond als baby/peuter... daarna ben in getransformeerdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik was een onwijs lief, witblond kindje ooit![]()
Ik heb het uitbesteedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Boek voor Steef en mij ook een kaartje!
Een leuke penis = Leuk in bed?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Het probleem is dat je bij een jongen nooit van te voren weet of hij een beetje leuke penis heeft. Dus misschien heeft hij wel een leuke krullebol, mooie ogen en een lief karakter - maar kut in bed.
Als een jongen een kut in bed heeft dan zou ik toch wel even fronzenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Het probleem is dat je bij een jongen nooit van te voren weet of hij een beetje leuke penis heeft. Dus misschien heeft hij wel een leuke krullebol, mooie ogen en een lief karakter - maar kut in bed.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:47 schreef TheVulture het volgende:
Slechte seks kan een afknapper zijn... ik heb wel eens iemand gehad die dacht dat je piemels kon eten
Ga eens boodschappen doenquote:
Ooit. Pinkpop.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Over goeie muziek gesproken
Geweldige clip ook
Deze is ook zo mooiquote:
Ik heb ze live gezien in de 013... begon ie te huilen bij Bother...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja dit is meer wat Nicklebackerig he?
Al is de cd wel wat harder hoor.
Nou Stone Sour is voor de rest niet echt Sky Radioquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou niet zo van Nickleback. Ik vind sommige nummers wel leuk hoor.... maar... en dat 013 voorbeeld geeft het een beetje aan.... ik vind het wel wat erh Skyradio rock muziek.
Nee dat zei ik alquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Stone Sour is voor de rest niet echt Sky Radio
Ik vind Slipknot en Stone Sour wel steeds meer naar elkaar toe kruipen qua sound...logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat zei ik alDe rest van de cd is iiiiieeeets harder *LOL*
Maar ik dacht ff dat je NB had gezien, maar je bedoelde SS
Die ga ik heel snel aanleggenquote:
Volgens mij zit dat wel goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:18 schreef Ang3l het volgende:
Schiet eens op dan!
Ben benieuwd hoe music-compatible we zijn
Jij hebt gewoon zoveel bands in je lijst staan dat je met iedereen kliktquote:
Ik heb een vrij brede muzieksmaak jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon zoveel bands in je lijst staan dat je met iedereen klikt
Sterkte en veel plezierquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ben er vandoor! Ik ga met zo'n 50 familieleden een middag suffe dingen doen
Ik luister alleen harde rommel; dus ik waag het geeneens om last.fm aan te maken en te gaan vergelijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat ik met héél veel mensen compatible ben. Vooral met de extra leuke waarschijnlijk.
al een alternatief gevonden om niet te hoeven kreperen tijdens de 4daagse ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
Ben nog wel een beetje brak in mijn benen van wandeltocht/survival.Ben al de hele week niet wezen hardlopen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al een alternatief gevonden om niet te hoeven kreperen tijdens de 4daagse ?
wij zitten ook thuis, niet binnen maar wel thuis. Heb net ontbeten en voor de rest geen zin. Moet eigenlijk nog wel boodschappen deonquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:39 schreef Yurithemaster het volgende:
de vorige dagen vlogen we door de topic heen en nu gaat het traag als poep
ben ik de enige die saai binnen zit![]()
kan je niet online bestellen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wij zitten ook thuis, niet binnen maar wel thuis. Heb net ontbeten en voor de rest geen zin. Moet eigenlijk nog wel boodschappen deon
niet zo laat op zaterdag, dan komen ze pas maandag denk ik. Maar ik zal het nog even nakijken, en anders stuur ik R evenquote:
luie donder ben je ook hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niet zo laat op zaterdag, dan komen ze pas maandag denk ik. Maar ik zal het nog even nakijken, en anders stuur ik R even
ja natuurlijk, maar zijn (leen)auto staat voor de deur, de mijne in de parking.quote:
dan loop je ff een stukje of gaan jullie samenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maar zijn (leen)auto staat voor de deur, de mijne in de parking.
dat is niet decadent genoegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan loop je ff een stukje of gaan jullie samen
Jij kan tenminste blij kijken op een foto...wees daar trots op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:33 schreef Deceit het volgende:
wat een blije kop eigenlijk, heb je nog een versie dat ie veel kleiner is?
onweerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:23 schreef wonderer het volgende:
Keihard onweer om zes uur 's morgens. Ik sliep net drie uur
hijs niet aardig/leuk genoeg?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
wilt iemand m cutten dat die rechter jongen eraf gaat en die meid voor een stuk en iets kleiner maken?
ik heb geen idee hoe namelijk
jawel is een vriend, maar hijs zo groot de foto dan,quote:
denk het nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:43 schreef Deceit het volgende:
en gaan jullie nog wat doen vanaaf?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
jawel is een vriend, maar hijs zo groot de foto dan,
haha stuart, heb je nog een maatje groter dan die kleinste? zeg maar tussenin de grootste en kleinste, das de perfecte maat
* voorspelt een voorspelbare reactiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:57 schreef Deceit het volgende:
dankje dankje, hoe kan ik je bedanken?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* voorspelt een voorspelbare reactie
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:57 schreef Deceit het volgende:
dankje dankje, hoe kan ik je bedanken?
dan doe je t in een PMquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja anders krijg ik weer zo'n slechte naam.
Daar krijg ik helemaal een slechte naam van.quote:
Jij wint toch qua bruin zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:24 schreef Deceit het volgende:
heb je een foto van je bruinheid
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:24 schreef Deceit het volgende:
heb je een foto van je bruinheid
ja leuk 2 homo's die ruzien in de supermarket, bovendien hou ik niet van dat soort dingen. En hij is al gegaan, onder de belofte dat ik het eten zou betalen vanavondquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan loop je ff een stukje of gaan jullie samen
quote:
ik houd ook niet van sommige dingen maar doe ze tochquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja leuk 2 homo's die ruzien in de supermarket, bovendien hou ik niet van dat soort dingen.
voor wat hoort watquote:En hij is al gegaan, onder de belofte dat ik het eten zou betalen vanavond
en hoever is het lopen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik loop elka dag van en naar mijn de parking
als je maar genoeg aflaten betaald kom je ook in de hemelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja leuk 2 homo's die ruzien in de supermarket, bovendien hou ik niet van dat soort dingen. En hij is al gegaan, onder de belofte dat ik het eten zou betalen vanavond
Geen Segway daarvoor bij huis staan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik loop elka dag van en naar mijn de parking
ja ik ben soms wel liefquote:
weet ik veel, paar minuten, als ik niemand tegen komquote:
goed voor je bewegingquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet ik veel, paar minuten, als ik niemand tegen kom
segwayquote:
ik ben zo lief dus dat is niet nodigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je maar genoeg aflaten betaald kom je ook in de hemel![]()
Die is hier in New Hampshire uitgevonden, hoe cool is dat?quote:
zijn ze daar wel een beetje betaalbaar dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is hier in New Hampshire uitgevonden, hoe cool is dat?
Dat zijn tags. Bij Twitter geef je die aan met een # zodat vergelijkbare berichten met tags zijn terug te vinden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:28 schreef creno het volgende:
wat is er met die #hekjes ?
en waarom is dat specifiek iets van twitter ?
Oeh, waarover?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:44 schreef Deceit het volgende:
ja ik wil een rel
Geen idee. Er rijdt er wel eentje in de buurt hier, erg grappig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:10 schreef Peter het volgende:
[..]
zijn ze daar wel een beetje betaalbaar dan?
weekje, je zou t moeten bijhoudenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoelang gaat bruinheid-door-de-zon eigenlijk mee?
Te kort.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoelang gaat bruinheid-door-de-zon eigenlijk mee?
jillz wil ook een graantje meepikken van het wkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:08 schreef creno het volgende:
Hee Vult, heb jij al de petitie ondertekend dat voetballers weer gewoon hun shirt uit mogen trekken na een doelpunt ?
http://www.rtl.nl/program(...)esfootball/index.xml
ik zweer bij zonnebankenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh... maar dat is ook afhankelijk van het weer.
gewoon morgen terug in de zonquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh... maar dat is ook afhankelijk van het weer.
Zijn we weer een illusie armer, het komt van de blootrooster.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een natuurlijk tintje had
ik ben getint wel ja, maar ik kom dan zo chineserig over, meer geelbruinquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een natuurlijk tintje had
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:46 schreef Deceit het volgende:
ik heb volgende week zondag een date whoehoehoehoe
Hangt van de leeftijd af.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja ik ga lekker daten, jij doet dat nooit?
NetSphere?quote:
en als ze buiten de leeftijdscategorie vallen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hangt van de leeftijd af.
In before Vlarp.
alsnog met sjm ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja ik ga lekker daten, jij doet dat nooit?
Er werkt wel iets leuk nieuws achter de bar in Bliss. Maar het zal wel te mannelijk voor je zijnquote:
Foto?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er werkt wel iets leuk nieuws achter de bar in Bliss. Maar het zal wel te mannelijk voor je zijn
Leuke barmannen??? waar is dat?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er werkt wel iets leuk nieuws achter de bar in Bliss. Maar het zal wel te mannelijk voor je zijn
En waar ligt Bliss????quote:
Mja, tot het bloeden ophield.quote:
Volgende keer toch maar eens gaan stappen als ik daar benquote:
Oeh, tofquote:Op zondag 6 juni 2010 01:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom hier niet?quote:
Jup, Limburgquote:Op zondag 6 juni 2010 11:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
waar is hier? ik ga toch naar belgie vandaag, dus hoop dat je zuidelijk woont
Je kunt ook gewoon in de middag even langs lopen bij Entree of Bliss ...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oeh, tof. Als Remon nou eens terugmaild
.
Zijn ze 's middags open?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon in de middag even langs lopen bij Entree of Bliss ...
Entree (de lunch zaak van Remon) is vanaf 11 uur open, tot een uur of 5. Bliss is vanaf 4 uur open.quote:
quote:
Ik zou even naar Buienradar kijken, het blijft niet alleen bewolkt vanmiddagquote:Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
Juist fijn dat het bewolkt is; is het niet zo warm als gister.
Thx.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Entree (de lunch zaak van Remon) is vanaf 11 uur open, tot een uur of 5. Bliss is vanaf 4 uur open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |