quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:46 schreef Deceit het volgende:
ik heb volgende week zondag een date whoehoehoehoe
Hangt van de leeftijd af.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja ik ga lekker daten, jij doet dat nooit?
NetSphere?quote:
en als ze buiten de leeftijdscategorie vallen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hangt van de leeftijd af.
In before Vlarp.
alsnog met sjm ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja ik ga lekker daten, jij doet dat nooit?
Er werkt wel iets leuk nieuws achter de bar in Bliss. Maar het zal wel te mannelijk voor je zijnquote:
Foto?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er werkt wel iets leuk nieuws achter de bar in Bliss. Maar het zal wel te mannelijk voor je zijn
Leuke barmannen??? waar is dat?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er werkt wel iets leuk nieuws achter de bar in Bliss. Maar het zal wel te mannelijk voor je zijn
En waar ligt Bliss????quote:
Mja, tot het bloeden ophield.quote:
Volgende keer toch maar eens gaan stappen als ik daar benquote:
Oeh, tofquote:Op zondag 6 juni 2010 01:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Waarom hier niet?quote:
Jup, Limburgquote:Op zondag 6 juni 2010 11:37 schreef Deceit het volgende:
[..]
waar is hier? ik ga toch naar belgie vandaag, dus hoop dat je zuidelijk woont
Je kunt ook gewoon in de middag even langs lopen bij Entree of Bliss ...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oeh, tof. Als Remon nou eens terugmaild
.
Zijn ze 's middags open?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon in de middag even langs lopen bij Entree of Bliss ...
Entree (de lunch zaak van Remon) is vanaf 11 uur open, tot een uur of 5. Bliss is vanaf 4 uur open.quote:
quote:
Ik zou even naar Buienradar kijken, het blijft niet alleen bewolkt vanmiddagquote:Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
Juist fijn dat het bewolkt is; is het niet zo warm als gister.
Thx.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Entree (de lunch zaak van Remon) is vanaf 11 uur open, tot een uur of 5. Bliss is vanaf 4 uur open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |