Ja nou, ik knap sowieso onwijs af op een kerel met (een) oorbel(len).quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik beide echt totaal niet erg
Tenzij het zo'n pats blingknopje is
Of een eenhoorntattoo of iets dergelijk tokkies.
Alsof je met een puberjochie van 13 in bed ligtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal weg vind ik echt dodelijk lelijk.
Nja die oorbellen, daar kan ik echt niet omheen kijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:41 schreef wonderer het volgende:
Ben ik nou de enige persoon die (bijna) niks van te voren uitsluit omdat er altijd een fijne uitzondering kan zijn die je dan misloopt?
blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:41 schreef wonderer het volgende:
Ben ik nou de enige persoon die (bijna) niks van te voren uitsluit omdat er altijd een fijne uitzondering kan zijn die je dan misloopt?
saved by the bell van de wekker ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:29 schreef Beach het volgende:
Ik moet maar eens gaan slapen voordat het fout gaat, welterusten.
Denk het niet hoor. Al heb jij vast ook dingen die je over het algemeen vaak minder mooi (nuancering ftwquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:41 schreef wonderer het volgende:
Dus jij zegt... "gewoon die 13-jarige proberen, want misschien heb je gewoon de juiste nog niet gevonden en is er een heel volwassen puber die misschien wel perfect bij jou past"quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Denk het niet hoor. Al heb jij vast ook dingen die je over het algemeen vaak minder mooi (nuancering ftw) vindt. Enwat iemand nu zegt kan natuurlijk in een situatie dat je het tegenkomt ook nog veranderen. Principes zijn leuk, maar je weet het soms van tevoren niet.
Een koude douche nemen voor het slapen gaan en je kamer/huis af laten koelen door het hele gebeuren op de tocht te zetten tegen de avond aan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:27 schreef Keukenkast het volgende:
Ik heb nauwelijks geslapen want ik werd telkens badend in het zweet wakker
Mijn keel maakt me bijna dood, maar ik kan niet bij de pijnstillers en het is allemaal vet zwaar
En waar ligt de grens?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou het het viel te verwachten dat iemand zoals jij het in het absurde zou trekken. Het ging hier toch overduidelijk niet over 13-jarige jongetjes, maar over oorbellen, tattoo's en andere uiterlijke kenmerken/versiersels.
oh poesje, wat aardig dat je me knap vind.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Als schoonheid je enige talent is ga je je daar vanzelf naar gedragen.
Roeltje toch, je weet toch ook dat je niet lelijk bent?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:58 schreef Dosadi het volgende:
[..]
oh poesje, wat aardig dat je me knap vind.
Oh honey, I'm hideous, trust me.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Roeltje toch, je weet toch ook dat je niet lelijk bent?
tis niet meer hetzelfde sinds Mike... die ene amazing aanbieding naar het hiernamaals heeft aangenomen voor maar 98.99!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:14 schreef Keukenkast het volgende:
Tell Sell blijft geniaal. Ik blijf erbij.
Macaberquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:26 schreef Dosadi het volgende:
[..]
tis niet meer hetzelfde sinds Mike... die ene amazing aanbieding naar het hiernamaals heeft aangenomen voor maar 98.99!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |