zijn ze daar wel een beetje betaalbaar dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is hier in New Hampshire uitgevonden, hoe cool is dat?
Dat zijn tags. Bij Twitter geef je die aan met een # zodat vergelijkbare berichten met tags zijn terug te vinden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:28 schreef creno het volgende:
wat is er met die #hekjes ?
en waarom is dat specifiek iets van twitter ?
Oeh, waarover?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:44 schreef Deceit het volgende:
ja ik wil een rel
Geen idee. Er rijdt er wel eentje in de buurt hier, erg grappig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:10 schreef Peter het volgende:
[..]
zijn ze daar wel een beetje betaalbaar dan?
weekje, je zou t moeten bijhoudenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoelang gaat bruinheid-door-de-zon eigenlijk mee?
Te kort.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoelang gaat bruinheid-door-de-zon eigenlijk mee?
jillz wil ook een graantje meepikken van het wkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:08 schreef creno het volgende:
Hee Vult, heb jij al de petitie ondertekend dat voetballers weer gewoon hun shirt uit mogen trekken na een doelpunt ?
http://www.rtl.nl/program(...)esfootball/index.xml
ik zweer bij zonnebankenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh... maar dat is ook afhankelijk van het weer.
gewoon morgen terug in de zonquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh... maar dat is ook afhankelijk van het weer.
Zijn we weer een illusie armer, het komt van de blootrooster.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een natuurlijk tintje had
ik ben getint wel ja, maar ik kom dan zo chineserig over, meer geelbruinquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een natuurlijk tintje had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |