Jij wint toch qua bruin zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:24 schreef Deceit het volgende:
heb je een foto van je bruinheid
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:24 schreef Deceit het volgende:
heb je een foto van je bruinheid
ja leuk 2 homo's die ruzien in de supermarket, bovendien hou ik niet van dat soort dingen. En hij is al gegaan, onder de belofte dat ik het eten zou betalen vanavondquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan loop je ff een stukje of gaan jullie samen
quote:
ik houd ook niet van sommige dingen maar doe ze tochquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja leuk 2 homo's die ruzien in de supermarket, bovendien hou ik niet van dat soort dingen.
voor wat hoort watquote:En hij is al gegaan, onder de belofte dat ik het eten zou betalen vanavond
en hoever is het lopen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik loop elka dag van en naar mijn de parking
als je maar genoeg aflaten betaald kom je ook in de hemelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja leuk 2 homo's die ruzien in de supermarket, bovendien hou ik niet van dat soort dingen. En hij is al gegaan, onder de belofte dat ik het eten zou betalen vanavond
Geen Segway daarvoor bij huis staan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik loop elka dag van en naar mijn de parking
ja ik ben soms wel liefquote:
weet ik veel, paar minuten, als ik niemand tegen komquote:
goed voor je bewegingquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
weet ik veel, paar minuten, als ik niemand tegen kom
segwayquote:
ik ben zo lief dus dat is niet nodigquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je maar genoeg aflaten betaald kom je ook in de hemel![]()
Die is hier in New Hampshire uitgevonden, hoe cool is dat?quote:
zijn ze daar wel een beetje betaalbaar dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is hier in New Hampshire uitgevonden, hoe cool is dat?
Dat zijn tags. Bij Twitter geef je die aan met een # zodat vergelijkbare berichten met tags zijn terug te vinden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:28 schreef creno het volgende:
wat is er met die #hekjes ?
en waarom is dat specifiek iets van twitter ?
Oeh, waarover?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:44 schreef Deceit het volgende:
ja ik wil een rel
Geen idee. Er rijdt er wel eentje in de buurt hier, erg grappig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:10 schreef Peter het volgende:
[..]
zijn ze daar wel een beetje betaalbaar dan?
weekje, je zou t moeten bijhoudenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoelang gaat bruinheid-door-de-zon eigenlijk mee?
Te kort.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Hoelang gaat bruinheid-door-de-zon eigenlijk mee?
jillz wil ook een graantje meepikken van het wkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:08 schreef creno het volgende:
Hee Vult, heb jij al de petitie ondertekend dat voetballers weer gewoon hun shirt uit mogen trekken na een doelpunt ?
http://www.rtl.nl/program(...)esfootball/index.xml
ik zweer bij zonnebankenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh... maar dat is ook afhankelijk van het weer.
gewoon morgen terug in de zonquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oh... maar dat is ook afhankelijk van het weer.
Zijn we weer een illusie armer, het komt van de blootrooster.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een natuurlijk tintje had
ik ben getint wel ja, maar ik kom dan zo chineserig over, meer geelbruinquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik dacht dat jij een natuurlijk tintje had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |