Ik luister alleen harde rommel; dus ik waag het geeneens om last.fm aan te maken en te gaan vergelijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk niet dat ik met héél veel mensen compatible ben. Vooral met de extra leuke waarschijnlijk.
al een alternatief gevonden om niet te hoeven kreperen tijdens de 4daagse ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:02 schreef mike_hunt het volgende:
Ben nog wel een beetje brak in mijn benen van wandeltocht/survival.Ben al de hele week niet wezen hardlopen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al een alternatief gevonden om niet te hoeven kreperen tijdens de 4daagse ?
wij zitten ook thuis, niet binnen maar wel thuis. Heb net ontbeten en voor de rest geen zin. Moet eigenlijk nog wel boodschappen deonquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:39 schreef Yurithemaster het volgende:
de vorige dagen vlogen we door de topic heen en nu gaat het traag als poep
ben ik de enige die saai binnen zit![]()
kan je niet online bestellen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wij zitten ook thuis, niet binnen maar wel thuis. Heb net ontbeten en voor de rest geen zin. Moet eigenlijk nog wel boodschappen deon
niet zo laat op zaterdag, dan komen ze pas maandag denk ik. Maar ik zal het nog even nakijken, en anders stuur ik R evenquote:
luie donder ben je ook hequote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:42 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niet zo laat op zaterdag, dan komen ze pas maandag denk ik. Maar ik zal het nog even nakijken, en anders stuur ik R even
ja natuurlijk, maar zijn (leen)auto staat voor de deur, de mijne in de parking.quote:
dan loop je ff een stukje of gaan jullie samenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja natuurlijk, maar zijn (leen)auto staat voor de deur, de mijne in de parking.
dat is niet decadent genoegquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan loop je ff een stukje of gaan jullie samen
Jij kan tenminste blij kijken op een foto...wees daar trots op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:33 schreef Deceit het volgende:
wat een blije kop eigenlijk, heb je nog een versie dat ie veel kleiner is?
onweerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:23 schreef wonderer het volgende:
Keihard onweer om zes uur 's morgens. Ik sliep net drie uur
hijs niet aardig/leuk genoeg?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:23 schreef Deceit het volgende:
[ afbeelding ]
wilt iemand m cutten dat die rechter jongen eraf gaat en die meid voor een stuk en iets kleiner maken?
ik heb geen idee hoe namelijk
jawel is een vriend, maar hijs zo groot de foto dan,quote:
denk het nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:43 schreef Deceit het volgende:
en gaan jullie nog wat doen vanaaf?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
jawel is een vriend, maar hijs zo groot de foto dan,
haha stuart, heb je nog een maatje groter dan die kleinste? zeg maar tussenin de grootste en kleinste, das de perfecte maat
* voorspelt een voorspelbare reactiequote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:57 schreef Deceit het volgende:
dankje dankje, hoe kan ik je bedanken?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* voorspelt een voorspelbare reactie
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:57 schreef Deceit het volgende:
dankje dankje, hoe kan ik je bedanken?
dan doe je t in een PMquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja anders krijg ik weer zo'n slechte naam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |