Dat mag je zelf bepalenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En straalt dat uit naar buiten of ben je daar supermodel?
Ik dacht al, wat ruik ik tochquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga zo douchen, daarna ben ik ook een schoonheid [ afbeelding ].
Ik ben te jong om te verwelken, ik ben gewoon met niets begonnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook nietBeide kanten beginnen te verwelken bij me!
Ik heb een vriendinnetje die Interpol praktisch aanbidt.quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:30 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik heb een vriendinnetje die Interpol praktisch aanbidt.
Heb je er zin in?
Interpol is best geniaal, dat weet ik. Maar ik ben nooit echt begonnen met ernaar luisterenquote:
Het is nooit te laat voor goeie muziekquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:32 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Interpol is best geniaal, dat weet ik. Maar ik ben nooit echt begonnen met ernaar luisteren
En nu is het te laat.
Nee ik ben goed begonnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben te jong om te verwelken, ik ben gewoon met niets begonnen
Ik was een onwijs lief, witblond kindje ooitquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik ben goed begonnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik was ook blond als baby/peuter... daarna ben in getransformeerdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:34 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik was een onwijs lief, witblond kindje ooit![]()
Ik heb het uitbesteedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Boek voor Steef en mij ook een kaartje!
Een leuke penis = Leuk in bed?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Het probleem is dat je bij een jongen nooit van te voren weet of hij een beetje leuke penis heeft. Dus misschien heeft hij wel een leuke krullebol, mooie ogen en een lief karakter - maar kut in bed.
Als een jongen een kut in bed heeft dan zou ik toch wel even fronzenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:40 schreef Great.Expectations het volgende:
Het probleem is dat je bij een jongen nooit van te voren weet of hij een beetje leuke penis heeft. Dus misschien heeft hij wel een leuke krullebol, mooie ogen en een lief karakter - maar kut in bed.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:47 schreef TheVulture het volgende:
Slechte seks kan een afknapper zijn... ik heb wel eens iemand gehad die dacht dat je piemels kon eten
Ga eens boodschappen doenquote:
Ooit. Pinkpop.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Over goeie muziek gesproken
Geweldige clip ook
Deze is ook zo mooiquote:
Ik heb ze live gezien in de 013... begon ie te huilen bij Bother...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:01 schreef Ang3l het volgende:
Ja dit is meer wat Nicklebackerig he?
Al is de cd wel wat harder hoor.
Nou Stone Sour is voor de rest niet echt Sky Radioquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik hou niet zo van Nickleback. Ik vind sommige nummers wel leuk hoor.... maar... en dat 013 voorbeeld geeft het een beetje aan.... ik vind het wel wat erh Skyradio rock muziek.
Nee dat zei ik alquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Stone Sour is voor de rest niet echt Sky Radio
Ik vind Slipknot en Stone Sour wel steeds meer naar elkaar toe kruipen qua sound...logisch natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat zei ik alDe rest van de cd is iiiiieeeets harder *LOL*
Maar ik dacht ff dat je NB had gezien, maar je bedoelde SS
Die ga ik heel snel aanleggenquote:
Volgens mij zit dat wel goedquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:18 schreef Ang3l het volgende:
Schiet eens op dan!
Ben benieuwd hoe music-compatible we zijn
Jij hebt gewoon zoveel bands in je lijst staan dat je met iedereen kliktquote:
Ik heb een vrij brede muzieksmaak jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon zoveel bands in je lijst staan dat je met iedereen klikt
Sterkte en veel plezierquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ben er vandoor! Ik ga met zo'n 50 familieleden een middag suffe dingen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |