Vind je? Ik vind het echt een verkrachting van een sterk nummer tbhquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:38 schreef TheVulture het volgende:
En die single van Jaap van X-Factor is me ook een leuke plaat
Weet ik veel waar de grens ligt. En ik kan niet voor wonderer praten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:57 schreef Dosadi het volgende:
[..]
En waar ligt de grens?
Nu meen ik me te herinneren dat Wonderer een in het verleden ook al iets te melden had over jonge jongetjes... met als redenering "er zitten ook heel volwassen pubers tussen hoor"
Jaap isquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het echt een verkrachting van een sterk nummer tbh.
quote:
Was ie z'n ene oog kwijt, dat ze dat er zo ingezet hebben met photoshop?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo even mijn persoonlijke fetisj kenbaar maken. Jongens met krulletjes
[ afbeelding ]
Ja er is van alles mis mee, maar dat interesseert me geen flikker.
Hij is wel een beetje jong, niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo even mijn persoonlijke fetisj kenbaar maken. Jongens met krulletjes
[ afbeelding ]
Ja er is van alles mis mee, maar dat interesseert me geen flikker.
Sowieso is een modellenfoto beoordelen en keuren iets heel anders dan vanwege die kritiek een echte jongen niet de kans geven.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk het niet hoor. Al heb jij vast ook dingen die je over het algemeen vaak minder mooi (nuancering ftw) vindt. Enwat iemand nu zegt kan natuurlijk in een situatie dat je het tegenkomt ook nog veranderen. Principes zijn leuk, maar je weet het soms van tevoren niet.
Wat heb je nou aan een mooie alvleesklier?quote:
En dus mag je ze ook zo beoordelenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:11 schreef Keukenkast het volgende:
Ik kan me dus vrij weinig voorstellen bij die modellenfoto's, hoor.
Ze zijn wel geil of zo, maar dat is dan ook echt alles
Stukken vlees.
Niks, vandaar ook dequote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan een mooie alvleesklier?
Ik ben dan ook heel lelijk van binnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er zelf ook van moet braken
Het wil allemaal naar buiten....quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel lelijk van binnen
Ja maar dat sta ik natuurlijk niet toequote:
Dus jij bent de hele dag misselijk?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar dat sta ik natuurlijk niet toe
En straalt dat uit naar buiten of ben je daar supermodel?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel lelijk van binnen
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:20 schreef Keukenkast het volgende:
Ik verdien van buiten én van binnen geen schoonheidsprijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |