Jammer van die grote plakplaat op z'n rug...quote:
Net wat ik zeg, dodelijk saaiquote:
Mwoah. Dit kan nog net. Z'n hand zit er ook voor, dus je kunt niet goed zien of het een enorme bos lang uitgegroeid haar is (quote:
quote:
Dat vind ik beide echt totaal niet ergquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jammer van die grote plakplaat op z'n rug...
Helemaal weg vind ik echt dodelijk lelijk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:24 schreef wonderer het volgende:
Weghalen gaat alleen maar schuren, of je moet elke dag scheren.
Hangt er vanaf waar. Op http://www.accuweather.com/ kun je een hour by hour forecast bekijken.quote:
Dan moet je het maar niet doen, dan durf je niet meer naar jezelf in de spiegel te kijkenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal weg vind ik echt dodelijk lelijk.
Ik ben nogal visueel ingesteldquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je het maar niet doen, dan durf je niet meer naar jezelf in de spiegel te kijken
toen he net uit was met mijn ex, en ik echt last had van een gebroken hart, dan zette ik dat nummer echt volume voluit op.. HEERLIJK!quote:
helemaal kaal is engquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helemaal weg vind ik echt dodelijk lelijk.
dat was snelquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:29 schreef Beach het volgende:
Ik moet maar eens gaan slapen voordat het fout gaat, welterusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |