#12,5quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
Benny doet net zoals de Amerikanen, negeert de 13 gewoon.
Precies jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
Benny doet net zoals de Amerikanen, negeert de 13 gewoon.
Jooooooo-pi!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Hallo allemaal
Sta ff bij de snackbar te wachten
Joooopiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Hallo allemaal
Sta ff bij de snackbar te wachten
quote:
Dat had ik nou niet verwacht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef Marlalala het volgende:
Gues what .....
Joran van der Sloot ontkent moord
In before Peter R. de Vriesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef Marlalala het volgende:
Gues what .....
Dat wisten we allangquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef Marlalala het volgende:
Gues what .....
Guilty until proven innocentquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
In Peru zijn ze niet zo makkelijk als hier in Nederland... beetje bewijs is daar genoeg
Pheno pheno pheno. Niet zo verbitterd. Al zou ik dat ook zijn als ik al vanaf 2002 op FOK! zat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:00 schreef Pheno het volgende:
Joran die ontkent en Benny die fouten maakt in de TT, what else is new?
Kijk, hij is wel slim. Vies.... al zou hij de bak in gaan, hij wordt daar gewoon koning.quote:Joran heeft vrijdagochtend in de Chileense hoofdstad een verklaring afgelegd in het Spaans, dat hij volgens de politie vloeiend spreekt.
Zo vaak komt dat toch niet voor?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:00 schreef Pheno het volgende:
Joran die ontkent en Benny die fouten maakt in de TT, what else is new?
Waarom? D. is al van een ouder jaartje hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pheno pheno pheno. Niet zo verbitterd. Al zou ik dat ook zijn als ik al vanaf 2002 op FOK! zat.
Ik vraag het me af hahahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk, hij is wel slim. Vies.... al zou hij de bak in gaan, hij wordt daar gewoon koning.
Over de kontenparadequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk, hij is wel slim. Vies.... al zou hij de bak in gaan, hij wordt daar gewoon koning.
Ik vrees het wel.quote:
D.?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? D. is al van een ouder jaartje hoor
Waarom betrek je mij er nou in?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? D. is al van een ouder jaartje hoor
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:05 schreef Pheno het volgende:
D. staat dan ook voor Danny.
Verdeel en heerstechniekquote:
Lijkt me verschrikkelijk.quote:
Ik denk het niet, die gast heeft en geld en kan prima bluffen. In elke gevangenis red je het dan wel, zeker in zo'n corrupt iets als een bak in Peru.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahahahaaha dát bedoelde ik! Maar dan is hij wel degen die moet bukken
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zoiets?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik heb niks verstopt, althans niet opzettelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:11 schreef D. het volgende:
Of Kally heeft dat, maar die heeft het 'verstopt'
Je hebt toch echt in je profiel staan dat je postaantal verstopt is, en dat zijn geen standaard instellingenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb niks verstopt, althans niet opzettelijk
NEEEquote:
Jij ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt toch echt in je profiel staan dat je postaantal verstopt is, en dat zijn geen standaard instellingen
Die van mij zijn best laag natuurlijk, want als ik 8,5 jaar 69 posts per dag had gehad zat ik nu op 215Kquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet die van jou niet... maar het zal best
Ze werd lid in de Popstars-periode
Scheelt ook niet veelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Die van mij zijn best laag natuurlijk, want als ik 8,5 jaar 69 posts per dag had gehad zat ik nu op 215K
Ik ben niet zo op de top e.d. aan het letten, of op postaantallenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
klopt
Maar mij kun je terugvinden in de top 500, dus helemaal verstoppen lukt niet
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de top e.d. aan het letten, of op postaantallen
Ik let er wel op, want nummertjes, ik pas alleen mijn postgedrag er niet op aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens zoveelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, in dat geval heb je gelijk
Ach, in 6 weken kun je het inhalen
Ben hier al sinds 2004! Heb alleen een ander account gepakt om Interpol te slim af te zijn.quote:
Ik doe niet meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
* Wijntje in gaat schenken
In jouw geval kan ik me niet echt een scenario bedenken om een ander account te nemenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben hier al sinds 2004! Heb alleen een ander account gepakt om Interpol te slim af te zijn.
Geen idee, ben het vergeten, weet niet eens meer hoe ik toen heette.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
In jouw geval kan ik me niet echt een scenario bedenken om een ander account te nemen
Hoezo?
ik had het niet over goed of slecht, enkel over voldoende of nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ene moment is het goed, het andere weer niet
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
ik had het niet over goed of slecht, enkel over voldoende of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had vandaag een kitkat mc flurry. Viel zwaar tegenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
idd.
Mag ik ook een wijntje![]()
Iemand een beetje stroopwafel-ijs?
Mc Flurry Lionquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had vandaag een kitkat mc flurry. Viel zwaar tegen.
Ja hè! Geen zak aan!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had vandaag een kitkat mc flurry. Viel zwaar tegen.
Jij altijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
idd.
Mag ik ook een wijntje![]()
Iemand een beetje stroopwafel-ijs?
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mc Flurry Lion
Kitkat is wel het minste
Ik had op lekker dikke brokken kitkat gehoopt maar ze hadden alles veel te fijn gemalenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja hè! Geen zak aan!
Die Lion gaat nog wel
Ik vind deze editie echt bagger... wat een kutkandidatenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
Ranking the stars staat hier op bij gebrek aan beter
Wat voor wijn?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij altijd![]()
* Kally schenkt wijntje in voor Marlalala
PM Snakey anders even. Of NJ.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:
Ik mis de XFA topics nog in MyAT...
Remlof zou ernaar kijken ofzo, maar die is op vakantie?
Ja ik had hem net aanstaan, maar ben al weer verder gezapt, ik bedoel Driesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind deze editie echt bagger... wat een kutkandidaten
Dat is met al die flurry's.. beetje jammer iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Ik had op lekker dikke brokken kitkat gehoopt maar ze hadden alles veel te fijn gemalen.
Moppiequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herinner me van een aantal jaar geleden een m&m mc flurry die wel wat grotere stukken hadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is met al die flurry's.. beetje jammer idd
volgende keer gewoon zelf doen
Ik heb nu prosseccoquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nu prossecco
Dat is volgens mij niet goed![]()
ja, want M&M's zijn al heel groot enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik herinner me van een aantal jaar geleden een m&m mc flurry die wel wat grotere stukken had.
Daarom zei ik ook 'wat grotere stukken'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, want M&M's zijn al heel groot enzo
Die hadden ze toen gehalveerd/gekwartifidingest...
Crunch hadden ze niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef Marlalala het volgende:
McFlurry Crunch vind ik het beste!
Volgens mij hadden ze ooit ook iets vab bosvruchten
McFlurry Cornetto Bosvruchten idd...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef Marlalala het volgende:
McFlurry Crunch vind ik het beste!
Volgens mij hadden ze ooit ook iets vab bosvruchten
Nou, volgens mij is dat wel met elkaar te vergelijken hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'wat grotere stukken'Je had er in ieder geval nog wat te kauwen, dat was bij de kitkat niet zo
Hou toch eens op met die ordinaire tong van jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oi je zei zelf dat het niet uitmaakte he!
Ik zeg toch niet dat ie er nooit geweest isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het gedroomd!
[ afbeelding ]
Vind ik niet zo... het past niet echt bij B&Jquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
Ik heb B&J mango nog wat staan, die ga ik zo eens proberen
Leg uitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die ordinaire tong van je![]()
Het maakt me ook niet uit maar het verklaart wel een hele hoop
Ik ben van het fruit, niet van de cookie doughquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind ik niet zo... het past niet echt bij B&J
Cookie doughquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben van het fruit, niet van de cookie dough
Ook heerlijk ja. Cookie Dough vind ik niet lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben van het fruit, niet van de cookie dough
Ik vind er heel veel niet lekker van B&Jquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ook heerlijk ja. Cookie Dough vind ik niet lekker
Lekker!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef Laysa het volgende:
Ik heb daarstraks een aardbeienshake large op...maar ik moet aankomen dus dan mag dat
Ik vind B&J echt heel lekker maar veel van die vanille-smaken dan weer niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind er heel veel niet lekker van B&J
hoi hoiquote:
quote:
Jaquote:
Koentjequote:
Sumeraquote:
Hoi Bosquote:
Okaiquote:
O ja dan kan het nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen op tijd op
En ik moet wellicht zo nog rijden
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Porverdorie, kletsnat in de auto gezeten
Bad Romancequote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me net dat ik niet eens whiskey in huis heb
*op lijstje zet
Ach, hoef ik niet meer te douchen, dat scheeltquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Maar...ik kon er ook niks aan doen dat C_A achter je dook
* Een pruilipje trekt
Roflquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bad Romance
Dony zong de bami song
En Kelvin het tietenlied.
In november 20.quote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, hoef ik niet meer te douchen, dat scheelt, heb me lekker al rijdend gewassen, was toch nat
Jouw broekje is ook weer droog?
quote:
Dat is niet jou favo plek?quote:
quote:
Wat zou je dan gaan doen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, was ik nog maar 19 gezien wat ik nu van mezelf weet..
Ja dat zal bestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer terug willenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
*niet inkoptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zit in een zwart gat. Help!
quote:
Anders te werk gaan in ieder geval. Niet op mijn tenen gaan lopen zoals ik te lang gedaan heb, waar ik nu nog met de naweeen van zit.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet jou favo plek?
* helpende hand biedt
Ik zou wel wat dingen anders gaan doen, maar waarschijnlijk, ook al weet je het, maak je sommige fouten toch wel weerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anders te werk gaan in ieder geval. Niet op mijn tenen gaan lopen zoals ik te lang gedaan heb, waar ik nu nog met de naweeen van zit.
Morgen een strandjurkjequote:
O dan kan ik je waarschijnlijk niet helpenquote:
Dat zou ik zo snel niet zeggen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
O dan kan ik je waarschijnlijk niet helpen
Sommige fouten maken je dan ook tot wie je bent, en ik kijk nergens met spijt op terug, ook de 'slechte' dingen niet, anders was ik niet waar ik nu benquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou wel wat dingen anders gaan doen, maar waarschijnlijk, ook al weet je het, maak je sommige fouten toch wel weer
Ik op dezelfde dag als mijn schoonvader. En de dochter van de vriendin van mijn zwager ook, maar da's uit nuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef Marlalala het volgende:
Weegschaal!
Op dezelfde dag jarig als twee vriendinnen en een neefje, altijd erg leuk met verjaardagen
270 - Maximinus II Daia, keizer van Rome (overleden 313)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Ik had vroegah een klasgenootje op dezelfde dag, en mijn oma was rond die tijd jarig, maar verder ken ik niemand die rond 20 mov jarig is
Ga jij de boel eens op gang brengen danquote:
quote:
Nelly van friends ken ik niet, en Ross heeft ook een echte naam hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
Nelly en Ross van Friends zijn met mij jarig.
wel waar!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Sommige fouten maken je dan ook tot wie je bent, en ik kijk nergens met spijt op terug, ook de 'slechte' dingen niet, anders was ik niet waar ik nu ben![]()
![]()
Wat een diepgang
quote:
Nelly de rapper.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nelly van friends ken ik niet, en Ross heeft ook een echte naam he
Post je later op de avond ook nog even?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Man voelt zich niet zo lekker, dus c_a aan het bier
David Schwimmerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nelly de rapper.En tja, de acteur kennen veel mensen toch niet bij naam.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Man voelt zich niet zo lekker, dus c_a aan het bier
Nelly de nepper, eh rapper zal ook wel niet echt zo hetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nelly de rapper.En tja, de acteur kennen veel mensen toch niet bij naam.
Kittykatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Met mij is alleen maar Adriaan, en die mevrouw van Nederland in Beweging jarig.!
Ik weet het ook.quote:
Jij bnet wel de leukste van de drie jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Met mij is alleen maar Adriaan, en die mevrouw van Nederland in Beweging jarig.!
Wij hebben de herhalingen te vaak gezienquote:
Echt, wat goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haaaiiii!!!, er is mij vandaag op school een werkplek aangeboden met baangarantie..
En toch, als ik er langs zap...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hebben de herhalingen te vaak gezien
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hebben de herhalingen te vaak gezien
Ik blijf het leuk vindenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En toch, als ik er langs zap...
Ik kan inmiddels elke aflevering bij naam noemen.
Maar hij heet toch Ross? Die ene die gaat met die mevrouw die Rachel heet! Ze wonen toch in NY, dat is toch echt?quote:
Hebben ze namen dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En toch, als ik er langs zap...
Ik kan inmiddels elke aflevering bij naam noemen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en dan direct als filiaalbeheerder/bedrijfsleider.. op m'n 21ste..
Ja Marlalala, tuurlijk Marlalala, uiteraard Marlalalaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar hij heet toch Ross? Die ene die gaat met die mevrouw die Rachel heet! Ze wonen toch in NY, dat is toch echt?![]()
don't burst my bubble
Ja mop is echt, waar is die nieuwe trouwens komt ze al?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar hij heet toch Ross? Die ene die gaat met die mevrouw die Rachel heet! Ze wonen toch in NY, dat is toch echt?![]()
don't burst my bubble
Uiteraard.... Moet zuinig doen, batterij staat op 52%quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Post je later op de avond ook nog even?![]()
Ja. Allemaal (behalve twee) beginnen met 'The One...'quote:
Dat wist ik helemaal nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja. Allemaal (behalve twee) beginnen met 'The One...'
Nah, alleen die Karen, die vond ik super, de rest een beetje zo zoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond Friends op zich altijd wel leuk maar wel zoet, en niet echt edgy ofzo. Dan was Will en Grace toch grappiger.
Wel op de dvd'squote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet
Staat dat in beeld?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ja Marlalala, tuurlijk Marlalala, uiteraard Marlalala
*bubble heel laat
Dat is echt het toppunt van niet leukquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond Friends op zich altijd wel leuk maar wel zoet, en niet echt edgy ofzo. Dan was Will en Grace toch grappiger.
Het is een project, nog te openen buurtsuper, en daar word dan grotendeels met verstandelijk beperkte mensen gewerkt. en dan met nog 1 leerling van school, en dan worden wij 2 bedrijfsleider/filiaalbeheerder.. alleen school heeft 5 mensen(van de 80) uitgekozen die zij geschikt vinden.. nu moeten we denken of we dat willen. en ik sta er erg positief tegen overquote:
Neen. Maar zoals Kally zei wel op de dvd's.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:20 schreef D. het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet
Staat dat in beeld?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is een project, nog te openen buurtsuper, en daar word dan grotendeels met verstandelijk beperkte mensen gewerkt. en dan met nog 1 leerling van school, en dan worden wij 2 bedrijfsleider/filiaalbeheerder.. alleen school heeft 5 mensen(van de 80) uitgekozen die zij geschikt vinden.. nu moeten we denken of we dat willen. en ik sta er erg positief tegen over.. dus ik denk dat ik ga aangeven dat ik het wil.. en dan hoop ik dat ik het mag..(ik vind zelf 3 van de 5 niet echt geschikt om met verstandelijk beperkten te werken eigenlijk
)
Als ik maxime tegenkom gooi ik d'r voor een auto!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef Marlalala het volgende:
[..]
gelukkig! Anders kan ik niet meer slapen.
Als ik Ludo op straat zie sla ik hem op z'n kanis! Wat hij met Isabella doet
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Het is een project, nog te openen buurtsuper, en daar word dan grotendeels met verstandelijk beperkte mensen gewerkt. en dan met nog 1 leerling van school, en dan worden wij 2 bedrijfsleider/filiaalbeheerder.. alleen school heeft 5 mensen(van de 80) uitgekozen die zij geschikt vinden.. nu moeten we denken of we dat willen. en ik sta er erg positief tegen over.. dus ik denk dat ik ga aangeven dat ik het wil.. en dan hoop ik dat ik het mag..(ik vind zelf 3 van de 5 niet echt geschikt om met verstandelijk beperkten te werken eigenlijk
)
Ik heb ze op tv gezienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Neen. Maar zoals Kally zei wel op de dvd's.
Ik heb alle afleveringen uiteraard op een andere manier verkregen.
Ben ik weerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
270 - Maximinus II Daia, keizer van Rome (overleden 313)
1625 - (doop van) Paulus Potter, Nederlands kunstschilder (overleden 1654)
1771 - Bartolomeo Pinelli, Italiaans kunstenaar (overleden 1835)
1761 - Pius VIII, Italiaans paus (overleden 1830)
1817 - Paul-Jean Clays, Belgisch schilder (overleden 1900)
1835 - Ericus Gerhardus Verkade, Nederlands ondernemer (overleden 1907)
1841 - Victor D'Hondt, Belgisch jurist (overleden 1901)
1851 - Margaretha van Savoye, Italiaans koningin, echtgenote van koning Umberto I (overleden 1926)
1858 - Selma Lagerlöf, Zweeds schrijfster (overleden 1940)
1862 - Georges Palante, Frans filosoof en anarchist (overleden 1925)
1862 - Willem Vliegen, Nederlands socialistisch politicus (overleden 1947)
1867 - Patrick Joseph Hayes, Amerikaans kardinaal-aartsbisschop van New York (overleden 1938)
1889 - Edwin Hubble, Amerikaans astronoom (overleden 1953)
1902 - Philipp Schmitt, Duitse oorlogsmisdadiger (overleden 1950)
1908 - Alistair Cooke, Brits-Amerikaans journalist (overleden 2004)
1909 - Kees Bastiaans, Nederlands kunstschilder (overleden 1986)
1910 - Willem Jacob van Stockum, Nederlands theoretisch natuurkundige (overleden 1944)
1912 - Jan Brasser, Nederlands atleet (overleden 1999)
1912 - Otto Habsburg-Lothringen, laatste Oostenrijkse kroonprins, en later Duits Europarlementariër
1915 - Kon Ichikawa, Japans filmregisseur (overleden 2008)
1916 - Evelyn Keyes, Amerikaans filmactrice (overleden 2008)
1919 - Alan Brown, Brits autocoureur (overleden 2004)
1923 - Nadine Gordimer, Zuid-Afrikaans schrijfster
1924 - Benoît Mandelbrot, Frans wiskundige
1924 - Henk Vredeling, Nederlands verzetsstrijder, landbouwkundige en politicus (overleden 2007)
1924 - Lionel Ziprin, Amerikaans dichter (overleden 2009)
1925 - Robert F. Kennedy, Amerikaans politicus (overleden 1968)
1926 - John Gardner, Engels anglicaans priester, journalist, theatercriticus en schrijver (overleden 2007)
1927 - Michail Oeljanov, Russisch acteur (overleden 2007)
1934 - José Cutileiro, Portugees diplomaat
1939 - Lou Landré, Nederlands acteur
1940 - Chiem van Houweninge, Nederlands scenarioschrijver en acteur
1943 - Veronica Hamel, Amerikaans actrice
1944 - Ernie Brunings, Surinaams politicus en bioloog (overleden 2007)
1946 - Duane Allman, Amerikaans gitarist (overleden 1971)
1947 - Joe Walsh, Amerikaans gitarist en zanger
1948 - Barbara Hendricks, Amerikaans sopraan
1948 - Gunnar Nilsson, Zweeds autocoureur (overleden 1978)
1956 - Zoran Bojović, Joegoslavisch voetballer
1956 - Bo Derek, Amerikaans actrice
1957 - Stefan Bellof, Duits autocoureur (overleden 1985)
1957 - Colin Mochrie, Schots-Canadees komiek en acteur
1962 - Michel Felisi, Surinaams politicus
1965 - Jimmy Vasser, Amerikaans autocoureur
1968 - Tommy Asinga, Surinaams atleet
1973 - Daniel Schnider, Zwitsers wielrenner
1974 - Daniela Anschütz, Duits schaatsster
1975 - Tímea Vágvölgyi, Hongaars pornoster
1979 - Mitchell Piqué, Nederlands voetballer
1980 - Abiyote Abate, Ethiopisch atleet
1983 - Mari Hemmer, Noors schaatsster
1984 - Ferdinando Monfardini, Italiaans autocoureur
1984 - Monique van der Vorst, Nederlands paralympisch sportster
1985 - Juan Cruz Álvarez, Argentijns autocoureur
1987 - Gina Stechert, Duits alpineskiester
1987 - Lucien van Geffen, Nederlands acteur
Jep!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dat is wel een uitdaging![]()
Ik zou er ook voor gaan
Ik was een paar jaar terug goed ziek, toen heb ik ze geleend en ze allemaal gekekenquote:
Ja, daar zou ik ook goed ziek van wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar terug goed ziek, toen heb ik ze geleend en ze allemaal gekeken
Ik heb het nog niet he.. maar, als het gevoel dit weekend alleen maar versterkt dat ik het wil, dan sta ik maandag als eerste bij mijn coachquote:
Woef.quote:
quote:
Allemaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben ik weer
Hahaha ben ik toch niet alleen..
Allemaal 20 november?
Doen! Doen! Doen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet he.. maar, als het gevoel dit weekend alleen maar versterkt dat ik het wil, dan sta ik maandag als eerste bij mijn coach
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt als haring...Ik ruik wel wat beter hoor
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Zo bedoelde ik het niet![]()
Maar leuk dat je er bent
Jaquote:
Nou ja allemaalquote:
uhuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja allemaal![]()
Eigenlijk gebeurt er weinig, maar gezellig is het wel
quote:
Zow danquote:
En ik om jouquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
uhu![]()
Dus hier zit ik altijd hardop om te lachen
Dat ligt aan jouquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zow dan. Denk niet dat ik over 50 jaar bij dat lijstje sta.....
Niet te hard vallen hequote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik om jou!![]()
![]()
oh even netwerk regelen, iemand flikkert er weer vanaf
Nou dat wordt wel na het WKquote:
Tossoquote:
Waarom zo laatquote:
Dat had je al gedaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ohja daar moest ik nog op antwoorden ook...
Ik ga dan ook op vakantie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tsssssmaar, dan heb ik wel vakantie, das fijn..
..
wat een warm onthaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa daar is ze![]()
! Duurde wel lang
!
Ja want als het WK voorbij is heb ik ook vakantie, en ik zou het wel leuk vinden als iedereen erbij isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan dus ook na de vakantieperiode.... Toch??
Ja jammer maar iedereen moet kunnenquote:
Iedereen is van harte welkom hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat een warm onthaalgaat het er hier altijd zo aan toe?
nee niet echt, zag je aan t welkom dat ik kreegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij zijn warme mensenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Inderdeed.... Ik ben begin augustus terug, maar vermoed dat velen dan pas gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want als het WK voorbij is heb ik ook vakantie, en ik zou het wel leuk vinden als iedereen erbij is
waveboard? yeah bij kids helemaal in idd. eigenlijk ook vorig jaar alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
is zo'n skateboard met maar 2 wielletjes opeens hip ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |