PM Snakey anders even. Of NJ.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:
Ik mis de XFA topics nog in MyAT...
Remlof zou ernaar kijken ofzo, maar die is op vakantie?
Ja ik had hem net aanstaan, maar ben al weer verder gezapt, ik bedoel Driesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind deze editie echt bagger... wat een kutkandidaten
Dat is met al die flurry's.. beetje jammer iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Ik had op lekker dikke brokken kitkat gehoopt maar ze hadden alles veel te fijn gemalen.
Moppiequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herinner me van een aantal jaar geleden een m&m mc flurry die wel wat grotere stukken hadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is met al die flurry's.. beetje jammer idd
volgende keer gewoon zelf doen
Ik heb nu prosseccoquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nu prossecco
Dat is volgens mij niet goed![]()
ja, want M&M's zijn al heel groot enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik herinner me van een aantal jaar geleden een m&m mc flurry die wel wat grotere stukken had.
Daarom zei ik ook 'wat grotere stukken'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, want M&M's zijn al heel groot enzo
Die hadden ze toen gehalveerd/gekwartifidingest...
Crunch hadden ze niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef Marlalala het volgende:
McFlurry Crunch vind ik het beste!
Volgens mij hadden ze ooit ook iets vab bosvruchten
McFlurry Cornetto Bosvruchten idd...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef Marlalala het volgende:
McFlurry Crunch vind ik het beste!
Volgens mij hadden ze ooit ook iets vab bosvruchten
Nou, volgens mij is dat wel met elkaar te vergelijken hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'wat grotere stukken'Je had er in ieder geval nog wat te kauwen, dat was bij de kitkat niet zo
Hou toch eens op met die ordinaire tong van jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oi je zei zelf dat het niet uitmaakte he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |