Ik heb niks verstopt, althans niet opzettelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:11 schreef D. het volgende:
Of Kally heeft dat, maar die heeft het 'verstopt'
Je hebt toch echt in je profiel staan dat je postaantal verstopt is, en dat zijn geen standaard instellingenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb niks verstopt, althans niet opzettelijk
NEEEquote:
Jij ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt toch echt in je profiel staan dat je postaantal verstopt is, en dat zijn geen standaard instellingen
Die van mij zijn best laag natuurlijk, want als ik 8,5 jaar 69 posts per dag had gehad zat ik nu op 215Kquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet die van jou niet... maar het zal best
Ze werd lid in de Popstars-periode
Scheelt ook niet veelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Die van mij zijn best laag natuurlijk, want als ik 8,5 jaar 69 posts per dag had gehad zat ik nu op 215K
Ik ben niet zo op de top e.d. aan het letten, of op postaantallenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
klopt
Maar mij kun je terugvinden in de top 500, dus helemaal verstoppen lukt niet
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben niet zo op de top e.d. aan het letten, of op postaantallen
Ik let er wel op, want nummertjes, ik pas alleen mijn postgedrag er niet op aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb er niet eens zoveelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, in dat geval heb je gelijk
Ach, in 6 weken kun je het inhalen
Ben hier al sinds 2004! Heb alleen een ander account gepakt om Interpol te slim af te zijn.quote:
Ik doe niet meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
* Wijntje in gaat schenken
In jouw geval kan ik me niet echt een scenario bedenken om een ander account te nemenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben hier al sinds 2004! Heb alleen een ander account gepakt om Interpol te slim af te zijn.
Geen idee, ben het vergeten, weet niet eens meer hoe ik toen heette.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
In jouw geval kan ik me niet echt een scenario bedenken om een ander account te nemen
Hoezo?
ik had het niet over goed of slecht, enkel over voldoende of nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het ene moment is het goed, het andere weer niet
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
ik had het niet over goed of slecht, enkel over voldoende of niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had vandaag een kitkat mc flurry. Viel zwaar tegenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
idd.
Mag ik ook een wijntje![]()
Iemand een beetje stroopwafel-ijs?
Mc Flurry Lionquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had vandaag een kitkat mc flurry. Viel zwaar tegen.
Ja hè! Geen zak aan!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:33 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had vandaag een kitkat mc flurry. Viel zwaar tegen.
Jij altijdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
idd.
Mag ik ook een wijntje![]()
Iemand een beetje stroopwafel-ijs?
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mc Flurry Lion
Kitkat is wel het minste
Ik had op lekker dikke brokken kitkat gehoopt maar ze hadden alles veel te fijn gemalenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja hè! Geen zak aan!
Die Lion gaat nog wel
Ik vind deze editie echt bagger... wat een kutkandidatenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef Kally het volgende:
Ranking the stars staat hier op bij gebrek aan beter
Wat voor wijn?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij altijd![]()
* Kally schenkt wijntje in voor Marlalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |