#12,5quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
Benny doet net zoals de Amerikanen, negeert de 13 gewoon.
Precies jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef Bellatrix het volgende:
Benny doet net zoals de Amerikanen, negeert de 13 gewoon.
Jooooooo-pi!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Hallo allemaal
Sta ff bij de snackbar te wachten
Joooopiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:51 schreef Joooo-pi het volgende:
Hallo allemaal
Sta ff bij de snackbar te wachten
quote:
Dat had ik nou niet verwacht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef Marlalala het volgende:
Gues what .....
Joran van der Sloot ontkent moord
In before Peter R. de Vriesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef Marlalala het volgende:
Gues what .....
Dat wisten we allangquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef Marlalala het volgende:
Gues what .....
Guilty until proven innocentquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
In Peru zijn ze niet zo makkelijk als hier in Nederland... beetje bewijs is daar genoeg
Pheno pheno pheno. Niet zo verbitterd. Al zou ik dat ook zijn als ik al vanaf 2002 op FOK! zat.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:00 schreef Pheno het volgende:
Joran die ontkent en Benny die fouten maakt in de TT, what else is new?
Kijk, hij is wel slim. Vies.... al zou hij de bak in gaan, hij wordt daar gewoon koning.quote:Joran heeft vrijdagochtend in de Chileense hoofdstad een verklaring afgelegd in het Spaans, dat hij volgens de politie vloeiend spreekt.
Zo vaak komt dat toch niet voor?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:00 schreef Pheno het volgende:
Joran die ontkent en Benny die fouten maakt in de TT, what else is new?
Waarom? D. is al van een ouder jaartje hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pheno pheno pheno. Niet zo verbitterd. Al zou ik dat ook zijn als ik al vanaf 2002 op FOK! zat.
Ik vraag het me af hahahaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk, hij is wel slim. Vies.... al zou hij de bak in gaan, hij wordt daar gewoon koning.
Over de kontenparadequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk, hij is wel slim. Vies.... al zou hij de bak in gaan, hij wordt daar gewoon koning.
Ik vrees het wel.quote:
D.?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? D. is al van een ouder jaartje hoor
Waarom betrek je mij er nou in?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? D. is al van een ouder jaartje hoor
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:05 schreef Pheno het volgende:
D. staat dan ook voor Danny.
Verdeel en heerstechniekquote:
Lijkt me verschrikkelijk.quote:
Ik denk het niet, die gast heeft en geld en kan prima bluffen. In elke gevangenis red je het dan wel, zeker in zo'n corrupt iets als een bak in Peru.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahahahaaha dát bedoelde ik! Maar dan is hij wel degen die moet bukken
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zoiets?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |