Ja ik had hem net aanstaan, maar ben al weer verder gezapt, ik bedoel Driesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind deze editie echt bagger... wat een kutkandidaten
Dat is met al die flurry's.. beetje jammer iddquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef Rauzer het volgende:
[..]
[..]
Ik had op lekker dikke brokken kitkat gehoopt maar ze hadden alles veel te fijn gemalen.
Moppiequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herinner me van een aantal jaar geleden een m&m mc flurry die wel wat grotere stukken hadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is met al die flurry's.. beetje jammer idd
volgende keer gewoon zelf doen
Ik heb nu prosseccoquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb nu prossecco
Dat is volgens mij niet goed![]()
ja, want M&M's zijn al heel groot enzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik herinner me van een aantal jaar geleden een m&m mc flurry die wel wat grotere stukken had.
Daarom zei ik ook 'wat grotere stukken'quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja, want M&M's zijn al heel groot enzo
Die hadden ze toen gehalveerd/gekwartifidingest...
Crunch hadden ze niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef Marlalala het volgende:
McFlurry Crunch vind ik het beste!
Volgens mij hadden ze ooit ook iets vab bosvruchten
McFlurry Cornetto Bosvruchten idd...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef Marlalala het volgende:
McFlurry Crunch vind ik het beste!
Volgens mij hadden ze ooit ook iets vab bosvruchten
Nou, volgens mij is dat wel met elkaar te vergelijken hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook 'wat grotere stukken'Je had er in ieder geval nog wat te kauwen, dat was bij de kitkat niet zo
Hou toch eens op met die ordinaire tong van jequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oi je zei zelf dat het niet uitmaakte he!
Ik zeg toch niet dat ie er nooit geweest isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:48 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Oh dan heb ik het gedroomd!
[ afbeelding ]
Vind ik niet zo... het past niet echt bij B&Jquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef Kally het volgende:
Ik heb B&J mango nog wat staan, die ga ik zo eens proberen
Leg uitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die ordinaire tong van je![]()
Het maakt me ook niet uit maar het verklaart wel een hele hoop
Ik ben van het fruit, niet van de cookie doughquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind ik niet zo... het past niet echt bij B&J
Cookie doughquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben van het fruit, niet van de cookie dough
Ook heerlijk ja. Cookie Dough vind ik niet lekkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben van het fruit, niet van de cookie dough
Ik vind er heel veel niet lekker van B&Jquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ook heerlijk ja. Cookie Dough vind ik niet lekker
Lekker!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef Laysa het volgende:
Ik heb daarstraks een aardbeienshake large op...maar ik moet aankomen dus dan mag dat
Ik vind B&J echt heel lekker maar veel van die vanille-smaken dan weer niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind er heel veel niet lekker van B&J
hoi hoiquote:
quote:
Jaquote:
Koentjequote:
Sumeraquote:
Hoi Bosquote:
Okaiquote:
O ja dan kan het nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Morgen op tijd op
En ik moet wellicht zo nog rijden
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Porverdorie, kletsnat in de auto gezeten
Bad Romancequote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef D. het volgende:
Ik bedenk me net dat ik niet eens whiskey in huis heb
*op lijstje zet
Ach, hoef ik niet meer te douchen, dat scheeltquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Maar...ik kon er ook niks aan doen dat C_A achter je dook
* Een pruilipje trekt
Roflquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bad Romance
Dony zong de bami song
En Kelvin het tietenlied.
In november 20.quote:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, hoef ik niet meer te douchen, dat scheelt, heb me lekker al rijdend gewassen, was toch nat
Jouw broekje is ook weer droog?
quote:
Dat is niet jou favo plek?quote:
quote:
Wat zou je dan gaan doen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, was ik nog maar 19 gezien wat ik nu van mezelf weet..
Ja dat zal bestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou nooit meer terug willenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
*niet inkoptquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zit in een zwart gat. Help!
quote:
Anders te werk gaan in ieder geval. Niet op mijn tenen gaan lopen zoals ik te lang gedaan heb, waar ik nu nog met de naweeen van zit.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet jou favo plek?
* helpende hand biedt
Ik zou wel wat dingen anders gaan doen, maar waarschijnlijk, ook al weet je het, maak je sommige fouten toch wel weerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anders te werk gaan in ieder geval. Niet op mijn tenen gaan lopen zoals ik te lang gedaan heb, waar ik nu nog met de naweeen van zit.
Morgen een strandjurkjequote:
O dan kan ik je waarschijnlijk niet helpenquote:
Dat zou ik zo snel niet zeggen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
O dan kan ik je waarschijnlijk niet helpen
Sommige fouten maken je dan ook tot wie je bent, en ik kijk nergens met spijt op terug, ook de 'slechte' dingen niet, anders was ik niet waar ik nu benquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou wel wat dingen anders gaan doen, maar waarschijnlijk, ook al weet je het, maak je sommige fouten toch wel weer
Ik op dezelfde dag als mijn schoonvader. En de dochter van de vriendin van mijn zwager ook, maar da's uit nuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:08 schreef Marlalala het volgende:
Weegschaal!
Op dezelfde dag jarig als twee vriendinnen en een neefje, altijd erg leuk met verjaardagen
270 - Maximinus II Daia, keizer van Rome (overleden 313)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:09 schreef Koen66 het volgende:
Ik had vroegah een klasgenootje op dezelfde dag, en mijn oma was rond die tijd jarig, maar verder ken ik niemand die rond 20 mov jarig is
Ga jij de boel eens op gang brengen danquote:
quote:
Nelly van friends ken ik niet, en Ross heeft ook een echte naam hequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
Nelly en Ross van Friends zijn met mij jarig.
wel waar!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Sommige fouten maken je dan ook tot wie je bent, en ik kijk nergens met spijt op terug, ook de 'slechte' dingen niet, anders was ik niet waar ik nu ben![]()
![]()
Wat een diepgang
quote:
Nelly de rapper.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nelly van friends ken ik niet, en Ross heeft ook een echte naam he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |