Ik was een paar jaar terug goed ziek, toen heb ik ze geleend en ze allemaal gekekenquote:
Ja, daar zou ik ook goed ziek van wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was een paar jaar terug goed ziek, toen heb ik ze geleend en ze allemaal gekeken
Ik heb het nog niet he.. maar, als het gevoel dit weekend alleen maar versterkt dat ik het wil, dan sta ik maandag als eerste bij mijn coachquote:
Woef.quote:
quote:
Allemaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben ik weer
Hahaha ben ik toch niet alleen..
Allemaal 20 november?
Doen! Doen! Doen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet he.. maar, als het gevoel dit weekend alleen maar versterkt dat ik het wil, dan sta ik maandag als eerste bij mijn coach
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha, dat klinkt als haring...Ik ruik wel wat beter hoor
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:27 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Zo bedoelde ik het niet![]()
Maar leuk dat je er bent
Jaquote:
Nou ja allemaalquote:
uhuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja allemaal![]()
Eigenlijk gebeurt er weinig, maar gezellig is het wel
quote:
Zow danquote:
En ik om jouquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
uhu![]()
Dus hier zit ik altijd hardop om te lachen
Dat ligt aan jouquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zow dan. Denk niet dat ik over 50 jaar bij dat lijstje sta.....
Niet te hard vallen hequote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:30 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik om jou!![]()
![]()
oh even netwerk regelen, iemand flikkert er weer vanaf
Nou dat wordt wel na het WKquote:
Tossoquote:
Waarom zo laatquote:
Dat had je al gedaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ohja daar moest ik nog op antwoorden ook...
Ik ga dan ook op vakantie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tsssssmaar, dan heb ik wel vakantie, das fijn..
..
wat een warm onthaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa daar is ze![]()
! Duurde wel lang
!
Ja want als het WK voorbij is heb ik ook vakantie, en ik zou het wel leuk vinden als iedereen erbij isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan dus ook na de vakantieperiode.... Toch??
Ja jammer maar iedereen moet kunnenquote:
Iedereen is van harte welkom hierquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat een warm onthaalgaat het er hier altijd zo aan toe?
nee niet echt, zag je aan t welkom dat ik kreegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij zijn warme mensenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Inderdeed.... Ik ben begin augustus terug, maar vermoed dat velen dan pas gaan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja want als het WK voorbij is heb ik ook vakantie, en ik zou het wel leuk vinden als iedereen erbij is
waveboard? yeah bij kids helemaal in idd. eigenlijk ook vorig jaar alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
is zo'n skateboard met maar 2 wielletjes opeens hip ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |