Post je later op de avond ook nog even?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Man voelt zich niet zo lekker, dus c_a aan het bier
David Schwimmerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nelly de rapper.En tja, de acteur kennen veel mensen toch niet bij naam.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Man voelt zich niet zo lekker, dus c_a aan het bier
Nelly de nepper, eh rapper zal ook wel niet echt zo hetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nelly de rapper.En tja, de acteur kennen veel mensen toch niet bij naam.
Kittykatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Met mij is alleen maar Adriaan, en die mevrouw van Nederland in Beweging jarig.!
Ik weet het ook.quote:
Jij bnet wel de leukste van de drie jaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Met mij is alleen maar Adriaan, en die mevrouw van Nederland in Beweging jarig.!
Wij hebben de herhalingen te vaak gezienquote:
Echt, wat goedquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haaaiiii!!!, er is mij vandaag op school een werkplek aangeboden met baangarantie..
En toch, als ik er langs zap...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hebben de herhalingen te vaak gezien
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hebben de herhalingen te vaak gezien
Ik blijf het leuk vindenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En toch, als ik er langs zap...
Ik kan inmiddels elke aflevering bij naam noemen.
Maar hij heet toch Ross? Die ene die gaat met die mevrouw die Rachel heet! Ze wonen toch in NY, dat is toch echt?quote:
Hebben ze namen dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En toch, als ik er langs zap...
Ik kan inmiddels elke aflevering bij naam noemen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en dan direct als filiaalbeheerder/bedrijfsleider.. op m'n 21ste..
Ja Marlalala, tuurlijk Marlalala, uiteraard Marlalalaquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar hij heet toch Ross? Die ene die gaat met die mevrouw die Rachel heet! Ze wonen toch in NY, dat is toch echt?![]()
don't burst my bubble
Ja mop is echt, waar is die nieuwe trouwens komt ze al?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Maar hij heet toch Ross? Die ene die gaat met die mevrouw die Rachel heet! Ze wonen toch in NY, dat is toch echt?![]()
don't burst my bubble
Uiteraard.... Moet zuinig doen, batterij staat op 52%quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:14 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Post je later op de avond ook nog even?![]()
Ja. Allemaal (behalve twee) beginnen met 'The One...'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |