SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:40 schreef L.no het volgende:
Ik wil wel komen, TS.
Goed idee, nodig gewoon 50 fokkers uit!quote:
quote:
Baasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Oksel het volgende:
Prima, mensen die 18+ zijn en willen komen, zijn meer dan welkom. Het is in Wierden. Als je mee wilt paintballen kost je dat tussen de 20-40 euro PP (ligt eraan hoeveel paints je verschiet), en dat begint rond 3 uur. Neem eventueel wat te eten drinken mee.
Stuur maar een PM.
We hebben trouwens nog genoeg slaapplekken, dus ook als je wat verder weg woont is het geen probleem.
Oe hertogquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Lekker bier man. En er is ook nog Hertog, maar dat staat ergens anders.
Als ik niet al gratis bier en bbq zou hebben zou ik komen! Baas!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Oksel het volgende:
Prima, mensen die 18+ zijn en willen komen, zijn meer dan welkom. Het is in Wierden. Als je mee wilt paintballen kost je dat tussen de 20-40 euro PP (ligt eraan hoeveel paints je verschiet), en dat begint rond 3 uur. Neem eventueel wat te eten / drinken mee, naar eigen inzicht.
Stuur maar een PM.
We hebben trouwens nog genoeg slaapplekken, dus ook als je wat verder weg woont is het geen probleem. We wonen vlakbij het treinstation (15 minuten lopen).
quote:
....quote:Morgen verlovingsfeestje. Gewoon, groot tuinfeest. Wel veel moeite ingestoken; partytent gehuurd, muziekinstallatie gehuurd, tuin in orde gemaakt, tafels & stoelen geregeld,
Ik ben dan ook geen tukker!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
tukkers die geen grolsch drinken![]()
ziet er voor de rest wel goed uit!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
schade, ik heb morgen al BBQ bij de vriendin, anders was ik wel langsgekomen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Anders gaan jullie toch ook lekker verloven in Wierden?
Oettinger is lekker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:28 schreef Hyman het volgende:
Wat een pauperbier, neem dan Baron bier. ¤6 voor een kratje en nog te drinken ook.
idd het beste budget bier is oettingerquote:
Held!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Oksel het volgende:
Prima, mensen die 18+ zijn en willen komen, zijn meer dan welkom. Het is in Wierden. Als je mee wilt paintballen kost je dat tussen de 20-40 euro PP (ligt eraan hoeveel paints je verschiet), en dat begint rond 3 uur. Neem eventueel wat te eten / drinken mee, naar eigen inzicht.
Stuur maar een PM.
We hebben trouwens nog genoeg slaapplekken, dus ook als je wat verder weg woont is het geen probleem. We wonen vlakbij het treinstation (15 minuten lopen).
Lol ik kom uit Almeloquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Oksel het volgende:
Stuur maar een PM.
Dat zijn wel de voordelen van het platteland inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:52 schreef Oksel het volgende:
Het is een gat ja..Daarom kun je ook groot feest geven!
Haha, nice nicequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:00 schreef Oksel het volgende:
Tot nu toe alleen mensen die heel hard roepen dat ze komen, maar nog 0 PM gehad..
Qua muziek; overdag gewoon top 40/lounge, relax.. 's avonds wat house/dance. Als het los gaat.. dan gaat het wat harder, technootje, minimaltje misschien.
dan is er toch 190 man blij dat ze niet voor niets zijn gekomenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ach ja herkenbaar. Toen ik ging trouwen waren er ook + 200 man uitgenodigd. Uiteindelijk kwamen er 10 opdagen (familie en de getuigen). Dat was ook wel lame
Inmiddels zijn we ook gescheiden trouwens
Niceee Kun je je adres PM'en dan zal ik even kijken of ik langskomquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:12 schreef Oksel het volgende:
Natuurlijk, gezellig.17 kan natuurlijk nog..
Zijn meer mensen van die leeftijd.
Dat vind ik eigenlijk nog het ergste.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ach ja herkenbaar. Toen ik ging trouwen waren er ook + 200 man uitgenodigd. Uiteindelijk kwamen er 10 opdagen (familie en de getuigen). Dat was ook wel lame
Inmiddels zijn we ook gescheiden trouwens
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Oksel het volgende:
Stuur maar een PM.
Niet weten dat iedereen van de Foks komt behalve jijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef henrydg het volgende:
Iedereen die hier van Fok-zegt dat ze komen, gaan toch niet.
Droeftoeters
Sssshquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet weten dat iedereen van de Foks komt behalve jij
Hij's niet met de Ferrari..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ssssh
Nee als ik niet al een BBQ had morgen dan zou ik het wel hebben overwegen, mits ik een ritje in z'n schoonpa's Ferrari mag rijden
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef Aalbers het volgende:
Oksel, hoeveel internethelden komen er nu daadwerkelijk?
Het schijnt ook het best verkochte biertje van Duitsland te zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:33 schreef BlackLining het volgende:
Dat ziet er bijzonder gezelig uit.
Terechte klacht. Kanker irritant
Verder; Öttinger!Ondergewaardeerd bier
Het is dat ik morgen iets anders heb, anders was ik je ook wel even gezelschap komen houden
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:42 schreef fratsman het volgende:
Bier,BBQ
en Paintbal!
Welke gek zegt zo'n feest af?!?
![]()
Zeker allemaal kneuzen die niet mogen van hun wijf. geen wijf hebben en bang zijn op dat feest een conversatie aan te moeten gaan met een wijf.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:13 schreef Oksel het volgende:
En de tennismeisjes van mijn vriendin d'r elftal komen.
I-DE-AAL!!!! Doen wij regelmatig op de weekenden weg! Dr is niks relaxter dan met een biertje in de klauw, in het zonnetje wachten op de bank tot het vlees op de BBQ klaar isquote:
Het feest zal nu wel afgelopen wezen. Een waar slagveld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:00 schreef Zero17 het volgende:
Hoop dat je een knalfeest hebt gehad TS, het is je van harte gegund in ieder geval.
Zal er niet bij zijn, maar wat een briljante plottwist is dit dan. Hulde ts!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Oksel het volgende:
Stuur maar een PM.
Wees blij dat ze afzeggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:38 schreef Oksel het volgende:Klacht: mensen die afzeggen terwijl je veel moeite doet.........
Leuk. Met bijna 30 man gepaintballed, daarna was er van alles te krijgen voor en bij de BBQ en daarnaast was het erg gezellig.quote:
lastig heh lezenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
Hoeveel Fok!mensen zijn er nu gekomen ?
Wel triest idd als TS het zo goed organiseert en dan zoveel mensen het laten afweten
quote:
Lolz, de foto die ik genomen had sta jij toevallig ook nog op. (Dikke smilequote:Op zondag 6 juni 2010 21:33 schreef ukga het volgende:
Ik stap net het zieknhuis uit. had een alcohol vergiftiging. Was daarentegen wel een goed feest!WllFerrel heeft nog met een vies dik wijf gezoend, hahaha schaamteloos
Wie zegt dat Fokkers nooit zoenenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef wise het volgende:
[..]
Lolz, de foto die ik genomen had sta jij toevallig ook nog op. (Dikke smile)
[ afbeelding ]
sorry WF
Whehe, even quoten.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef wise het volgende:
[..]
Lolz, de foto die ik genomen had sta jij toevallig ook nog op. (Dikke smile)
[ afbeelding ]
sorry WF
gastquote:Op zondag 6 juni 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe, even quoten.
Wat een jurk trouwens, is ze over gordijnen gestruikeld ofzo
Niqua pulease.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe, even quoten.
Wat een jurk trouwens, is ze over gordijnen gestruikeld ofzo
quote:
Dit is wel een beetje téquote:Op maandag 7 juni 2010 12:41 schreef Harribo het volgende:
Hahaha fantastische verhalen.
Misschien zoent dat wijf wel heel goed. Ik heb trouwens liever zo'n wijf dan een graatpak.
Altijd goedquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:57 schreef Oksel het volgende:
Yup!
En om 5 uur 's nachts kon je de muziek nog op het treinstation horen, heb ik begrepen. En die is ongeveer 1km verderop..
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:07 schreef Oksel het volgende:
Alleen de foto's van de orgie zijn verwijdert door de host.
Pff aanstellersquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:22 schreef Oksel het volgende:
Jep, was echt leuk![]()
![]()
Alleen nogal wat duitsers die niet tegen onze Nederwiet konden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |