Ik ben dan ook geen tukker!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
tukkers die geen grolsch drinken![]()
ziet er voor de rest wel goed uit!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
schade, ik heb morgen al BBQ bij de vriendin, anders was ik wel langsgekomen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Anders gaan jullie toch ook lekker verloven in Wierden?
Oettinger is lekker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:28 schreef Hyman het volgende:
Wat een pauperbier, neem dan Baron bier. ¤6 voor een kratje en nog te drinken ook.
idd het beste budget bier is oettingerquote:
Held!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Oksel het volgende:
Prima, mensen die 18+ zijn en willen komen, zijn meer dan welkom. Het is in Wierden. Als je mee wilt paintballen kost je dat tussen de 20-40 euro PP (ligt eraan hoeveel paints je verschiet), en dat begint rond 3 uur. Neem eventueel wat te eten / drinken mee, naar eigen inzicht.
Stuur maar een PM.
We hebben trouwens nog genoeg slaapplekken, dus ook als je wat verder weg woont is het geen probleem. We wonen vlakbij het treinstation (15 minuten lopen).
Lol ik kom uit Almeloquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Oksel het volgende:
Prima, mensen die 18+ zijn en willen komen, zijn meer dan welkom. Het is in Wierden. Als je mee wilt paintballen kost je dat tussen de 20-40 euro PP (ligt eraan hoeveel paints je verschiet), en dat begint rond 3 uur. Neem eventueel wat te eten / drinken mee, naar eigen inzicht.
Stuur maar een PM.
We hebben trouwens nog genoeg slaapplekken, dus ook als je wat verder weg woont is het geen probleem. We wonen vlakbij het treinstation (15 minuten lopen).
Dat zijn wel de voordelen van het platteland inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:52 schreef Oksel het volgende:
Het is een gat ja..Daarom kun je ook groot feest geven!
Haha, nice nicequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:00 schreef Oksel het volgende:
Tot nu toe alleen mensen die heel hard roepen dat ze komen, maar nog 0 PM gehad..
Qua muziek; overdag gewoon top 40/lounge, relax.. 's avonds wat house/dance. Als het los gaat.. dan gaat het wat harder, technootje, minimaltje misschien.
dan is er toch 190 man blij dat ze niet voor niets zijn gekomenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ach ja herkenbaar. Toen ik ging trouwen waren er ook + 200 man uitgenodigd. Uiteindelijk kwamen er 10 opdagen (familie en de getuigen). Dat was ook wel lame
Inmiddels zijn we ook gescheiden trouwens
Niceee Kun je je adres PM'en dan zal ik even kijken of ik langskomquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:12 schreef Oksel het volgende:
Natuurlijk, gezellig.17 kan natuurlijk nog..
Zijn meer mensen van die leeftijd.
Dat vind ik eigenlijk nog het ergste.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ach ja herkenbaar. Toen ik ging trouwen waren er ook + 200 man uitgenodigd. Uiteindelijk kwamen er 10 opdagen (familie en de getuigen). Dat was ook wel lame
Inmiddels zijn we ook gescheiden trouwens
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Oksel het volgende:
Stuur maar een PM.
Niet weten dat iedereen van de Foks komt behalve jijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:51 schreef henrydg het volgende:
Iedereen die hier van Fok-zegt dat ze komen, gaan toch niet.
Droeftoeters
Sssshquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet weten dat iedereen van de Foks komt behalve jij
Hij's niet met de Ferrari..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ssssh
Nee als ik niet al een BBQ had morgen dan zou ik het wel hebben overwegen, mits ik een ritje in z'n schoonpa's Ferrari mag rijden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |