Email je normaal gesproken ook regelmatig met die mensen? En hoe snel reageren ze dan?quote:Op maandag 26 april 2010 14:58 schreef Oksel het volgende:
Van goede vrienden en oud-klasgenoten heb ik veelal een reactie gehad. Maar van neefjes/nichtjes/ooms/tantes etc, hoor ik dus simpelweg helemaal niets. En dat valt me dus erg tegen, vind het zelfs onbeschoft.
Nee. Maar verwacht eerlijk gezegd ook niets meer. Maar natuurlijk wacht ik af. Nog 5 daagjes. 1 mei, staat erop.quote:Op maandag 26 april 2010 15:00 schreef Sjeen het volgende:
Is de 'voor dan-en-dan reageren'-datum al voorbij?
Nee, nooit. En het zijn niet allemaal van die elke-dag-e-mail-checking-nerds, maar sommigen wel.quote:Op maandag 26 april 2010 15:00 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Email je normaal gesproken ook regelmatig met die mensen? En hoe snel reageren ze dan?
Dan vind ik het eerlijk gezegd nogal onhandig van je dat je ze per email uitnodigt. Wie weet ligt je email in hun spamfilter, of weet je oom niet hoe je attachments opent, of checken ze de mail maar eens in de week, of hebben ze inmiddels een nieuw adres...quote:Op maandag 26 april 2010 15:02 schreef Oksel het volgende:
Nee, nooit. En het zijn niet allemaal van die elke-dag-e-mail-checking-nerds, maar sommigen wel.
Dat ligt aan de generatiequote:Op maandag 26 april 2010 15:05 schreef Oksel het volgende:
Dus je zegt dat als het per post ontvangen was, de respons hoger was geweest?
Tussen de 9 en 12 dagen geleden. En het is "mijn" generatie. Dus jongelui. De "oudere" generatie reageert prima via e-mail.quote:
Ja, dat denk ik welquote:Op maandag 26 april 2010 15:05 schreef Oksel het volgende:
Dus je zegt dat als het per post ontvangen was, de respons hoger was geweest?
Heb je dan wel alle telefoonnummers nog?quote:Op maandag 26 april 2010 15:10 schreef Oksel het volgende:
Heb natuurlijk ook geen adressen, want alle neefjes/nichtjes zijn op kamers gegaan enzo.
Je kunt natuurlijk de ooms en tantes die wel reageerden, emailen en vragen om adressen en er bij zetten dat je geen reactie hebt gehad via de mail.quote:Op maandag 26 april 2010 15:10 schreef Oksel het volgende:
Heb natuurlijk ook geen adressen, want alle neefjes/nichtjes zijn op kamers gegaan enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |