SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:40 schreef L.no het volgende:
Ik wil wel komen, TS.
Goed idee, nodig gewoon 50 fokkers uit!quote:
quote:
Baasquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Oksel het volgende:
Prima, mensen die 18+ zijn en willen komen, zijn meer dan welkom. Het is in Wierden. Als je mee wilt paintballen kost je dat tussen de 20-40 euro PP (ligt eraan hoeveel paints je verschiet), en dat begint rond 3 uur. Neem eventueel wat te eten drinken mee.
Stuur maar een PM.
We hebben trouwens nog genoeg slaapplekken, dus ook als je wat verder weg woont is het geen probleem.
Oe hertogquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:46 schreef Oksel het volgende:
[..]
Lekker bier man. En er is ook nog Hertog, maar dat staat ergens anders.
Als ik niet al gratis bier en bbq zou hebben zou ik komen! Baas!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Oksel het volgende:
Prima, mensen die 18+ zijn en willen komen, zijn meer dan welkom. Het is in Wierden. Als je mee wilt paintballen kost je dat tussen de 20-40 euro PP (ligt eraan hoeveel paints je verschiet), en dat begint rond 3 uur. Neem eventueel wat te eten / drinken mee, naar eigen inzicht.
Stuur maar een PM.
We hebben trouwens nog genoeg slaapplekken, dus ook als je wat verder weg woont is het geen probleem. We wonen vlakbij het treinstation (15 minuten lopen).
quote:
....quote:Morgen verlovingsfeestje. Gewoon, groot tuinfeest. Wel veel moeite ingestoken; partytent gehuurd, muziekinstallatie gehuurd, tuin in orde gemaakt, tafels & stoelen geregeld,
Ik ben dan ook geen tukker!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
tukkers die geen grolsch drinken![]()
ziet er voor de rest wel goed uit!
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef rulerofdeath het volgende:
schade, ik heb morgen al BBQ bij de vriendin, anders was ik wel langsgekomen
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Anders gaan jullie toch ook lekker verloven in Wierden?
Oettinger is lekker.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:28 schreef Hyman het volgende:
Wat een pauperbier, neem dan Baron bier. ¤6 voor een kratje en nog te drinken ook.
idd het beste budget bier is oettingerquote:
Held!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Oksel het volgende:
Prima, mensen die 18+ zijn en willen komen, zijn meer dan welkom. Het is in Wierden. Als je mee wilt paintballen kost je dat tussen de 20-40 euro PP (ligt eraan hoeveel paints je verschiet), en dat begint rond 3 uur. Neem eventueel wat te eten / drinken mee, naar eigen inzicht.
Stuur maar een PM.
We hebben trouwens nog genoeg slaapplekken, dus ook als je wat verder weg woont is het geen probleem. We wonen vlakbij het treinstation (15 minuten lopen).
Lol ik kom uit Almeloquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:45 schreef Oksel het volgende:
Stuur maar een PM.
Dat zijn wel de voordelen van het platteland inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:52 schreef Oksel het volgende:
Het is een gat ja..Daarom kun je ook groot feest geven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |