Stoute zonquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn gezicht was rood en opgezet van de week door de zon
Want je wil de Google cache niet teveel vervuilen? Nobelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat Google Fok in z'n cache mag zetten moeten ze sowieso uitzetten. Mja, dat is een ander verhaal.
Nou ja ik denk dat mijn zonne allergie weer terug is.quote:
ook niet via pm?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Awh
Maar, als ik hem heb, moet of jij, of Ang3l hem aan mij hebben gegeven. En dat mag ook niet!
Dat, en Google is natuurlijk ook evil.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Litpho het volgende:
Want je wil de Google cache niet teveel vervuilen? Nobel.
Jawel. In mijn geval wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:13 schreef STING het volgende:
[..]
Daar maakt de zon geen onderscheid tussen!
Mazzelmolotovcocktail, lieverd!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef Lotusss het volgende:
Haha, ik word wel genegeerd!
Zie je wel, het kan wel!
Mazzels iedereen!
Maar moet dat met dood verwensingen? Je weet immers dat je dat een ban kan opleveren en je weet dat meerdere malen al had kunnen melden doch ga je ermee door. Waarom?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kut is dat he, als iemand maar blijft doorklooien. Elke keer weer. Elke keer weer op dezelfde personen zieken. Echt, ontzettend vervelend. Of niet?
Weet je hoe dat voelt. Kneus!
hij is fok! zat en probeerd er vanaf te komenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar moet dat met dood verwensingen? Je weet immers dat je dat een ban kan opleveren en je weet dat meerdere malen al had kunnen melden doch ga je ermee door. Waarom?
Omdat het kanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Maar moet dat met dood verwensingen? Je weet immers dat je dat een ban kan opleveren en je weet dat meerdere malen al had kunnen melden doch ga je ermee door. Waarom?
Best wel tricky jaquote:
Nee hoor totaal niet. Heeft niks met FOK! te maken. Puur op D_K gerichtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij is fok! zat en probeerd er vanaf te komen
Officiëel is dat ook zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef STING het volgende:
Als user vind ik dat de crew weer nix in mijn PM's te zoeken heeft.
Maar twee mensen of zo kunnen in de PM's komen, maar dat doen ze alleen als het FOK problemen oplevertquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Best wel tricky ja
Maar aan de andere kant wil ik wel dat als ik uitgeschold wordt voor vlerk via PM, dat die persoon wel gebanned moet kunnen worden.
Prima er valt met jou echt niet te discussiëren en het is de zoveelste keer dat je aangeeft dat je dat alleen doet om te stangen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het kan
Het irriteert jou, all the reason I need
Wraakzucht kan toch zo mooi zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mazzelmolotovcocktail, lieverd!![]()
[..]
Maar vlerk is dan ook wel een heel erge verwensingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Best wel tricky ja
Maar aan de andere kant wil ik wel dat als ik uitgeschold wordt voor vlerk via PM, dat die persoon wel gebanned moet kunnen worden.
als iemand je in pm uitscheld kan je m toch gewoon blocken of negeren!?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Best wel tricky ja
Ik ben het zonnetjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef STING het volgende:
[..]
Jij hebt een speciaal lijntje met de zon?
Iedereen met databaseaccess en even veel kennis van PHP als Danny kan er bij. Dat zijn geen hoge eisenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar twee mensen of zo kunnen in de PM's komen, maar dat doen ze alleen als het FOK problemen oplevert
Probeer ik het te ontkennen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima er valt met jou echt niet te discussiëren en het is de zoveelste keer dat je aangeeft dat je dat alleen doet om te stangen.
Ja, daarom, jij snapt het dillemma.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:16 schreef Samzz het volgende:
Maar vlerk is dan ook wel een heel erge verwensing
En hoeveel devvers lopen er hier rond?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen met databaseaccess en even veel kennis van PHP als Danny kan er bij. Dat zijn geen hoge eisen.
"ik wil dat je doodgaat, maar ik ben te lui om langs te komen" is dus geen probleem?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Mensen mogen mij trouwens best een doodsverwensing geven. Waarom zou ik dat erger vinden dan het verwensen van 1 of andere ziekte, of dat ik mijn teen ga stoten? DoodsBEDREIGING vind ik wat anders
Ach, ga je teen stotenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Mensen mogen mij trouwens best een doodsverwensing geven. Waarom zou ik dat erger vinden dan het verwensen van 1 of andere ziekte, of dat ik mijn teen ga stoten? DoodsBEDREIGING vind ik wat anders
is dat niet wat jij 9 van de 10 keer hier doet, beetje stangen!?!?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima er valt met jou echt niet te discussiëren en het is de zoveelste keer dat je aangeeft dat je dat alleen doet om te stangen.
Stuk of acht, geloof ik. Alhoewel die ongetwijfeld niet allemaal database access hebben. Niet echt nodig voor PHP Templates bijv.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En hoeveel devvers lopen er hier rond?
Grijs gebied wat mij betreft.. Ik zou ook voor blocken/negeren gaan, maar kan me voorstellen dat in ernstigere gevallen je wil dat er actie op ondernomen wordt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als iemand je in pm uitscheld kan je m toch gewoon blocken of negeren!?
kan gewoon op fok! trouwens ook (en zonder abo. moet je gewoon wat sterkere zelf discipline hebben en er overheen lezen)
Zoals 'vlerk'.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Grijs gebied wat mij betreft.. Ik zou ook voor blocken/negeren gaan, maar kan me voorstellen dat in ernstigere gevallen je wil dat er actie op ondernomen wordt.
Ja, daaromquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Stuk of acht, geloof ik. Alhoewel die ongetwijfeld niet allemaal database access hebben. Niet echt nodig voor PHP Templates bijv.
Zal een honkbalknuppel koppen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dat niet wat jij 9 van de 10 keer hier doet, beetje stangen!?!?
wie de bal kaatst....
Neuh, dat kan ik wel verkroppen. Geen banaanvraag voor jou!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
"ik wil dat je doodgaat, maar ik ben te lui om langs te komen" is dus geen probleem?.
Verstand zit onder je haar. En laat ik nu net heel veel haar op m'n hoofd hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Je bent blond, zo uiteraard is dat niet.
Waarom zijn ze krom?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, dat kan ik wel verkroppen. Geen banaanvraag voor jou!
(banaan-vraag?)
ik kan me zo'n geval niet voorstellen eigenlijk, maar mss wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Grijs gebied wat mij betreft.. Ik zou ook voor blocken/negeren gaan, maar kan me voorstellen dat in ernstigere gevallen je wil dat er actie op ondernomen wordt.
Ach kom met je tepel verward te zitten in je schoenveters!quote:
Breuls en Danny, dan heb je het wel gehad denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:18 schreef Litpho het volgende:
Stuk of acht, geloof ik. Alhoewel die ongetwijfeld niet allemaal database access hebben. Niet echt nodig voor PHP Templates bijv.
Pumps hebben heel geen vetersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach kom met je tepel verward te zitten in je schoenveters!
Slar, GM.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Breuls en Danny, dan heb je het wel gehad denk ik.
Dan praat je wel over bedreigingen. Bij beledigingen verwacht ik dat je het advies krijgt om die persoon te behandelen als de dorpsgek die luidkeels zijn De La Tourette over je uitstort. Doorlopen en negeren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan me zo'n geval niet voorstellen eigenlijk, maar mss wel.
en dan kan je toch gewoon de crew aanspreken? Denk dat als het inderdaad zo ernstig is dat negeren niet voldoende is dat je in je recht staat etc.
Dan mag ie achter je hak haken!quote:
Sander voor de nieuwelingen. The_Terminator deed dingen met de search, toch? Zou hij daar direkte access voor nodig hebben?quote:
Ik denk dat je in de war bent, het isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:20 schreef Samzz het volgende:
Verstand zit onder je haar. En laat ik nu net heel veel haar op m'n hoofd hebben
En ik maar denken dat je m'n tetters wel leuk vondquote:
Hij zit sinds kort in het [homo]-topic.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is dat niet wat jij 9 van de 10 keer hier doet, beetje stangen!?!?
wie de bal kaatst....
Neuh.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sander voor de nieuwelingen. The_Terminator deed dingen met de search, toch? Zou hij daar direkte access voor nodig hebben?
Ach joh, hoe oud ben jij nu helemaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent, het is
Verstand komt met de jaren
of hij gaat uit de kast komenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij zit sinds kort in het [homo]-topic.
Ik gok dat ie daar ook nog wel gaat stangen en jennen.
Enlighten me? Die ken ik nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zoals Visscher een tiet omschrijft in het meisje met de tiet, zo zijn niet alle tieten
Ik ben er alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Juist. You see my point.
Jij komt er wel.
Juist omdat ik steeds aan je tetters denk kon ik ff op niets anders komenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je m'n tetters wel leuk vond
Deceptie...
Volgens mij in Don Chaôt en de foute architect, daar zit een stuk in met een prinses in een toren. Die heeft een afwindtiet waarlangs de prins naar boven kan klimmen.quote:
Spetters op de tettersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist omdat ik steeds aan je tetters denk kon ik ff op niets anders komen
(Oeh, MI... op je tetters komen!)
Ohquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist omdat ik steeds aan je tetters denk kon ik ff op niets anders komen
(Oeh, MI... op je tetters komen!)
Wist je dat niet dan? Danny heeft echt niets beters te doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind die alu-hoedje users die om de haverklap roepen dat Danny alle pm's leest zo humor he(alsof Danny niks beters te doen heeft
)
Mwahquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
(alsof Danny niks beters te doen heeft)
Er stond ook niet dat je dat niet bedoeldequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:26 schreef STING het volgende:
[..]
Ik had het niet over Krea's Little Love Nest.
Er worden best veel PMs verstuurd via FOK! volgens mij. Misschien heeft hij er wel een scanner op zitten die triggert op bepaalde woorden zoals 'Danny'.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah
Gezien de doorlooptijd van sommige zaken denk ik dat hij tijd zat heeft om een paar pm's te lezen. Je kan je eerder afvragen of het boeiend genoeg is.
Oh oke. Nee, die heb ik niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij in Don Chaôt en de foute architect, daar zit een stuk in met een prinses in een toren. Die heeft een afwindtiet waarlangs de prins naar boven kan klimmen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Wist je dat niet dan? Danny heeft echt niets beters te doen.
Ik ging ervanuit dat je op z'n minst wel begreep wat ik bedoelde. Ik de optimistquote:
Ik denk dat knor haar buitenechtelijke escapades ook niet per PM gaat bespreken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Er worden best veel PMs verstuurd via FOK! volgens mij. Misschien heeft hij er wel een scanner op zitten die triggert op bepaalde woorden zoals 'Danny'.
Ik begrijp wel wat je bedoelt, verstand zit immers onder je haarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ging ervanuit dat je op z'n minst wel begreep wat ik bedoelde. Ik de optimist;
Maar al die blonde haren zitten duidelijk in de weg.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt, verstand zit immers onder je haar
Mooie redding, notquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt, verstand zit immers onder je haar
Je had toch niets te verbergen schat? En anders kleffen we gewoon hier.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:27 schreef Duimelot het volgende:
ik pm niet meer met je
als ie al die spannende dingen van ons meeleest!
Dat is één van de beste vind ik. Meeeeeisje, meeeeeeeeeeeisje! Ach, meisje kom toch naar beneden.quote:
Daarna ook hier uitvechten he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Je had toch niets te verbergen schat? En anders kleffen we gewoon hier.
Uiteraard, hij is een man. Mannen denken met hun pielemoosjes.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Bij jou zit je verstand dus ergens anders, gok ik
Dus ook onder het haar in Q zijn geval.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uiteraard, hij is een man. Mannen denken met hun pielemoosjes.
Nou...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef stbabylon het volgende:
(alsof Danny niks beters te doen heeft)
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:29 schreef STING het volgende:
[..]
Bij jou zit je verstand dus ergens anders, gok ik
Juistquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus ook onder het haar in Q zijn geval.
Check.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus ook onder het haar in Q zijn geval.
Nee, dat gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Duimelot het volgende:
we hadden net besproken dat we dat niet gaan doen
klef later wel ga nu even richting school
Punt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Samzz het volgende:
Maar het is wel zoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:33 schreef STING het volgende:
[..]
Punt.
Nu niet meer gaan klagen dat ik je nix gun
Weet je zeker dat het niet een ander Book is?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt Q niet op Facebook?Zijn gewoon foto's van.
Ik heb wel eens betere foto,s van Ankie v Grunsven gezien.quote:
Niet echt grappigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik heb wel eens betere foto,s van Ankie v Grunsven gezien.
Hij haalt ze altijd door elkaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet een ander Book is?
*Zucht*quote:
Als je het inhoudelijk niet meer kunt bijbenen, ga je het maar op de persoon spelen he?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Zucht*
Doe een muts op joh, met van die flapjes, maar dan tot over je ogen
Geeft niks. Tukkers hebben nu eenmaal een vage smaak.quote:
En toen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Feitosa het volgende:
Kwam er gisteren achter dat er een hele leuke roodharige meid in m,n straat woont.
Ze lachte zo lief naar me toen ik voorbij liep.
Leuke roodharige meiden zijn okay.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Feitosa het volgende:
Kwam er gisteren achter dat er een hele leuke roodharige meid in m,n straat woont.
Dat is makkelijkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Als je het inhoudelijk niet meer kunt bijbenen, ga je het maar op de persoon spelen he?
Nah, als je iemand wilt beledigen kan je op z'n minst zorgen dat je de naam goed speltquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geeft niks. Tukkers hebben nu eenmaal een vage smaak.
Dit is toch een soort van doodsverwensing he?quote:DREAMER [2:35 PM]:
waar is de steeph gebleven met smaak?
je lijkt wel hetero man..
Een kardinaal moet toch wat als hij geen jongetjes misbruikt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Moet je zien hoeveel leven D_K heeft in het feedback topic. Hij's echt goed in topics terug lurken
Goed puntquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kardinaal moet toch wat als hij geen jongetjes misbruikt?
IK ZIE STAAN PM!!! BAN!!!! BAN!!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is toch een soort van doodsverwensing he?
Mag im een banaan-vraga doen?
Een banaan kun je gewoon kopen hoor, daar hoef je niet om te vragen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Dat jou dat interesseert.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Moet je zien hoeveel leven D_K heeft in het feedback topic. Hij's echt goed in topics terug lurken
Hij heeft idd geval wel een stabiele relatie en moet niet op een tokkie manier zn gram halen en stoer proberen te zijn op een Forum....triest ben jij....ga eens een leven hebben joh...en oja...doe je best...ik laat me nl niet uit de tent lokken...stoere ventquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Welkom in Singlesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Als je het inhoudelijk niet meer kunt bijbenen, ga je het maar op de persoon spelen he?
Jij lurkt blijkbaar ook genoeg in dat soort topics, broertjes???quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Wat deze reeks des te meer bestaansrecht geeft in R&P. Een weldoener, ik zeg het je.quote:
Wie de neuk ben jij nou dan weer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft idd geval wel een stabiele relatie en moet niet op een tokkie manier zn gram halen en stoer proberen te zijn op een Forum....triest ben jij....ga eens een leven hebben joh...en oja...doe je best...ik laat me nl niet uit de tent lokken...stoere vent
Neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
De zon schijnt!
Kan je er nu wel van genieten?
Gok eens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij nou dan weer?
Ken ik jou?
Wat moet ik helpen...oja ik vergeet...je mag hier geen eigen mening hebben maar alleen maar met de meute meelopen en het goedkeuren dat als er doodverwensingen worden neergezet...of zoals vannacht tussen FF1 en krengetje...dat was zeker ook heel hylarisch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Z'n vriendinnetje 'helpt' ook nog evengeweldig
En dat ' uit de tent lokken' .. Ze is er net toch uitgekropen/gesprongen? Dus dat klopt ook al nietquote:
Ik postte in die topics... das wat anders toch? Ik ga niet terug lezen naar wat ik weken terug heb gezegd...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij lurkt blijkbaar ook genoeg in dat soort topics, broertjes???
Die twee wil ik niet met elkaar verbinden, als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Welcome to the real world bedoel je toch?
Fok is eigenlijk The Matrix?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:46 schreef Litpho het volgende:
Die twee wil ik niet met elkaar verbinden, als je het niet erg vindt.
Ik maakte een grapje dat haar aan het lachen maakte , maar d,r pa vond dat kennelijk niet leuk want die reageerde een beetje nors.quote:
Die was gisterenavond/nacht alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef vencodark het volgende:
Is this the beginning of a beautiful rel?
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef Kreator het volgende:
Zou het aan het weer liggen? Iedereen is zo lichtgeraakt.
Ik voel me juist prima de luxe.
Ok, waar slaat dit op?quote:
Ik kom ook nog maar net binnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef Kreator het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tukkers is toch geen scheldwoord?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, als je iemand wilt beledigen kan je op z'n minst zorgen dat je de naam goed spelt
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef vencodark het volgende:
Is this the beginning of a beautiful rel?
Een matige film met meer special effects dan verhaal waarvan de fans op obsessieve wijze vinden dat er toch echt een uiterst diepzinnige en vooral originele filosofie achter zit? Zou goed kunnen.quote:
Nou ja, dat hij een echte vriendin heeft, en dat die hier Singles binnen komt stormen om mij uit te schelden. Vink wel coolquote:
Dingen teruglezen wat jezelf post lijkt me ook erg overbodig. Als je dat al niet meer kan onthouden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik postte in die topics... das wat anders toch? Ik ga niet terug lezen naar wat ik weken terug heb gezegd...
Oooh zo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ja, dat hij een echte vriendin heeft, en dat die hier Singles binnen komt stormen om mij uit te schelden. Vink wel cool
So what's your point dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dingen teruglezen wat jezelf post lijkt me ook erg overbodig. Als je dat al niet meer kan onthouden.
Bij leugens kan je beter een bookmark ervan maken is makkelijker terug te vinden.
Ik ben verbrand, weet je wel hoe pijnlijk dat is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef Kreator het volgende:
Oh, ik ben niet zo goed met die paardennamen.quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Grote verschil is dat ik hier het einde van de topics wel haal.
Heiden! Briefgeld in de kleingeldpot! Dat kan toch heul niet. Je doet toch ook geen suiker in de koffiepot!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef Kreator het volgende:
Schatje? Heb je al boodschappen gedaan?. Er liggen nog briefgelddingen in de kleingeldpot.
Ik zou niet weten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef Kreator het volgende:
Dat je de moeite neemt om hier te komen vertellen wat voor "leven" hij heeft in dat andere topic, boeien...quote:
Wij hebben hagelslag in de Haagse Hopjes pot.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heiden! Briefgeld in de kleingeldpot! Dat kan toch heul niet. Je doet toch ook geen suiker in de koffiepot!
Dat is het begin van het einde............... Kijk toch uit jongen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef Kreator het volgende:
Schatje? Heb je al boodschappen gedaan?. Er liggen nog briefgelddingen in de kleingeldpot.
was geen PMquote:
Ik heb daadwerkelijk wel gwerkt vanmorgen en vanmiddag nog een beetje. MAar nu is het stil en saai en de tijd kruipt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef Tally het volgende:
Ik zou niet weten.
Ik voel me echt onwijs goedEn ben lekker bezig!
Nou ja.. Werk ontwijkend
Dat 'andere' topic is de feedback waar hij mij zojuist heeft aangemeldt voor een ban, voor wat ik hier zei. Het ging over mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je de moeite neemt om hier te komen vertellen wat voor "leven" hij heeft in dat andere topic, boeien...
Schande!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij hebben hagelslag in de Haagse Hopjes pot.
En waarom moeten wij dat weten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat 'andere' topic is de feedback waar hij mij zojuist heeft aangemeldt voor een ban, voor wat ik hier zei. Het ging over mij
Ooo, ik ben daar niet gaan lezen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat 'andere' topic is de feedback waar hij mij zojuist heeft aangemeld voor een ban, voor wat ik hier zei. Het ging over mij
Gevolgd door "er ligt nog een creditcard in je portemonnee".quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dat is het begin van het einde............... Kijk toch uit jongen.
Al lang. Je moet alleen straks uit werk even sapje halenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef Kreator het volgende:
Dat wist ik al.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Litpho het volgende:
Gevolgd door "er ligt nog een creditcard in je portemonnee".
Dat is mijn uiteindelijke doelquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die heeft hij zelf wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al lang. Je moet alleen straks uit werk even sapje halen
Dat is de doodsteek.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het werkt aanstekelijk aangezien je je net zo kinderachtig gaat gedragen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puur om door te gaan met D_K te zieken. L.M.D.
Ik ben stiekem al dingen aan het doen voor de conversie. Want hoe eerder ik klaar ben des te beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb daadwerkelijk wel gwerkt vanmorgen en vanmiddag nog een beetje. MAar nu is het stil en saai en de tijd kruipt..
Oh nee, hij lokte het niet echt uit (anders dan door zijn algemene gedrag), dat was ik. Ik ga hem een zogenaamd koekje van eigen deeg. Vond ik wel leuk om te doen. Maar alleen bij hem hoor, voor de rest heb ik mijn leven best gebeterd en ga ik lang niet altijd meer erg verquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ooo, ik ben daar niet gaan lezen.Het is nu dus afwachten of ze hem serieus nemen en jij onder een kloon verder kan?
Wel sneu dat eerst uitlokken en dan gaan klagen. Al ga jij ook altijd erg ver.
Aah right. Bent jaar of 32 toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puur om door te gaan met D_K te zieken. L.M.D.
Ik ben er voor nu klaar mee. Na het weekend reageer ik gewoon nooit meer op hem. Het was leuk, maar ik ga verderquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het werkt aanstekelijk aangezien je je net zo kinderachtig gaat gedragen.
Volgens mij maakt die zon wat creatieve hormonen los bij je ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef vencodark het volgende:
If you can't handle the ban...shut up when you can.
Nu al?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er voor nu klaar mee. Na het weekend reageer ik gewoon nooit meer op hem. Het was leuk, maar ik ga verder
Mja mja, moet het wel in de goede zitten. Ik kom er nu niet bij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef Godtje het volgende:
Dat komt op dit moment ook wel goed van pas voor je.
Ik vond hm tegenvallen, het kon beter.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:02 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij maakt die zon wat creatieve hormonen los bij je ofzo
Aftersun.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik zit me te vervellen op het werk.
Wat voor koekjes?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb nog koekjes. Wil je koekjes? Ik heb ze!
Oeh, the dark side!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb nog koekjes. Wil je koekjes? Ik heb ze!
Goedkope koekjes van de Action. Van die kleintjes in een grote zak. De ene met jam, of chocoladestukjes, of helemaal chocolade!quote:
Ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goedkope koekjes van de Action. Van die kleintjes in een grote zak. De ene met jam, of chocoladestukjes, of helemaal chocolade!
Pringles of koekjes...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goedkope koekjes van de Action. Van die kleintjes in een grote zak. De ene met jam, of chocoladestukjes, of helemaal chocolade!
Ik heb nog chocoladekoekjes van Verkade thuis gevuld met caramel en toffee enzo.quote:
Wil je ook Pringles?quote:
Coolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog chocoladekoekjes van Verkade thuis gevuld met caramel en toffee enzo.
Dan mag jij de Pringles.
euh die zijn van MIJquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog chocoladekoekjes van Verkade thuis gevuld met caramel en toffee enzo.
Dan mag jij de Pringles.
Geen idee. maar ze komt steeds ff kijken als D_K beledigd wordtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef STING het volgende:
Kan iemand mij ff briefen, wat is de link tussen Laysa en D_K?
Nee, dankje. Ik heb liever koekjes.quote:
Ik heb liever gratis matig dan betaald matig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had de DVD al een tijdje en hij is maar matig vind ik.
Inderaad, voorspelbaar einde enzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik gok dat het de kloon is van Lotus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. maar ze komt steeds ff kijken als D_K beledigd wordt
Ik houd van Michael Jackson, dus dat interesseert me nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Met dank aan Usenet natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:18 schreef vencodark het volgende:
Ik heb liever gratis matig dan betaald matig.
Mij niet. Hij post ineens in het [homo]-topic.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Ripley het volgende:
Grote voordeel is wel dat D_K mij ineens lekker met rust laat
Jij bent gebannedin mijn hoofd omdat je me hetero noemde.quote:
Leuke kleding hoeft dan ook niet duur te zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef Ripley het volgende:
Ik heb dit h&m tuniekjevan 14, 95 aan en werkelijk iedereen die ik tegenkom zegt er wat leuks over
[ afbeelding ]
Ik heb het aangevuld!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent gebannedin mijn hoofd omdat je me hetero noemde.
quote:
nou ja, je lijkt wel de gemiddelde hetero huisvrouw dan![]()
Hm, origineel. Je moet het aan zien misschien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef Ripley het volgende:
Ik heb dit h&m tuniekjevan 14, 95 aan en werkelijk iedereen die ik tegenkom zegt er wat leuks over
[ afbeelding ]
I know, maar dit was maar een impulsaankoopjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Leuke kleding hoeft dan ook niet duur te zijn
Yup, precies.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
Leuke kleding hoeft dan ook niet duur te zijn
Zo heb ik een shirtje wat ik helemaal niet echt nodig had, niet bijzonder is en nu nog schijnt te lubberen ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:25 schreef Ang3l het volgende:
impulsaankoopjes kunnen of heel goed uitvallen (anders had ik dit nooit gekocht) of heel slecht (buyers remorse
Kut... )
Nee, die ligt thuisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef Samzz het volgende:
Leuk tuniekje, Rip.
Heb je al een foto van je hoed?
Zo heb ik een shirtje dat perfect zit, een toffe kleur heeft en ontzettend cool staat op een spijkerbroek.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zo heb ik een shirtje wat ik helemaal niet echt nodig had, niet bijzonder is en nu nog schijnt te lubberen ook.![]()
Grmbl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik ben echt benieuwdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, die ligt thuiszal er thuis wel eentje maken
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo heb ik een shirtje dat perfect zit, een toffe kleur heeft en ontzettend cool staat op een spijkerbroek.Oeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik pas liever kleding.Had bij Action ook leuk shirtje gezien maar durfde het niet te kopen.
Het is stretch, dus de kans dat het niet goed zit is uber kleinquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh!
Maar ik pas liever kleding.Had bij Action ook leuk shirtje gezien maar durfde het niet te kopen.
I'm confused. Bij Action kun je koekjes kopen en kleding?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh!
Bij Action kan je zowat alles kopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef STING het volgende:
I'm confused. Bij Action kun je koekjes kopen en kleding?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
Action verkoopt álles.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef STING het volgende:
Bij Action koop je allesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
En dat voor 1 euro, tering!quote:
Nee, da,s een winkel.quote:
Ik koop geen schoenen bij de Action. Weinig eigenlijk... Ik heb er wel al m'n schoolspullen gekocht, schriften en zoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb er ook schoenen van. De zooltjes die ik later moest kopen waren nog duurder.
Sterker nog, nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Serieus, ben je nooit in de Action geweest?
Crisisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Sterker nog, nog nooit van gehoord.
HEMA, V&D, Bijenkorf, that's it
Ik heb er mijn auto gekocht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:36 schreef Kreator het volgende:
Niet bijna alles. álles.
"Hallo, verkoopt U ook kernfusie-apparten?"
"Bek houwe knul. Ergens bij de lampies achterin."
Onder welke steen heb jij geleefd?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik wel. Had nette schoenen nodig voor dat Alice feestje, een paar maanden terug. Ze lopen nog prima en zijn best leuk. Oh en heb er weleens simpele zwarte gekocht. Voor uitzendwerk moest ik weleens zwarte schoenen hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik koop geen schoenen bij de Action. Weinig eigenlijk... Ik heb er wel al m'n schoolspullen gekocht, schriften en zo
Maar verder kom je nog wel eens buiten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:37 schreef STING het volgende:
Onder een steen genaamd A'damquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb er mijn auto gekocht.
[..]
Onder welke steen heb jij geleefd?
A'dam heeft er kennelijk twee, in relatief gezien uithoekenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:42 schreef vencodark het volgende:
Het kan haast niet anders dan dat A'dam een Action heeft.![]()
A'dam heeft toch alles?
Pff, grachten. Ik kijk dagelijks op een gracht, ik woon in een gracht!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah, ze hebben geeneens echte grachten.
Doe eens toeristisch!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
A'dam heeft er kennelijk twee, in relatief gezien uithoeken
Als ik toeristisch wil zijn, ga ik wel naar Madame Tassaud, het Sex Museum/Venus Tempel en het Anne Frank Museumquote:
Been there, done that.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik toeristisch wil zijn, ga ik wel naar Madame Tassaud, het Sex Museum/Venus Tempel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |