Neequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
De zon schijnt!
Kan je er nu wel van genieten?
Gok eens.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij nou dan weer?
Ken ik jou?
Wat moet ik helpen...oja ik vergeet...je mag hier geen eigen mening hebben maar alleen maar met de meute meelopen en het goedkeuren dat als er doodverwensingen worden neergezet...of zoals vannacht tussen FF1 en krengetje...dat was zeker ook heel hylarisch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Z'n vriendinnetje 'helpt' ook nog evengeweldig
En dat ' uit de tent lokken' .. Ze is er net toch uitgekropen/gesprongen? Dus dat klopt ook al nietquote:
Ik postte in die topics... das wat anders toch? Ik ga niet terug lezen naar wat ik weken terug heb gezegd...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij lurkt blijkbaar ook genoeg in dat soort topics, broertjes???
Die twee wil ik niet met elkaar verbinden, als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:46 schreef STING het volgende:
[..]
Welcome to the real world bedoel je toch?
Fok is eigenlijk The Matrix?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:46 schreef Litpho het volgende:
Die twee wil ik niet met elkaar verbinden, als je het niet erg vindt.
Ik maakte een grapje dat haar aan het lachen maakte , maar d,r pa vond dat kennelijk niet leuk want die reageerde een beetje nors.quote:
Die was gisterenavond/nacht alquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef vencodark het volgende:
Is this the beginning of a beautiful rel?
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef Kreator het volgende:
Zou het aan het weer liggen? Iedereen is zo lichtgeraakt.
Ik voel me juist prima de luxe.
Ok, waar slaat dit op?quote:
Ik kom ook nog maar net binnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef Kreator het volgende:
Zou het aan het weer liggen? Iedereen is zo lichtgeraakt.
Ik voel me juist prima de luxe.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is toch een soort van doodsverwensing he?
Mag im een banaan-vraga doen?
Tukkers is toch geen scheldwoord?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, als je iemand wilt beledigen kan je op z'n minst zorgen dat je de naam goed spelt
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:47 schreef vencodark het volgende:
Is this the beginning of a beautiful rel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |