En toen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Feitosa het volgende:
Kwam er gisteren achter dat er een hele leuke roodharige meid in m,n straat woont.
Ze lachte zo lief naar me toen ik voorbij liep.
Leuke roodharige meiden zijn okay.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Feitosa het volgende:
Kwam er gisteren achter dat er een hele leuke roodharige meid in m,n straat woont.
Dat is makkelijkerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Als je het inhoudelijk niet meer kunt bijbenen, ga je het maar op de persoon spelen he?
Nah, als je iemand wilt beledigen kan je op z'n minst zorgen dat je de naam goed speltquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geeft niks. Tukkers hebben nu eenmaal een vage smaak.
Dit is toch een soort van doodsverwensing he?quote:DREAMER [2:35 PM]:
waar is de steeph gebleven met smaak?
je lijkt wel hetero man..
Een kardinaal moet toch wat als hij geen jongetjes misbruikt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Moet je zien hoeveel leven D_K heeft in het feedback topic. Hij's echt goed in topics terug lurken
Goed puntquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een kardinaal moet toch wat als hij geen jongetjes misbruikt?
IK ZIE STAAN PM!!! BAN!!!! BAN!!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit is toch een soort van doodsverwensing he?
Mag im een banaan-vraga doen?
Een banaan kun je gewoon kopen hoor, daar hoef je niet om te vragen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
Dit is toch een soort van doodsverwensing he?
Mag im een banaan-vraga doen?
Dat jou dat interesseert.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Moet je zien hoeveel leven D_K heeft in het feedback topic. Hij's echt goed in topics terug lurken
Hij heeft idd geval wel een stabiele relatie en moet niet op een tokkie manier zn gram halen en stoer proberen te zijn op een Forum....triest ben jij....ga eens een leven hebben joh...en oja...doe je best...ik laat me nl niet uit de tent lokken...stoere ventquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Welkom in Singlesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef STING het volgende:
[..]
Als je het inhoudelijk niet meer kunt bijbenen, ga je het maar op de persoon spelen he?
Jij lurkt blijkbaar ook genoeg in dat soort topics, broertjes???quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef stbabylon het volgende:
Wat deze reeks des te meer bestaansrecht geeft in R&P. Een weldoener, ik zeg het je.quote:
Wie de neuk ben jij nou dan weer?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij heeft idd geval wel een stabiele relatie en moet niet op een tokkie manier zn gram halen en stoer proberen te zijn op een Forum....triest ben jij....ga eens een leven hebben joh...en oja...doe je best...ik laat me nl niet uit de tent lokken...stoere vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |