Oh nee, hij lokte het niet echt uit (anders dan door zijn algemene gedrag), dat was ik. Ik ga hem een zogenaamd koekje van eigen deeg. Vond ik wel leuk om te doen. Maar alleen bij hem hoor, voor de rest heb ik mijn leven best gebeterd en ga ik lang niet altijd meer erg verquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ooo, ik ben daar niet gaan lezen.Het is nu dus afwachten of ze hem serieus nemen en jij onder een kloon verder kan?
Wel sneu dat eerst uitlokken en dan gaan klagen. Al ga jij ook altijd erg ver.
Aah right. Bent jaar of 32 toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Puur om door te gaan met D_K te zieken. L.M.D.
Ik ben er voor nu klaar mee. Na het weekend reageer ik gewoon nooit meer op hem. Het was leuk, maar ik ga verderquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het werkt aanstekelijk aangezien je je net zo kinderachtig gaat gedragen.
Volgens mij maakt die zon wat creatieve hormonen los bij je ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:59 schreef vencodark het volgende:
If you can't handle the ban...shut up when you can.
Nu al?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er voor nu klaar mee. Na het weekend reageer ik gewoon nooit meer op hem. Het was leuk, maar ik ga verder
Mja mja, moet het wel in de goede zitten. Ik kom er nu niet bij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef Godtje het volgende:
Dat komt op dit moment ook wel goed van pas voor je.
Ik vond hm tegenvallen, het kon beter.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:02 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij maakt die zon wat creatieve hormonen los bij je ofzo
Aftersun.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En ik zit me te vervellen op het werk.
Wat voor koekjes?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb nog koekjes. Wil je koekjes? Ik heb ze!
Oeh, the dark side!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb nog koekjes. Wil je koekjes? Ik heb ze!
Goedkope koekjes van de Action. Van die kleintjes in een grote zak. De ene met jam, of chocoladestukjes, of helemaal chocolade!quote:
Ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goedkope koekjes van de Action. Van die kleintjes in een grote zak. De ene met jam, of chocoladestukjes, of helemaal chocolade!
Pringles of koekjes...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goedkope koekjes van de Action. Van die kleintjes in een grote zak. De ene met jam, of chocoladestukjes, of helemaal chocolade!
Ik heb nog chocoladekoekjes van Verkade thuis gevuld met caramel en toffee enzo.quote:
Wil je ook Pringles?quote:
Coolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog chocoladekoekjes van Verkade thuis gevuld met caramel en toffee enzo.
Dan mag jij de Pringles.
euh die zijn van MIJquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog chocoladekoekjes van Verkade thuis gevuld met caramel en toffee enzo.
Dan mag jij de Pringles.
Geen idee. maar ze komt steeds ff kijken als D_K beledigd wordtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef STING het volgende:
Kan iemand mij ff briefen, wat is de link tussen Laysa en D_K?
Nee, dankje. Ik heb liever koekjes.quote:
Ik heb liever gratis matig dan betaald matig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had de DVD al een tijdje en hij is maar matig vind ik.
Inderaad, voorspelbaar einde enzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik gok dat het de kloon is van Lotus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. maar ze komt steeds ff kijken als D_K beledigd wordt
Ik houd van Michael Jackson, dus dat interesseert me nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Met dank aan Usenet natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:18 schreef vencodark het volgende:
Ik heb liever gratis matig dan betaald matig.
Mij niet. Hij post ineens in het [homo]-topic.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Ripley het volgende:
Grote voordeel is wel dat D_K mij ineens lekker met rust laat
Jij bent gebannedin mijn hoofd omdat je me hetero noemde.quote:
Leuke kleding hoeft dan ook niet duur te zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef Ripley het volgende:
Ik heb dit h&m tuniekjevan 14, 95 aan en werkelijk iedereen die ik tegenkom zegt er wat leuks over
[ afbeelding ]
Ik heb het aangevuld!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent gebannedin mijn hoofd omdat je me hetero noemde.
quote:
nou ja, je lijkt wel de gemiddelde hetero huisvrouw dan![]()
Hm, origineel. Je moet het aan zien misschien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef Ripley het volgende:
Ik heb dit h&m tuniekjevan 14, 95 aan en werkelijk iedereen die ik tegenkom zegt er wat leuks over
[ afbeelding ]
I know, maar dit was maar een impulsaankoopjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Leuke kleding hoeft dan ook niet duur te zijn
Yup, precies.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:22 schreef DR34M3R het volgende:
Leuke kleding hoeft dan ook niet duur te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |