Ik ken ze niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goedkope koekjes van de Action. Van die kleintjes in een grote zak. De ene met jam, of chocoladestukjes, of helemaal chocolade!
Pringles of koekjes...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goedkope koekjes van de Action. Van die kleintjes in een grote zak. De ene met jam, of chocoladestukjes, of helemaal chocolade!
Ik heb nog chocoladekoekjes van Verkade thuis gevuld met caramel en toffee enzo.quote:
Wil je ook Pringles?quote:
Coolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog chocoladekoekjes van Verkade thuis gevuld met caramel en toffee enzo.
Dan mag jij de Pringles.
euh die zijn van MIJquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb nog chocoladekoekjes van Verkade thuis gevuld met caramel en toffee enzo.
Dan mag jij de Pringles.
Geen idee. maar ze komt steeds ff kijken als D_K beledigd wordtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:45 schreef STING het volgende:
Kan iemand mij ff briefen, wat is de link tussen Laysa en D_K?
Nee, dankje. Ik heb liever koekjes.quote:
Ik heb liever gratis matig dan betaald matig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik had de DVD al een tijdje en hij is maar matig vind ik.
Inderaad, voorspelbaar einde enzo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik gok dat het de kloon is van Lotus?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. maar ze komt steeds ff kijken als D_K beledigd wordt
Ik houd van Michael Jackson, dus dat interesseert me nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Met dank aan Usenet natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:18 schreef vencodark het volgende:
Ik heb liever gratis matig dan betaald matig.
Mij niet. Hij post ineens in het [homo]-topic.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:17 schreef Ripley het volgende:
Grote voordeel is wel dat D_K mij ineens lekker met rust laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |